renskep schreef:Super liiza dat je het huisje hebt! Ik snap je zorgen, maar ik sluit me aan bij wat de rest zegt. Het komt wel goed. En zo zullen er altijd dingen zijn die je tegen zullen houden
Ik heb trouwens mijn huis gekocht met een jaarcontract en een intentie verklaring, maarbook dat is geen zekerheid dat mijn baas me houd. Gezien de situatie op het werk komt dat wel goed, daar niet van. En anders gelukkig genoeg werkgelegenheid voor mij.
En heel handig om jullie uitgave lijstjes te zien! Ik heb me van de week al eens wat verdiept in internet+telefoon+evt. televisie. Maar het lijkt hier veel duurder te zijn dan wat jullie hier boven noemen
Hier is zo'n abbo rond de 60/70 pm, vind het erg duur

Er waren al rekeningen gekomen voor de grond en de fundering, maar die moet ik dus nu nog betalen... en dan die notaris kosten nog natuurlijk.
Ziet er gezellig uit!
En ik had een afspraak staan voor een douche kastje ophalen. Leuk dat marktplaats shoppen. Morgen een salontafel ophalen
En achter alleen rolgordijnen. In mijn slaapkamer komen dikke zware gordijnen die hopelijk niets qua licht door gaan laten
. Geld doe ik het niet voor , puur de contacten en ik ben altijd vrolijk omdat ik er gewoon van opknap even werken even sociaal even bezig