[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:17

Ik bestel niet meer bij H&M op internet. Heb een aantal keer iets besteld en netjes teruggestuurd maar kreeg ineens een rekening van 30 euro dat ik iets niet had betaald! Na vele telefoontjes en lang in de wachtrij (DAT MUZIEKJE, GRR) heeft ze dat af kunnen strepen naar 9 euro. Nooit meer H&M webshop.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:39

Janine1990 schreef:
H&M en achter je aan drentelen? Ik zie nooit een medewerker van H&M als ik daar ben... Zelfs als het rustig is...

Nou, hier wel hoor. Ze trekken nog net niet het gordijn van het pashokje open :')

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:53

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:50

meganproperx schreef:
Ik word gek -:(- alles wat ik leuk vind, en nog even niet in mijn shoppingbag heb geplaatst is 2 min later als ik er weer terug bij kom uitverkocht!
en als ik het dan wel in mijn shoppingbag heb dan is het ook uitverkocht en dan komt er een berichtje bij te staan, waardoor ik prongelijk op verwijder druk om het berichtje weg te klikken..is de trui uit shoppingbag.
kan ik hem dus niet bestellen _-:(

edit: bij de h&m

krijg wel net een mailtje, dat ze er binnen 4 werkdagen waarschijnlijk zijn :) terwijl de bestelling 24-28 september zou zijn! daar ben ik wel blij mee :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:50

Ik heb met de h&m echt nog nooit problemen gehad.
Ja, een hemdje die na 2 jaar wat gaatjes krijgt (door de wasmachine overigens) maar verder niet dat het na een week/maand al kapot is

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:59

Ik heb ook nooit problemen met de kleding van H&M, wel met de levering. Dan staat er dat er tussen een bepaalde datum zal worden geleverd (ook in de mail), maar dit wordt bij TNT steeds uitgesteld tot wel een 1 week later. Telkens staat er zending wordt voorbereid, dat blijft gewoon 4 dagen zo staan.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:03

Ja dat is altijd zo, volgens mij duurt het even voor het daadwerkelijk bij TNT is. De levering lijkt de laatste tijd wel iets sneller dan een jaar geleden.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:31

Daarom bestel ik ook nooit bij de H&M haha! Hoor zo vaak dat het niet goed gaat of zo lang duurt!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:39

Ik heb een ontzettend gave jas gekocht. biji tally weijl. opvallend roze. met bontkraag zal morgen een foto plaatsen

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 23:39

Hi dames, hier even twee vraagjes. Ik ben opzoek naar een nieuwe jeans, en vraag me af waar jullie goeie ervaringen mee hebben. Ik heb nu een Levi's Demi Curve en die zit als gegoten, maar na een jaar lang intensief dragen (denk toch wel zo'n 3 dagen per week gemiddeld) begint de slijtage toe te slaan, met name aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Iemand ervaring met jeansmerken die het met veel gebruik langer uithouden? Ohja, en ik wil liever geen 200 euro voor een broek uitgeven, 100, 110 is echt wel de max.

Daarnaast heb ik een donkergrijs rokje, http://www.esprit.nl/nl/sale/women/KLEDING/rokken/nonchalant_casual/052CC1D008_204
ongeveer zoiets maar dan dus donkergrijs. En ik weet hem niet zo goed te combineren. Wat voor kleur legging draag ik daar nou onder? Heb er een bij gekocht in ongeveer de zelfde kleur, maar dat word al vrij snel saai. Zou zwart een idee zijn? of donkerblauw? Topjes en shirtjes heb ik in allerlei kleurtjes dus dat is het probleem niet zo, maar die leggings... Mega knalkleuren vind ik meestal niet zo'n succes, en wit vind ik niet echt een kleur voor nu/straks in de winter.

Ik hoop dat jullie tips hebben!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 07:02

Diesel vind ik kwalitatief heel goed, slijten amper. Fornarina houdt het ook altijd wel lang uit bij mij. Belangrijkste is dat het wat dikkere stugge spijkerstof is, broeken met veel stretch slijten sneller.

Wat betreft je rokje; ik zou voor zwart gaan. Ik vind (dikke) panty's persoonlijk mooier dan leggings, maar bij dit rokje kan het allebei. Wit zou ik zeker niet doen, vind witte leggings uberhaupt niet mooi. En dan leuke laarsjes eronder, staat vast leuk.

Mijn H&M bestelling komt eerder :D Wel in delen, moet nog wel tot oktober op een shirtje wachten. Maar dat nemen we dan maar voor lief.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:49

Ik heb eigenlijk nooit problemen met de levering ofzo van de H&M.
De winkel daarintegen vind ik dramatisch, ik vind het altijd een grote bende en ik krijg niets gevonden :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:04

Caroline, die rok die je laat zien is denk ik meer een zomerrok? Als de stof iig hetzelfde is zou ik hem niet in de winter.herfst doordragen denk ik :=
En anders idd bij donkergrijs iets van zwart, wijnrood ofzo?

Hier ook nooit problemen met betalen of met de levering :n .
In de winkel kom ik alleen als hij net open is of doordeweeks overdag als ik toevallig vrij ben. :)

Soms baal ik er wel van dat ik niet meer in hartje Utrecht werk, dat was zo relaxed, na werktijd nog even de stad in :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:03

Caroline90 schreef:
Hi dames, hier even twee vraagjes. Ik ben opzoek naar een nieuwe jeans, en vraag me af waar jullie goeie ervaringen mee hebben. Ik heb nu een Levi's Demi Curve en die zit als gegoten, maar na een jaar lang intensief dragen (denk toch wel zo'n 3 dagen per week gemiddeld) begint de slijtage toe te slaan, met name aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Iemand ervaring met jeansmerken die het met veel gebruik langer uithouden? Ohja, en ik wil liever geen 200 euro voor een broek uitgeven, 100, 110 is echt wel de max.

Daarnaast heb ik een donkergrijs rokje, http://www.esprit.nl/nl/sale/women/KLEDING/rokken/nonchalant_casual/052CC1D008_204
ongeveer zoiets maar dan dus donkergrijs. En ik weet hem niet zo goed te combineren. Wat voor kleur legging draag ik daar nou onder? Heb er een bij gekocht in ongeveer de zelfde kleur, maar dat word al vrij snel saai. Zou zwart een idee zijn? of donkerblauw? Topjes en shirtjes heb ik in allerlei kleurtjes dus dat is het probleem niet zo, maar die leggings... Mega knalkleuren vind ik meestal niet zo'n succes, en wit vind ik niet echt een kleur voor nu/straks in de winter.

Ik hoop dat jullie tips hebben!

Een jaar lang is 52 weken, maal 3 is 156. Deel het bedrag eens door wat je er voor hebt betaald.
Ik denk dat het helemaal niet raar is dat een jeans dan echt begint te slijten. Het ligt ook aan de kleur, een gebleekte jeans is altijd gevoeliger voor slijtage.

Ben zelf nog niet een merk tegen gekomen dat dat niet heeft. Maar ik ben ook erg beperkt in het uitkiezen van merken, helaas.

Bij je rokje zou prima een okerkleurig truitje passen, en ook ik zou voor een zwarte legging gaan. Het liefst een maillot (of de thermoleggings van de action), dat geeft zo'n leuk reliefje.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:59

Ik slaag af en toe bij de Divided. Die is wat rustiger hier in Groningen, minder gegraai en leukere dingen. Maar het meeste koop ik online.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:01

Heb nooit zo'n last van drukte oid bij de H&M.
Zeker als je het vergelijkt met de Primark! (Of als je tijdens de Drie Dwaze Dagen hebt gewerkt/geshopt := )

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:02

De drie dwaze dagen begin ik niet meer aan.. Wat een ellende :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 11:49

Ooh de Divided kon ik eerder ook altijd wel slagen, maar dat vind ik ook niet echt meer iets. Is inderdaad wel rustiger LETS (ik kom ook uit Groningen).

Ik hou sowieso niet zo van shoppen als het ergens heel erg druk is.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:37

Davinia_ schreef:
Ik wil deze nog graag:
http://www.hm.com/nl/product/99276?article=99276-B
Ik vind hem absoluut niet leuk, maar hij lijkt me heerlijk voor de brakke zondagen. Lekker een dikke thermolegging eronder en dan hoef ik me niet perse helemaal aan te kleden als ik de hond uit moet laten :+

haha die heeft mijn mama ooook :)
Maar ze draagt hem idd wel gewoon 's avonds als een soort huispak.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:24

Oke.... mijn wishlist :P :
Jeans: zwart, blauwgroenig, licht roze, kapotachtige licht blauwe &donker blauw
Een mooi (nep) leer jasje, paar mooie boots voor de winter.. en nog wat topjes :=
Oja, en nog een lange renbroek + sporttopje.

Denk dat ik daar bij h&m/bershka wel voor ga slagen..!! maar t gaat me wel even veel geld kosten.... :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:51

LETS schreef:
De drie dwaze dagen begin ik niet meer aan.. Wat een ellende :P

Hihi, vind het wel wat hebben :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:17

Vandaag nog een bolero gekocht ivm de koudere dagen. Gisteren twijfelde ik nog, maar ben er nu toch wel blij mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:22

Leuk van die wishlists lezen van anderen! Wat willen jullie nog hebben? :)) Ik wil nog hebben
die panterprint broek v/d h&m ♥
een donker high-waisted levi's shortje (heb wel een lichte, maar die is wat te groot geworden mweh)
Een donkergroene wollen truitje v/d new yorker
een donker rode kabeltrui
schoenen/laarsjes (minnetonka's of uggs. <3 Maar het worden vrees ik goedkopere laarsjes haha)
riempje
sjaal + wanten
lang wollen vest
Leren jasje
pyjama broek
En shirtjes/topjes gewoon in z'n algemeen.

En er stond nog een zwarte broek op maar die heb ik vandaag gekocht :))!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:49

Jeetje dat jullie dat allemaal zo precies weten :')
Ik wil nog heel veel :+ :)) Maar ik moet er echt tegenaan lopen, heb nu nog geen beeld ofzo :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:51

Wat ik nog wil?
Een complete nieuwe garderobe, maar er mogen ook wel wat andere dingen in blijven hangen hoor :))
Ik zie wel waar ik tegenaan loop. Ik wil sowieso nog platte laarzen (zwart en bruin/cognac) en verder zie ik het wel.