Afgelopen weekend echt veel biedingen gehad, met iedereen overeengekomen, stuk of 7 mensen zouden 'direct' het geld overmaken.
Inmiddels is het woensdag en heb ik van welgeteld 2 mensen het geld en van de rest heb ik niks meer gehoord.
Ben er dus maar weer achteraan aan het mailen.

Geplaatst: 19-12-12 18:25
               Geplaatst: 19-12-12 18:25				         

), binnen een half uur waren ze akkoord, gisteravond heen en weer gemaild voor het adres en afgesproken voor zonet, ik op tijd aan de deur, fiets nagekeken en geprobeerd, afgesproken bedrag betaald en hopla
 ), binnen een half uur waren ze akkoord, gisteravond heen en weer gemaild voor het adres en afgesproken voor zonet, ik op tijd aan de deur, fiets nagekeken en geprobeerd, afgesproken bedrag betaald en hopla  Zo kan het ook!
 Zo kan het ook!

als je het na het weekend eens kunt worden, gaat verzenden niet meer lukken, of zou je hem willen op halen??
  als je het na het weekend eens kunt worden, gaat verzenden niet meer lukken, of zou je hem willen op halen??                                                          
  Ik hoop dat ze akkoord gaat want dan heb ik shopgeld
 Ik hoop dat ze akkoord gaat want dan heb ik shopgeld  
  Maar mocht je hem niet eerder komen halen?? (dan weet je zéker dat je hem hebt, anders is het nog bijna een week....)
  Maar mocht je hem niet eerder komen halen?? (dan weet je zéker dat je hem hebt, anders is het nog bijna een week....)