Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:05

Claudia1993_ schreef:
Fangio schreef:
Nou, mijn vriend is Frans, maar studeert momenteel in België, maar ik heb zelf een poosje in Zweden gewoont =)
Het probleem met je vriend je laten helpen (tenminste, dat heb ik dan) is dat je zo makkelijk weer overschakelt naar Engels xD Ben nu namelijk een beetje aan het proberen m'n Frans op te pakken, maar dat valt nog vies tegen.

Haha daar heb je misschien wel een punt :P
Ooh Frans is geen makkelijke taal, was er op de middelbare school wel goed in maar nu ben ik zo'n beetje alles vergeten. :+

Hoe vaak zien jullie elkaar?

Same here, op de middelbare ging het wel goed, maar inmiddels is het allemaal al ver weggezakt xD
We proberen elkaar nu eens in de 2 weken te zien, maar dat is vaak toch nog minder door zijn school/mijn onregelmatige diensten op werk. Maargoed, het is al meer dan vroeger, dus we mogen niet klagen =)

@ Dromenlies, gefeliciteerd! Moet echt fijn zijn om te kunnen beginnen met aftellen ^^

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:17

Fangio schreef:
Same here, op de middelbare ging het wel goed, maar inmiddels is het allemaal al ver weggezakt xD
We proberen elkaar nu eens in de 2 weken te zien, maar dat is vaak toch nog minder door zijn school/mijn onregelmatige diensten op werk. Maargoed, het is al meer dan vroeger, dus we mogen niet klagen =)

@ Dromenlies, gefeliciteerd! Moet echt fijn zijn om te kunnen beginnen met aftellen ^^

Ooh dat is nog redelijk regelmatig, dan zijn er genoeg mensen hier in het topic die het wat zwaarder hebben wat dat betreft
(al is het nooit leuk om niet bij elkaar te zijn.) :P

Gefeliciteerd DromenLies, goed nieuws voor jullie :)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 19:24

Achja, we hebben al een poos met mij in België, hij in Tsjechië en hij in Frankrijk, ik in Zweden achter de rug, dus dit is wel fijn.
Vind het stiekem zelfs nog tegenvallen met hoe vaak we elkaar zien... :o Had gehoopt dat het met Nederland - België toch wat vaker zou zijn -O-

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:18

Hoelang zijn jullie nu onderweg om elkaar te zien? :)

Fangio

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:41

Op dit moment 2u enkele reis, dus dat is niks =P
Maar hij zit maandag-vrijdag op school met gemiddelde dagen van 9 tot 18 en ik moet vaak juist weer in de weekenden werken, dus dat schiet niet zo op allemaal...

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:57

2 uur enkele reis valt op zich nog mee, zeker als je een nacht (of langer) blijft. :P
Wel balen dan dat jullie zulke verschillende roosters hebben, weet je al wanneer je hem weer gaat zien?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:44

Bij ons is het 5 uur en een smak met geld

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:21

Zo, mijn vriend is ok weer naar huis vertrokken.
Donderdag ga ik normaal naar hem voor een lang weekend en maandag weer naar huis.
De volgende keer is dan weer met kerst.

De reistijd voor ons valt ook best mee. Van mij naar het station een 15 minuutjes met de auto, daarna van Turnhout naar Brussel een anderhalf uur en vanuit Brussel naar Ashford ook een anderhalf uur. In Ashford staat mijn vriend me meestal op te wachten en dan nog ongeveer een 45 minuten tot een uurtje op de trein en dan nog 10 minuutjes wandelen de berg op en we zijn bij hem thuis.
Dit is zo als we met de trein gaan.
Donderdag met het vliegtuig, dus dat zal dan weer anders gaan. Dat wordt trouwens ook de eerste keer dat ik alleen ga vliegen (en nog maar mijn 2e keer op het vliegtuig) Spannend :-)