Weet iemand of je die gespaarde codes van de agradi ook kunt delen met andere accounts of dat dat gekoppeld zit. Ik heb er zoveel en gebruik er zo weinig....
20% korting op Calrei met code CALREI20 bij Dochorse: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8365051368
debsoleino schreef:Ik heb voor iemand een verjaardagscode van 25% van de Epplejeck over. Stuur maar een pb! Vergeven!
Olaaa, ik wil een supplement van NAF kopen a 150 euro. Weet iemand of er ergens korting op NAF wordt gegeven? Vaak is het uitgesloten he?
De NAF actie is net voorbij afgelopen weekend bij dochorse, balen dat je dat gemist hebt! Denk dat je die het beste in de gaten kan houden.
Neeeee wat jammer Ik ben het inderdaad in de gaten aan het houden nu. Mocht iemand nog een code hebben/weten, dan houd ik mij aanbevolen.
NAF is soms wel in de aanbieding, oa bij DocHorse Soms heeft de Paardendrogist ook korting (volgens mij nu nog 10% met code GOEDBEGIN)
Voorheen bestelde ik naf via horsefitshop. Maar die standaard korting lijkt niet meer te werken daar.
Remark schreef:Top! DankjewelEdit: was tot en met zondag helaasBij mij doet de code het nog.. zojuist wat besteld ermee!Misschien hoofdletters gebruiken?
Drico schreef:Remark schreef:Top! DankjewelEdit: was tot en met zondag helaasBij mij doet de code het nog.. zojuist wat besteld ermee!Misschien hoofdletters gebruiken?Hij stond idd met hoofdletters op Facebook... misschien zit het hem daarin
NinaCharlie schreef:Er is zeker geen kortingscode voor de Hypostore in omloop? Gisteren wel mail gehad dat ze heel veel met 30% korting hebben.
Isabelle98 schreef:Iemand nog een algemene kortingscode van Agradi? Heb je nog wat gevonden? Ik ben ook op zoek