Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:29

little_birdy schreef:
Chouchou schreef:
Ik wacht op mijn geweldige nieuwe jas voor bij de paarden :D

Ik ben alleen benieuwd wanneer en vooral waar hij bezorgd wordt, zou vandaag moeten komen maar de track&trace code geeft onjuiste informatie... In elke mail staat gewoon mijn eigen naam en adres als afleveradres, maar op de track&trace site van GLS staat ineens als afleveradres een adres 5 huizen verderop, met ook de naam van degene die daar woont... Heel apart. Hij kan niet al bij mij thuis aangeboden zijn, ik ben de hele ochtend thuis geweest en er ligt ook geen briefje in de bus dat er niemand thuis was. Heel apart dus dat het afleveradres anders is. GLS bellen kost 1 euro per gesprek, dus ik wacht wel even tot vanmiddag. Helaas lees ik op internet eigenlijk niks dan negatieve ervaringen met GLS :(

Van het adres kan best kloppen met inscannen vraagt de scanner klopt het adres en drukken we meteen op enter van ja . Maar kan weleens een paar nr verschil in zitten. Uiteraard word het pakketje gewoon geleverd op het adres dat op de doos staat :)

Ik vond het alleen zo vreemd dat ook de naam van de bewoner van dat huis klopte, kon geen typefout van huisnummer zijn leek mij. Snap nog steeds niet hoe dat kon. Misschien hadden zij al eerder wat daar afgeleverd, herkende het systeem de straat en werd er verder niet echt opgelet? Maar het pakketje kwam inderdaad gelukkig gewoon bij mij thuis en nog op tijd!

Balou_k

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 23:39

Nu wacht ik ook nog op een pakketje van Nelly.com haha..
Ik ben een heuse shopaholic!

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 09:32

Ik wacht op mijn eskadron bestelling bestaande uit :

- next generation bicross uitrijdeken
- next generation big square
- next generation bandages
- ice blue big square
- bandages ice blue
- bandages capri
- brilliant dura navy
- brilliant dura ice blue

Verder wacht ik nog op m'n aangemeten laarzen, duurt nog 4 of 5 weken!

Wachten duurt lang :+

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 16:14

Ik wacht op een 300grams deken van Nika

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 23:11

@chouchou

Klopt precies wat je nu zegt dat bedoelde ik ook. Systeem herkend straten Namen enz

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:10

Ik wacht op een nieuw vergrendelsysteem voor de wasmachine; zou afgelopen donderdag al binnenkomen en kan dus ondertussen nog steeds de was niet doen...

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 14:46

Ik wacht op

-nika 400 grams deken
-staldeken tattini
-laarZen tattini
-lederen peesbeschermers
-dekjes zwart en donkerblauw
-nog een set peesbeschermers
- leren halster

En nog wat kleine dingetjes, voor nieuwe paardje

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 15:11

Ik wacht al een maand op mijn mooie leren tas van Iwantthatmusthave.nl..
De levertijd was 14 dagen want ze worden blijkbaar 'handgemaakt in Italië'. Nou, prima. Helaas heb ik, na bijna 3 weken, er 10x zelf achteraan moeten bellen/mailen om te vragen waar hij bleef. Tas zat blijkbaar niet bij hun levering. Kan gebeuren, maar is het niet normaal dat je dan ZELF je klant even op de hoogte stelt en niet wacht op 4 dagen mailen, bellen en Facebooken?
Ondertussen nog steeds geen tas, hij zou eind vorige week komen, weer niks. Ik zelf weer 2 dagen gemaild en Facebookberichten gestuurd (die ze elke keer verwijderen trouwens) en eindelijk reactie dat hij er nog niet is. Ondertussen een maand verder, nog steeds geen tas en geen idee wanneer hij komt. Het is dat ik hem nergens anders kan vinden, anders had ik allang het geld (veel geld!) terug geeist en hem ergens anders gekocht. Hopelijk heb ik hem voor de kerst, ik had hem eigenlijk met mijn buluitreiking op 11 november al moeten hebben. Het is namelijk een kadootje van mijn ouders voor het behalen van mijn bul.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:27

Ik wacht ondertussen ook op The Pointless Book van Alfie Deyes en Girl Online van Zoe Sugg, die als het goed is morgen binnen komen :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:34

Wacht op mijn nieuwe horloge <3

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 22:23

NienkeV1994 schreef:
Ik wacht ondertussen ook op The Pointless Book van Alfie Deyes en Girl Online van Zoe Sugg, die als het goed is morgen binnen komen :)

Hé toevallig :D Ik wacht exact op hetzelfde!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 14:49

Ik wacht op een kledingstuk en inkt.
Helaas staat er bij de track & trace dat de levering is mislukt (terwijl er wel iemand thuis is) :(

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 15:26

Ik wacht op een bit voor mijn pony die ik speciaal uit het buitenland heb moeten laten komen, nu nog hopen dat hij passen gaat!

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 15:59

Ik wacht op een pakje van de wehkamp maar dat is volgens mij niet helemaal goed gegaan. :+

Vrijdag kwam DHL langs en ik was er niet. Netjes een briefje dat ze zaterdag zouden komen. Tot nu geen spoor gezien van DHL en op de wehkamp site bij bestel status staat er dat het pakje vrijdag al bezorgd is. Ben benieuwd hoe dat verder zal gaan. :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 16:00

Succes Yipee, ik wacht inmiddels al bijna 3 maanden op een tas die niet afgeleverd wordt door de Wehkamp :')

Ik wacht op m'n secret boktsanta pakketje _O-

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 16:10

chelle_dora schreef:
Succes Yipee, ik wacht inmiddels al bijna 3 maanden op een tas die niet afgeleverd wordt door de Wehkamp :')

Ik wacht op m'n secret boktsanta pakketje _O-

Klinkt positief. :') Het vreemde is, is dat er dus blijkbaar wel een pakje is en er een postbode van DHL is langs geweest. Maar waar het pakje nu bezorgd is? Geen idee. xD Misschien vond de postbode het wel een leuk kerst cadeautje voor zichzelf? Een vorig pakje waar een handtekening voor nodig was heeft de postbode gewoon mooi zijn eigen handtekening voor gezet en het in de brievenbus gedaan.

Op zich niet erg, het paste prima in de brievenbus en het pakje was er tenminste daadwerkelijk haha. Al is het officieel gezien niet netjes natuurlijk. :-/

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 00:41

Net een bestelling gedaan bij Schecker, weer allemaal leuke dingen voor mijn hond gekocht onder het mom 'dan heeft hij ook een kerstpakket' beetje jammer alleen dat het waarschijnlijk pas na de kerst komt :+ Maar nu dus het wachten op het pakketje. Ze zeggen gemiddeld 5 werkdagen, dus verwacht dat ik wel even moet wachten met de feestdagen ertussen :=

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 01:50

Nog even een update van mijn wehkamp pakje: Donderdag avond stond onverwacht de bezorger van DHL aan de deur met het pakje.

Op het pakje stond dat hij was zoek geraakt/ fout terug aangemeld was nadat ik niet thuis was. Gelukkig toch nog bezorgd dus hihi. ;)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 21:11

Ik wacht helaas ook op een pakketje, uit Engeland. -O-

De verzending was al later dan normaal aangezien het er druk was, maar daar was ik van op de hoogte. De 17e kreeg ik bericht dat het verstuurd was en een track&tracecode. Vandaag checkt ik maar eens odat het toch al wel verwacht, blijkt het pakketje al bezorgd te zijn op de 19e. :oo
Volgens de track&trace afgeleverd op mijn adres alleen heb ik niets gezien en is er ondertekend met een totaal onbekende naam. :?

Ik heb GLS al gemaild om te vragen of het niet op een ander huisnummer is afgeleverd. Maar kreeg meteen bericht terug dat het op mijn huisnummer is afgeleverd...

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:40

ik wacht nu op een spelletje voor de 3d ds en ga vaarschijnlijk begin januari nog wat bestellen bij horse charms :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:49

Ik wacht op een pakketje van de mango. Dinsdag is ie verzonden maar er zit natuurlijk kerst tussen, dus hopelijk is ie er morgen!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 13:51

Wacht op mijn New balance :):)

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 14:07

Mag ik me melden?

Ik wacht op een pakketje van Miniinthebox! Heb voor mijn mobiel 5screenprotectors en een hoesje besteld. De levertijd is dan wel lang, maar de producten zijn erg goedkoop! Zeker met de bijkomende kortingen deze keer! Had ook alweer veeeeeel te goedkope sieraden gezien, maar ben bang dat daarvan de kwaliteit wel heeeel bagger zal zijn..

Maargoed, ze gaven aan dat mijn pakketje 18 december is verzonden, dus ik verwacht hem zo na de feestdagen! :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:54

Het is hier alweer even stil zeg!
Ik wacht nu ook op een pakketje van Fringe! Ik heb een Pareo besteld voor op vakantie.

Van hun bevestigingsmail werd ik ontzettend blij haha. Wat een fantasie! _O-

Citaat:
Je pakje is klaar! Na het zorgvuldig inpakken van je bestelling en het toevoegen van ons geheime ingrediënt: een vleugje liefde, is je nieuwe aankoop naar het postkantoor verzonden.

De uiterst charmante postbode, helemaal enthousiast omdat hij deel mag uitmaken van dit proces, zal zich door de zonnige straten haasten, om jou persoonlijk je nieuwste hebbeding te overhandigen.

Al komt het niet vaak voor, maar soms vergeet hij door alle spanning en ademnood zijn hartelijkheid en te tonen, die op dat moment zijn hart verwarmt. Vergeef hem alsjeblief en breek zelf het ijs. Dit liefst met een vriendelijk schouderklopje, en snelle omhelzing of een kus op de kaak. Hij zal je hiervoor bedanken, en wie weet ga je het euforische moment van het openen van je nieuwste musthave wel samen kunnen delen.

Je bent geweldig, en jouw laatste aankoop is hier het bewijs van.
Later deze avond gaan wij jouw shopping skills vieren en geven we een feestje ter ere van jou, tot 's ochtends vroeg.

Spread the love.

_O- Briljant!
Ik ga alvast bij de deur zitten wachten op die charmante postbode <<) <<) <<)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:56

Haha leuk, dat mailtje _O-

Ik mag van mezelf even niet te veel online shoppen, moet sparen :')