Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:11

Het trekt hier eindelijk weer aan!

Bandages mevrouw is zelf ook nogal traag met dingen doen, ze zou gisteren geld overgemaakt hebben, maar heb nog niets. Jammer, want ga vanmiddag sowieso naar postkantoor, zou handig zijn als ik bandages ook meteen weg kon brengen..

Gisteren hoofdstel voor nette prijs weten te verkopen.

En er was gisteren iemand geïnteresseerd in mijn zadel (bokker). Ze moet alleen eerst haar eigen zadel verkopen en pbt me net dat er vanmiddag al iemand naar haar zadel komt kijken! Fingers crossed dat zij hem verkoopt :)

Net weer wat advertenties vernieuwd, hoop dat dit doorzet (heb op zolder nog zoveel meer voor op MP staan, maar wil niet teveel tegelijk hebben staan, wordt me te onoverzichtelijk)

Enne: mijn gitaar staat nog steeds op MP (in de verkeerde rubriek!), hopen dat daar ook snel iemand op hapt!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:13

Anders eens proberen om via de advertenties weer een bericht naar de verkopers te sturen met daarin je telefoonnummer en het verzoek even te bellen omdat je geen mails krijgt ?

Zou wel heel toevallig zijn als je net twee slechte zou treffen :(:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:15

Nounou, wat valt iedereen hier over dat karretje zeg! Ik ben niet de eigenaar, maar zooo raar is het toch niet. Als je eens in de maand een rondje door de wei wil maken voor de lol, wat kan dit dan voor kwaad. Normale karretjes zijn best wel duur.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:19

Vind dit ook een duur ding ...

Ik heb voor iets meer geld toch echt wel iets heeeeeeel veel leukers te koop, hoor :j ( mocht je toevallig wat zoeken ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:20

Dat karretje op mp lijkt me nou niet bepaald veilig, denk dat je daar ook heel snel naast ligt als er iets gebeurd.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:24

Shirley schreef:
Vind dit ook een duur ding ...

Ik heb voor iets meer geld toch echt wel iets heeeeeeel veel leukers te koop, hoor :j ( mocht je toevallig wat zoeken ;) )

Wat voor karretje heb je, en voor welke maat geschikt?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:29

Even een PB'tje, kiki1976, want "eigen waar" aansmeren mag niet in dit topic ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:30

Sheran, ik zou niet graag op de bok van dat karretje zitten, je hebt totaal geen grip voor je benen, je kan je nergens op afzetten.
Daarnaast twijfel ik op verschillende andere fronten over de veiligheid van een dergelijk bouwsel. Ik zou er in ieder geval never nooit iets mee durven doen...

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:42

Ik ben op dit moment al 4 weken op een vliegendeken aan het wachten, nu een mailtje dat ik t voor woensdag binnen zal hebben, nou ik wacht af....:)

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:50

[quote="ElizeVdS"]Sheran, ik zou niet graag op de bok van dat karretje zitten, je hebt totaal geen grip voor je benen, je kan je nergens op afzetten.
Daarnaast twijfel ik op verschillende andere fronten over de veiligheid van een dergelijk bouwsel. Ik zou er in ieder geval never nooit iets mee durven doen...[/quote
staat toch ook bij dat het bankje van sloop (afval)hout is gemaakt m.a.w. de kans om er van af te vallen is dus heel reeël
|( maar zonfer gekheid je kan bijv. 2e hands heel leuke sulky's kopen i.p.v. dit ornament, maar goed voor alles is een koper

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:54

Dat is dan jammer zeg voor de bandagemevrouw Elize... jammer als mensen zo traag zijn.

Ik heb een mailtje! Misschien leest ze wel mee :Y) En de blanket gaat vandaag op de post schrijft ze. Ben benieuwd (vooral ook hoe hij op paard zal staan :D ) Nog maar eens m'n adres gemaild want dat was ze kwijt.

Pfoeh, eigenlijk ben ik best opgelucht. Een beetje :o

carmenmisty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:26

ik lees mee ik verkoop af en toe wat spullen en koop ook wel wat !

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:59

Ik wilde hem niet kopen hoor, maar je kunt ook van je paard afvallen, sloophout is niet per definitie slecht en je blijft tenminste niet steken op het bankje van dit karretje :')

Ik zoek nu niets maar heb wel een tijdje iets gezocht (voor een paard, niet voor een shet). Enorm hoge prijzen en altijd mooie grote uitgebreide karren, terwijl ik eigenlijk zo'n beleerdingetje zocht waar je gewoon op staat.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:13

Heeeey Pau!! Jij hier! :D

Al mijn advertenties liggen stil, misschien moet ik de bende er gewoon opnieuw opzetten! :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:52

ik heb net weer heel veel op mp gedropt, nu nog zien dat het allemaal verkocht word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:57

Sheran schreef:
Ik wilde hem niet kopen hoor, maar je kunt ook van je paard afvallen, sloophout is niet per definitie slecht en je blijft tenminste niet steken op het bankje van dit karretje :')

Ik zoek nu niets maar heb wel een tijdje iets gezocht (voor een paard, niet voor een shet). Enorm hoge prijzen en altijd mooie grote uitgebreide karren, terwijl ik eigenlijk zo'n beleerdingetje zocht waar je gewoon op staat.

Ieder z'n ding, je kan ook van je paard stuiteren maar dan lig je op de grond en dat is het, nu hangt er nog een kar aan dus ze blijven 9 van de 10 keer doorlopen/rennen.
Juist met beleren vind ik het belangrijk om een goede kar te hebben, als hij aan de ren gaat, je valt er af, kar blijft hangen en pony in paniek hoef je hem er niet weer voor te zetten denk ik, of je moet het heel langzaam weer opbouwen omdat ze meteen in de stress schieten als je ze er voor zet.
Lijkt mij zonde, dus ik zou het niet proberen met zo'n karretje.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:08

Nee, dit lijkt me ook geen goed beleerkarretje. begrijp me niet verkeerd :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 20:09

Ik mis ook een fatsoenlijke rem. Zou wat wezen als het beestje ervandoor gaat.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:17

Beleren doen wij eigenlijk sowieso altijd alleen met tweewielertjes :o

Gaat het beestje dan in z'n achteruit, gaat de boel tenminste ook niet scharen ...

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:18

Ik heb wel reacties op m'n matras, 5 euro... ja hier doe ik het voor!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:32

Dat karretje is wel erg zeg. :')

Mijn Rabobank-opoefietsje heeft er een week opgestaan, eerst voor 40 euro, maar toen kreeg ik boden van 15 en 20. Nou hoefde ik niet de hoofdprijs, maar er stonden wrakken zonder licht, zonder jasbeschermers en lakdoek op voor meer... En met deze was niks mis. Dus de prijs verhoogd tot 50 om dat soort onzin een beetje te weren.
Gisterenmiddag een mailtje; "Mag 'ie weg voor 40? Ik kan hem morgen op komen halen."
Hij stond gruwelijk in de weg i.v.m. op handen zijnde verbouwing, dus ik blij en hij blij, stuurde net nog een mail dat z'n dochter helemaal blij was... Fijn, zo kan het dus ook. :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:39

Ik meld mij na een tijdje ook weer :)

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:41

idd gewoon de prijs iets hoger zetten dan wat je er voor wil hebben, werkt altijd, had ik laatst ook, wilde ergens ong. 80 euro voor hebben dus voor 100 te koop gezet en heb het voor 80 verkocht

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:46

vandaag weer 5 pakjes weg gebracht dus gaat goed :)

nog twee pakjes staan die nog niet betaald zijn en heel toevallig alle twee paardenspul..
blijf me erover verbazen dat het altijd paardenvolk is wat slecht betaald of helemaal niet :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:47

Hoe verkopen julie het allemaal? :oo
Ik verkoop werkelijkwaar niks _O-