joyce2 schreef:Nou, ik weet inmiddels een heeeeel klein beetje hoe je je voelt! Van de week keek ik in onze gezamenlijke agenda en toen zag ik opeens dat m'n afspraak met de huisarts op een andere datum stond dan in de agenda van mijn telefoon. Dus ik nog eens kijken en toen viel het me op dat mijn vriend die afspraak had verzet!
Natuurlijk sprak ik hem daar op aan, want ik snapte niet waarom hij mijn afspraak op een andere datum had gezet. Hij baalde als een stekker, want hij had het geprobeerd heel stiekem te doen, omdat hij die week een verrassing voor me heeft. Ik ben die maandag jarig en ik heb nu dan gehoord dat ik die week t/m woensdag vrij van afspraken moet houden. Hij heeft ook al heel stiekem al mijn andere afspraken van die week afgezegd, ik heb echt helemaal niets doorgehad! Maar ergens is hij ook wel blij dat ik het nu weet, omdat hij bang is dat ik anders nog meer afspraken zou maken die hij af zou moeten zeggen, haha.
Gelukkig hoef ik maar 2 weken te wachten voor ik er achter kom wat hij voor me heeft geregeld....
Zo hee, subtiel! Dat heeft ie knap gedaan!
Het zou mij bij mijn vriend denk ik ook nog wel lukken (ik ben zijn wandelende agenda), maar andersom echt niet!