Want het is 25 euro (1dekje gratis) voor 6 dekjes, eigenlijk 5 dus. Kon sponsoorzweetdekens kopen, 2 voor 7.50 samen dus. Alleen was dat 175 en linerty heeft 185.

Dusja, ik hoop op het goede

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Bij mij loopt het de laatste dagen ineens verbazingwekkend goed. Snap er niks van. Heb er de laatste weken weer wat merkkleding etc. opgezet, liep heeel langzaam. Gisteravond kwam ik thuis en had ineens mijn hele mailbox vol. Snap er niks van! Heb wel het gevoel dat wanneer dingen er wat langer op staan er pas biedingen en mailtjes komen.
Al komen er veel berichtjes hier ook errug bekend voor![]()
Hoe lang wachten jullie op een reactie, nadat je een bieder hebt gemaild dat je akkoord gaat? Heb inmiddels al een hoger bod gehad maar wil toch even wachter op degene die ik gister akkoord heb gemaild.
Vind het soms ook erg jammer dat een Hallo of Groet er niet af kan... Ik vraag vriendelijk of ze het willen komen halen of dat het verzonden moet worden. Krijg ik terug: Ok, adres is: .... .... .... .
Nayomie schreef:Ik heb nu iemand gevonden die de spullen gratis verzend. Nu maar hopen of dit ook echt zo is,en.geen oplichting
Want het is 25 euro (1dekje gratis) voor 6 dekjes, eigenlijk 5 dus. Kon sponsoorzweetdekens kopen, 2 voor 7.50 samen dus. Alleen was dat 175 en linerty heeft 185.
Dusja, ik hoop op het goede
Droomster schreef:Ik verkoop niet vaak wat via marktplaats, maar op dit moment heb ik er een hoop studieboeken op gezet. Ze zijn echter in redelijk goede staat & ik wilde ze daarom verkopen voor een prijs die net onder de prijs zit waarvoor ze aangeboden worden op bijv. bol.com (2e hands) & marktplaats. Zodat ik er toch vanaf ben![]()
In de advertenties heb ik neergezet 'tegen elk aannemelijk bod'. Nu bied iemand echter 1,50 voor sommige boeken, terwijl deze nog makkelijk (minimaal) 10 euro waard zijn![]()
Mijn vraag: reageren jullie op deze biedingen? Laten jullie ze staan of verwijderen jullie deze onzinbiedingen?
Wat is de slimste tactiek?