Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludique96 schreef:xMarloes schreef:Jaa ik moet t weten anders ga ik er gewoon 80 euro aan uitgeven!! mr je zal wel weernet zien dat als ik hem dan koop er volgende week korting is ofzo
HerkenbaarOf je denkt een week te wachten omdat je denkt dat er dan korting is is je maat er niet
xMarloes schreef:Ja.... en ik had hem in de winkel gepast maar toen dacht ik; nah eerst verder kijken. ben ik niet meer terug gegaan omdat ik al 2 broeken had gekocht....maar oh ik zit al 2-dagen non stop aan die broek te denken hoe mooi die me stond en hoe lekker die zat....
eenitraM schreef:Die trui met riem kan niet meer.. Sorry, maar je komt zo uit 2006 gewandeld
Mendel schreef:eenitraM schreef:Die trui met riem kan niet meer.. Sorry, maar je komt zo uit 2006 gewandeld
Haha, daar was ik al een beetje bang voor. Ik weet het even echt niet meer. Teveel stof in mijn hoofd om normaal na te kunnen denken.
Dinsdag bedrijfseconomie tentamen waarbij we een bepaald document mochten gebruiken (met aantekeningen). Kwijt!!
Ik voel de eerste onvoldoende van het jaar aankomen
Davinia_ schreef:Nou, ik had hem in de winkel gekochtEen zwarte! Met passen zat ie best, maar zodra ik op de bank ga zitten of een stukje gaat lopen zit ie voor geen meter! Volgens mij was ie een tientje, dus dat is dan minder erg!