vuurneon schreef:Waarom is nutridrink zo vreselijk smerig, terwijl het juist bedoeld is om mensen te laten aansterken?
zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JunkDeLuxe schreef:Ik wil nog wat weten, heb ik eerder vandaag op m'n werk bedacht![]()
Maar nu vroeg ik me afAls je gehurkt zit.. Dan ben je minstens een meter kleiner dan dat je recht staat.. Wat doen je aders als je zo zit?
![]()
Frommelen die in elkaar ofzo?![]()
Bedankt alvast aan de smartass die het antwoord weet

paardengekD schreef:JunkDeLuxe schreef:Ik wil nog wat weten, heb ik eerder vandaag op m'n werk bedacht![]()
Maar nu vroeg ik me afAls je gehurkt zit.. Dan ben je minstens een meter kleiner dan dat je recht staat.. Wat doen je aders als je zo zit?
![]()
Frommelen die in elkaar ofzo?![]()
Bedankt alvast aan de smartass die het antwoord weet
Mij lijkt eerder dat je aders dan gestrekt zijn, omdat je benen dan dubbelgevouwen zijn.. Wel een goede vraag
Peelie schreef:Wie bepaald of iets een trend is.
Peelie schreef:En waar blijft al het geld van de wereld nu er crisis is en er niet meer geld gemaakt word? Zitten er een paar mensen zich flink in hun handen te wrijven ofzo?
Er is geen kappersreclame aan te pas gekomen
Posh schreef:Naar aanleiding van het onderwerp IQ/intelligentie bij verschillende mensen (vmbo en vwo):
Wat is het verschil tussen slim en intelligent?
Ik ken een paar mensen die wel slim zijn, maar niet intelligent of andersom. Zo heeft een kennis aan de universiteit gestudeerd, heeft een enorm goede baan, etc. Maar als hij in het huis van een vreemde of vage bekende is gaat hij rustig languit op de bank liggen om voetbal te kijken en zal geen moeite doen om op te staan, zelfs niet voor die vreemde of vage bekende zelf.
Maar wat is nou het verschil>
Posh schreef:Naar aanleiding van het onderwerp IQ/intelligentie bij verschillende mensen (vmbo en vwo):
Ik ken een paar mensen die wel slim zijn, maar niet intelligent of andersom. Zo heeft een kennis aan de universiteit gestudeerd, heeft een enorm goede baan, etc. Maar als hij in het huis van een vreemde of vage bekende is gaat hij rustig languit op de bank liggen om voetbal te kijken en zal geen moeite doen om op te staan, zelfs niet voor die vreemde of vage bekende zelf.
Peelie schreef:Wie bepaald of iets een trend is.
vuurneon schreef:Ik vind de iPhone geen trend; want ...

Citaat:slim (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: slimmer, overtreffende trap: slimst)
1
schrander, vindingrijk, scherpzinnig, m.n. in het bedenken van oplossingen, in het raden enz.
Citaat:in·tel·li·gent (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
vlug van begrip; schrander
- en mijn jongste met: "Is het al zoooo laat?
" Dus. Dat is het verschil tussen intelligente kinderen en slimme kinderen
Ze waren toen overigens nog wel iets jonger dan nu
Vivian__ schreef:Ze nemen me in het ootje.
Waarin word ik dan precies genomen?