wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkialex

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:20

Oh ik had er ook eens 1 op de manege,
Er was zo'n man die dacht het even beter te weten hoe een hoofdstel in moest, en deed heel raar,
Dus ik loop naar een meisje uit mijn les, ik zeg tegen haar : 'Die man daar is echt zo raar!' zegt dat meisje: 'Uhm die man is mijn vader' , Ik heb me echt dood geschaamt : 0

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:27

nikkialex schreef:
Er was zo'n man die dacht het even beter te weten hoe een hoofdstel in moest, en deed heel raar,
Dus ik loop naar een meisje uit mijn les, ik zeg tegen haar : 'Die man daar is echt zo raar!' zegt dat meisje: 'Uhm die man is mijn vader' , Ik heb me echt dood geschaamt : 0

Oei, :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:38

haha, wat zei je, nee nee, ik bedoelde die andere man eigenlijk :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:02

Iolanthe schreef:
haha, wat zei je, nee nee, ik bedoelde die andere man eigenlijk :')

haha nee, ik zei; 'Oh oh sorryy!!' haha zei dat meisje: 'geeft niet hoor, ik vindt hem ook raar!' , maarja dan nog, ik schaamde me wel!

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 08:37

nog ééntje :
Het gebeurd heel soms dat mensen mij vragen gaan stellen in de kleding winkel , als ik met mijn moeder ga winkelen.
:'' verkoopt u hier pyjama's , Mevrouw? Euh, Sorry maar ik ben niet van de winkel :+

_MC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 11:27

meganx schreef:
nog ééntje :
Het gebeurd heel soms dat mensen mij vragen gaan stellen in de kleding winkel , als ik met mijn moeder ga winkelen.
:'' verkoopt u hier pyjama's , Mevrouw? Euh, Sorry maar ik ben niet van de winkel :+

waarschijnlijk ben ik 1 van die mensen :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:34

Ik herinner me net een prachtgenant moment. :D :D :D

Op vakantie, op naar het dagstrandje dat 10 minuten verder lag. Ik had m'n badkleding aangetrokken, trek daar ter plekke mijn kleren uit en loop naar het meertje om pootje te baden..
Ik kwam er pas 10 minuten later achter dat ik m'n onderbroek (hipster, geen string gelukkig :') ) nog aan had in plaats van mijn zwembroek..

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:07

Roosch schreef:
Ik herinner me net een prachtgenant moment. :D :D :D

Op vakantie, op naar het dagstrandje dat 10 minuten verder lag. Ik had m'n badkleding aangetrokken, trek daar ter plekke mijn kleren uit en loop naar het meertje om pootje te baden..
Ik kwam er pas 10 minuten later achter dat ik m'n onderbroek (hipster, geen string gelukkig :') ) nog aan had in plaats van mijn zwembroek..

_O- heb ik ooit gehad in het zwembad, in het 6de leerjaar... Schaaam! Onderbroek was nog wit ook :o

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:04

oooow, ik hoop voor jou dat ie niet te doorzichtig werd?

ik las daarnet voor uit het kookboek aan mijn zus: "Leg het deeg op een bebloemde bakplaat..."
en zij: WAT? een bebloede bakplaat??
Ja hoor, ik zie het al voor me: kijk mama, we hebben bloedkoekjes gemaakt! :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:12

nikkialex schreef:

_O-

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:16

Dansvoorstelling waar ik spectaculair gestrekt ging.

Sptizen dans waarbij ik op een veertje (uit een boa van het nummer ervoor) stapte en vol voorover de coullise in viel.

De camera was er gelukkig bij het ene moment zie je me, het andere niet meer :')

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 18:36

ik heb er ook een!

op schoolkamp gingen we iedere avond eten bij het kampvuur
en dat was en aardig stuk lopen vanaf de keuken..
dus ik mijn eten halen en naar het kampvuur, ik súper goed opletten waar ik loop
want ik liep op blote voeten. opeens hoor ik jongens lachen die een paar meter verder op
staan dus ik kijk waar ze naar lachen, en ja hoor ze lachen om mijn benen :')
want wat blijkt ik lette zoo goed op waar ik liet dat ik mn bord heb omgekiept :')
daar zaten mijn benen onder de komkommer tomatensaus en pasta :') heb het daar maar laten liggen :')

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:35

Ik had op een feestje een leuke jongen ontmoet, hij had al heel veel opmerkingen gemaakt over mijn haar (was gewoon een haarstukje extra, opgestoken, dat vertelde ik er natuurlijk niet bij). Nou, jongen was blijven slapen en was eerder wakker dan ik. En wat zag ik, toen ik wakker werd: dat haarstukje was uit mijn haar en lag los in bed. Iehhhh... Hij had het zeker gezien! Het leek wel een soort cavia! Ik schaamde me dood en schoof hem snel onder mijn kussen.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:27

Ik was bij vrienden.
En we zaten wat te geinen.
Toen zei ik tegen mannelijke vriend. LIEVE SCHA... euhh.. lieve (naam)
En toen verder praten.
Ik noem mannen nooit never schat... en hij vond het wel grappig. Zit ik daar met een biet als hoofd

Aurorae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:20

Vandaag ging de deur op school niet zo goed open. Ik rende er tegenaan. :')

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:26

gisteren:

ik zat op de wc op school, scheurt ineens de rist van mijn broek (gulp) . Dus ik zeg dit al fluisterend tegen een klasgenoot van mij. Maar ik moetst natuurlijk wel ongezien thuis komen tijdens de middag. Dus ik hardop in de klas :''mv. heeft u een veiligheidsspeld? mijn rits is gescheurd''. heel de klas lag in een deuk.
:o

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:37

meganx schreef:
gisteren:

ik zat op de wc op school, scheurt ineens de rist van mijn broek (gulp) . Dus ik zeg dit al fluisterend tegen een klasgenoot van mij. Maar ik moetst natuurlijk wel ongezien thuis komen tijdens de middag. Dus ik hardop in de klas :''mv. heeft u een veiligheidsspeld? mijn rits is gescheurd''. heel de klas lag in een deuk.

:')
Je kon ook doen of het de rits van je tas was :D

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:47

prugelpiet schreef:
meganx schreef:
gisteren:

Je kon ook doen of het de rits van je tas was :D

ja, het is niet zo dat mijn hersens daar de moeite voor namen om daarop te komen :P

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:53

nog een genante moment vanochend wil ik naar school gaan zit ik me mobiel te zoeken ondertussen (op me mobiel ja) een tweet plaatsen *mobiel zoeken* vraag ik zo aan me moeder van heb je me mobiel gezien zecht ze van "je hebt hem vast" kon er wel om lachen.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:17

Hahahaha, tegen de deur aanrennen en iets kwijtraken wat je vast hebt (of de variant met de zonnebril: 'O, hij staat op mijn hoofd') zijn heel herkenbaar!

Tja, er ligt sneeuw... Ik had geen zin om te vallen met fiets, dus ik ging veilig met de bus naar school en weer terug. Vanaf de bushalte naar mijn huis is het een stukje lopen. Daar zit ook een heel brede straat bij met vrij veel huizen waar vooral oudere mensen wonen die weinig van jeugd moeten hebben. Ik zag mijn moeder net thuiskomen bij mijn eigen huis. Lui als ik ben, brulde ik van twintig meter afstand of ze de deur open wilde laten, want mijn handen waren te verkleumd om de sleutel te zoeken.
Moeders was niet de enige die keek waar het geschreeuw vandaan kwam. :o
Ik besloot heel stoer door te lopen en te doen alsof ik niet merkte dat alle bewoners, eendjesvoerders en hondenuitlaters naar me keken. Helaas voor mij bleek dat stukje straat toch iets gladder dan ik dacht en voor ik het wist, zwaaiden mijn benen de lucht in en zat ik op mijn kont in de sneeuw.
Heel snel opgestaan en naar binnen gerend. Morgen zet ik een masker op als ik naar buiten ga. :=

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:32

gisteren morgen was ik de paarden hooi aan het geven, en ik gleed uit op een stuk ijs
ik was even niet in staat om recht te staan, en hoor mijn moeder heel vrolijk roepen ' Je kruiwagen is gevallen!!!!'
ik: jaa ik lig erbij :')

LauMIAUW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 04:19

Super gênant, maar minder leuk:
Ik had een begrafenis van een klasgenootje en ik had kriebelhoest.
En ik kon het nog redelijk goed inhouden, af en toe een kuchje.
Op weg naar de plek waar ze begraven werd ging ik maar extra even hoesten.
Maar toen kregen we op een gegeven moment dus één minuut stilte.
En toen was ik volgensmij op mijn hoogtepunt ofzo..
Ik proberen in te houden en op gegeven moment kon ik echt niet meer en begon ik te proesten enzo.
Nja, het klonk alsof ik mijn lach had ingehouden en heel erg moest lachen.
Ik heb maar snel gedaan als ik heel hard aan het huilen was.... x]

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:03

LauMIAUW schreef:
Ik proberen in te houden en op gegeven moment kon ik echt niet meer en begon ik te proesten enzo.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:04

LauMIAUW schreef:

oow, dat is zo erg! en hoe meer je probeert, hoe minder het lukt! |o ik had het laatst tijdens een film op school, draait iedereen zich zo om en ik: euh... ik ga een beetje water halen?

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:29

Mmm ik had vandaag een lekkere blunder, mijn hond wou over sneeuw heen springen (wat zo aan de kant geschoven is aan de weg bijvoorbeeld.) En het was aan mij de keus dat ik of er over heen zou stappen en dat me hond dan net dat rukje gaf aan de riem dat ik op mijn plaat ging. Of dat ik er over heen zou springen en veilig zou landen. Ik springen, en opeens zag ik mijn benen boven en lag ik in de sneeuw. Eerst gigantisch in de deuk gelegen en toen ik opstond was er een collega van me vader mij aan het uitlachen. Ik kon wel even door de grond zakken toen!