Nee alles van ebay mag natuurlijk gepost worden, dus leef je uit
Skessa: Idd. Kende de originele van deze versie niet, maar heb een gewone originele ice watch in het wit vorig jaar voor mn verjaardag gekregen. Vind m erggg leuk.
Jap, nu hopen dat de taxen niet te hoog zijn. Ik vermoed dat ik 21% BTW moet betalen + 20 euro invoerrecht ofzo... Maar dan zijn ze nog goedkoper dan in Belgie + ik moet geen 2 maand wachten Hopelijk gaat het goed ^^
Daar moet je even contact voor opnemen met de verkopen. Dat kunnen wij je ook niet vertellen...
Yonker
Geplaatst: 30-03-12 19:50
Hongkong komt het vandaan, is mn tweede aankoop pas via Ebay dus ik d8 vraag het eventjes Dan w8 ik nog een weekje af en dan daarna zal ik wel contact opnemen
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 30-03-12 19:50
Hangt af vanwaar ze moeten komen he!
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 30-03-12 19:51
Yonker schreef:
Hongkong komt het vandaan, is mn tweede aankoop pas via Ebay dus ik d8 vraag het eventjes Dan w8 ik nog een weekje af en dan daarna zal ik wel contact opnemen
Denk dat je idd pas volgende week moet zorgen maken Kan zijn dat je pakje bij douane ligt he
Bij de douane spannend Hehe ik maakte me ook niet echt zorgen maar vroeg het me af en bij mijn ebay staat ook en opmerking van voor 12-04 moet je feedback hebben gegeven.
Momenteel heb ik het zelfde met m'n schoenen Ze zijn wel nog maar verzonden van de 23ste maar nu liggen ze al 2 dagen bij de douane. Hopelijk hebben ze een goeie dag zodat ik weinig tax moet betalen