Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:20

Ik was ook van plan om mijn blog in twee talen te schrijven maar hier vanaf gestapt doordat ik jullie mening las :) Misschien maar later een tweede blog schrijven in het Engels :)

Ik heb op een paar blogs gereageerd, wellicht staan mijn reacties nu in de spam :P

Ik heb ook een nieuwe post :) Deze keer een filmpje dat ik de moeite waard vond om onder de aandacht te brengen.
Freestyle rijden

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:26

Ik heb je reactie gezien Armaris. Hij staat er nu tussen. +:)+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:26

Wat is eigenlijk het verschil tussen een BB cream en een CC cream?

Ik dacht ook op zoek te gaan naar een BB cream, maar ben met een CC cream thuis gekomen. Die past overigens wel goed bij mijn lichte huid. Verkoopster dacht eerste de donkere te moeten hebben voor mij en toen keek ik d'r (als make-up noob) al vreemd aan, maar ze kwam er vlug op terug.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:32

This_is_me schreef:
Ik heb je reactie gezien Armaris. Hij staat er nu tussen. +:)+

:D Dat is snel!

Polivy

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:33

Bij mij ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:34

Ik heb net maar eesn een gravatar ingesteld, en ik ben gaan beginnen met reageren op Blogs. Nu nog een handigheidje krijgen in elke dag posten, heb een reminder in mn telefoon ervoor gezet :+

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:36

Jans schreef:
Ik heb net maar eesn een gravatar ingesteld, en ik ben gaan beginnen met reageren op Blogs. Nu nog een handigheidje krijgen in elke dag posten, heb een reminder in mn telefoon ervoor gezet :+

Als je via bloglovin blogs volgt krijg je toch elke dag een update? Ik vind dat zelf heel handig om te reageren op de nieuwe blogs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:36

Uhuh, ik verzamel ook blogs in bloglovin'. Reageren gaat ook wel lukken, lekker actief. Maar het gaat meer om zelf dingen posten :+ daar heb ik echt een reminder voor nodig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:37

BB Cream is Blemish Balm en CC Cream is Color Correcting Cream.
Zijn redelijk hetzelfde, maar de CC Cream heeft een extraatje: het corrigeren van je teint.

Vaak wordt voor een droge huid een BB cream aangeraden en voor een oily huid (die vaker last heeft van pukkeltjes of acne) een CC cream.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:41

Anc schreef:
Ik ben zelf niet zo'n fan van BB creams... maar dat komt omdat ik nooit eentje kan vinden die licht genoeg is.
Meestal wordt ik een wortel...

Denk dat je dan beter voor een CC cream kunt gaan, maar ik gebruik altijd een moisturizer.
Of een getinte dagcreme natuurlijk, maar die dekken vaak niet heel erg goed.

BedNkt Anc! Ik ga me in ieder geval even goed laten voorlichten in de winkel. Want er zijn zo veel verschillende producten :-)

Ik zet nooit een reminder om te bloggen, ik schrijf wanneer ik inspiratie heb of tijd. Of allebei haha. Ik zie soms mensen elke dag een blog schrijven en xo hun best doen om maar iets te schrijven dat het niet interessant meer is, en dat is jammer, dan kun je imo beter wat minder vaak een post schrijven als maar iets in elkaar flansten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:53

Haha ja, maar in mijn geval zijn het reviews, en die zijn in principe goed iedere dag te doen :j

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:58

Ja ok dat is waar dat kan wel elke dag :-D

Maar ik geloof niet dat het bv zo interessant is om te weten wat ik elke dag doe (behalve misschien als ik op reis ben)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:27

Van sommige van mijn posts vraag ik me achteraf ook wel eens af waarom ik ze eigenlijk geplaatst heb, maar ik krijg toch vaak wel reacties, dus blijkbaar zal het voor sommigen toch de moeite van het lezen waard zijn. Al heb ik nog steeds het idee dat ik mijn draai een beetje moet zien te vinden, maar ik ben natuurlijk ook nog maar een maandje bezig en mijn volgersaantal stijgt wel gestaag. Waarschijnlijk helpt het toch om berichtjes achter te laten op andere blogs, want het trekt wel bezoekers. :)
Ik heb trouwens nog steeds geen gravatar aangemaakt. Toch maar eens een mooi plaatje uitzoeken en er een aanmaken.

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:48

Berichtjes achterlaten op andere blogs helpt zeker! Als mensen op mijn blog een comment achterlaten probeer ik altijd om hun blog ook even te bezoeken en een berichtje achter te laten. Datzelfde geldt voor veel meer mensen in de blogging world :j

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:48

Tuurlijk werkt dat.. Hoe denk je anders dat mensen op je blog komen?? Je moet wel zulke goede recensies schrijven of zo goed en boeiend een verhaal in elkaar willen zetten dat je opvalt tussen alle andere bloggers. Juist door reacties achter te later en er tijd en energie in te steken gaan mensen je bezoeken. Niet alleen het schrijven van blogs maar ook het daadwerkelijk volgen van andere blogs zal zijn vruchten afwerpen.

Overigens ben ik het met Chans eens. Mensen die iedere dag bloggen hebben niet altijd iets leuks te vertellen. Soms gaat het echt nergens over. (de recensies daar gelaten) Ik ben ook gestopt met het volgen van dit soort blogs, en kom nu af en toe eens buurten om bij te lezen. Als je een paar dagen geen tijd hebt gehad staat heel je bloglovin vol met zulke onzin.Gelukkig is er dan ook nog de knop: Mark all as read :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:00

Het volgen van blogs van mensen die elke dag bloggen kost ook veel energie en tijd van de lezer. Ik blog alleen wanneer ik wat te vertellen heb.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 13:03

De bloglovin app en de knop mark all as read zijn echt mijn favoriete. :) En ik probeer elke dag wel iets te posten, maar geen onzin. Vaak gewoon een leuke quote of foto die dan mijn aandacht heeft getrokken.

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:04

Jullie kunnen ook Google translate er aan plakken.
Dan komt dat boven aan je Blog te staan.
Als mensen dan op je site komen , kunnen ze alle talen aanklikken om te vertalen.
Werkt top.
Bij mij komen , duitse, franse en amerikaanse mensen op mijn blog.
Weet alleen niet hoe mijn vader dat gedaan heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:29

Ik blog sowieso in het Engels, de meeste mensen begrijpen dat wel.
Verder zijn er ook veel mensen die voornamelijk de foto's bekijken ;)

Zoals bij mijn post van vandaag, mijn favorieten van de afgelopen maand :D
Klik

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:15

Ik blog ook in het Engels dus dat zou voor mij ook niet nodig zijn maar iemand die wel naast het Nederlands nog andere talen wil toevoegen is Google translate misschien inderdaad wel een optie :)

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 18:48

Ik blog ook in het Engels, en daarbij vind ik Google Translate voor meer dan één woord echt vreselijk, haha. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen uit China op mijn blog terecht komen :=

Ik heb vandaag een discussie op de blog!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:42

Ja de vertaling heeft vaak een 'vertaling' nodig maar het is wel een optie om je blog enigszins in meerdere talen aan te bieden ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 20:54

Google Translate is inderdaad een lachwekkende kindervertaling, maar het helpt de mensen uit het buitenland wel om het enigszins in grote lijnen te kunnen volgen :).

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:07

Mijn nieuwste blog: Afkicken. Soms heb je een heel idee voor je blog, maar dan geven de alledaagse gebeurtenissen er opeens een andere draai aan.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:33

Ik blog gewoon lekker in Nederlands. Op zich is mijn Engels goed genoeg om in het Engels te kunnen bloggen, maar voel me toch prettiger bij het Nederlands. Jammer dan voor eventuele buitenlandse bezoekers. :+