Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samiyah schreef:dyoka schreef:Ik heet Dyonne, op zich niet zo'n heel vreemde naam.
Al heten meer mensen Dionne.
Maar meer de uitspraak: Dyone, Daijonne (zo spreken ze het uit), en nog veel meer.
Ik spel nu standaard m'n naam als iemand naar m'n naam vraagt.
Ik vind jou naam echt heel mooi, ook de spelwijze.
Wel vervelend dat je je steeds je naam moet spellen.. Maarja zelfs ik met mijn simpele naam moet dat.. (ik heet Sophie, en veel mensen spellen het met een f)
dyoka schreef:Samiyah schreef:Ik vind jou naam echt heel mooi, ook de spelwijze.
Wel vervelend dat je je steeds je naam moet spellen.. Maarja zelfs ik met mijn simpele naam moet dat.. (ik heet Sophie, en veel mensen spellen het met een f)
Bedankt!
Ik vind persoonlijk Sophie ook mooier dan Sofie. Dan vind ik het wat minder 'simpel' haha.Ik kan me wel voorstellen dat mensen het met een F schrijven!
Daisyree schreef:Ik moet mijn voornaam ook altijd spellen. Heb in al die jaren nog maar 1x gehad dat iemand het in 1x juist schreef. Dat was toevallig mijn Engels leraar die het geweldig vond dat mijn naam op de Engelse manier geschreven werd.![]()
Mijn achternaam is lekker simpel Bakker, maar ik ga volgende week trouwen en dan word het alles spellen.Nou ja heb ondertussen al bijna 30jr ervaring met namen spellen