Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkialex schreef:Oh ik had er ook eens 1 op de manege,
Er was zo'n man die dacht het even beter te weten hoe een hoofdstel in moest, en deed heel raar,
Dus ik loop naar een meisje uit mijn les, ik zeg tegen haar : 'Die man daar is echt zo raar!' zegt dat meisje: 'Uhm die man is mijn vader' , Ik heb me echt dood geschaamt : 0
Roosch schreef:Ik herinner me net een prachtgenant moment.![]()
![]()
Op vakantie, op naar het dagstrandje dat 10 minuten verder lag. Ik had m'n badkleding aangetrokken, trek daar ter plekke mijn kleren uit en loop naar het meertje om pootje te baden..
Ik kwam er pas 10 minuten later achter dat ik m'n onderbroek (hipster, geen string gelukkig) nog aan had in plaats van mijn zwembroek..
nikkialex schreef:Oh ik had er ook eens 1 op de manege,
Er was zo'n man die dacht het even beter te weten hoe een hoofdstel in moest, en deed heel raar,
Dus ik loop naar een meisje uit mijn les, ik zeg tegen haar : 'Die man daar is echt zo raar!' zegt dat meisje: 'Uhm die man is mijn vader' , Ik heb me echt dood geschaamt : 0
meganx schreef:gisteren:
ik zat op de wc op school, scheurt ineens de rist van mijn broek (gulp) . Dus ik zeg dit al fluisterend tegen een klasgenoot van mij. Maar ik moetst natuurlijk wel ongezien thuis komen tijdens de middag. Dus ik hardop in de klas :''mv. heeft u een veiligheidsspeld? mijn rits is gescheurd''. heel de klas lag in een deuk.
prugelpiet schreef:meganx schreef:gisteren:
ik zat op de wc op school, scheurt ineens de rist van mijn broek (gulp) . Dus ik zeg dit al fluisterend tegen een klasgenoot van mij. Maar ik moetst natuurlijk wel ongezien thuis komen tijdens de middag. Dus ik hardop in de klas :''mv. heeft u een veiligheidsspeld? mijn rits is gescheurd''. heel de klas lag in een deuk.
![]()
Je kon ook doen of het de rits van je tas was
LauMIAUW schreef:Super gênant, maar minder leuk:
Ik had een begrafenis van een klasgenootje en ik had kriebelhoest.
En ik kon het nog redelijk goed inhouden, af en toe een kuchje.
Op weg naar de plek waar ze begraven werd ging ik maar extra even hoesten.
Maar toen kregen we op een gegeven moment dus één minuut stilte.
En toen was ik volgensmij op mijn hoogtepunt ofzo..
Ik proberen in te houden en op gegeven moment kon ik echt niet meer en begon ik te proesten enzo.
Nja, het klonk alsof ik mijn lach had ingehouden en heel erg moest lachen.
Ik heb maar snel gedaan als ik heel hard aan het huilen was.... x]
LauMIAUW schreef:Super gênant, maar minder leuk:
Ik had een begrafenis van een klasgenootje en ik had kriebelhoest.
En ik kon het nog redelijk goed inhouden, af en toe een kuchje.
Op weg naar de plek waar ze begraven werd ging ik maar extra even hoesten.
Maar toen kregen we op een gegeven moment dus één minuut stilte.
En toen was ik volgensmij op mijn hoogtepunt ofzo..
Ik proberen in te houden en op gegeven moment kon ik echt niet meer en begon ik te proesten enzo.
Nja, het klonk alsof ik mijn lach had ingehouden en heel erg moest lachen.
Ik heb maar snel gedaan als ik heel hard aan het huilen was.... x]