purny schreef:Servicevraag hoeven wij niet meer te vragen eveneens of de klant koopzegels spaart
De servicevraag snap ik, maar dat er niet meer gevraagd wordt of iemand koopzegels wil niet. Krijg vandaag de dag nog steeds diepe zuchten van medewerksters als ik na het noemen van het totaalbedrag zelf moet vragen om koopzegels. De jongens vragen het wel nog steeds en dat werkt voor beide partijen toch prettiger. Als er jongens achter de kassa werken, ga ik gelijk bij hen in de rij staan. Helaas werken ze niet altijd als ik boodschappen moet doen en ik daarom toch weer bij een verveelde griet moet afrekenen. Alhoewel ik vandaag een heel leuke meid trof, die echt nog weet hoe het hoort. Iedereen in de rij werd daardoor ook meteen aardiger, dus hoe een klant is ligt soms ook aan de kassamedewerk(st)er (het viel ook meteen op hoe meer mensen er bij haar rij aansloten en hoe rustiger het in de andere lanen was).
En er is een joch van zo rond de twintig die tegen mij gewoon zegt wat hij vindt dus daar reken ik bij voorkeur af. Ook pin ik bijna altijd, ik hoef mij dus niet meer te ergeren dat ze niet terugtellen. Over het algemeen is het personeel daar heel vriendelijk en behulpzaam.
Bleek dat dat het laatste pak uit het schap was
En dan boos worden dat ze moeten betalen voor koopzegels als dat te laat is.