Als je een man kon bestellen, hoe zag deze er dan uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunny_l0ve

Re: Als je een man kon bestellen, hoe zag deze er dan uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:17

Dat is helemaal lastig lijkt me met bh's kopen, of niet fiffill?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:18

Jeps, bijna nergens te vinden :n en mocht het er zijn... is het altijd reteduur :=
Ze zijn er wel in speciale lingeriezaken, maar bij de Hunkemoller slaag ik niet.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:18

_O-
Hier is het decolleté wat minder prominent (85C), maar toch is het leuk om daar allerlei troep in te schieten. :+
Ben met Oud&Nieuw wel helemaal afgelebberd door de mannen, toen kwam ik er echt niet meer onderuit. M'n hele wangen waren helemaal rood en gloeide van al die stoppelbaarden die er langs werden geschuurd. :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:20

Haha, arme wangen :')

Gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn... dat doen m'n vrienden niet, maar ik heb sowieso ook een vriend :))
Met O&N geven ze wel beleefde kusjes ja :')

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:22

Ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet wilde Donkerblauw! Wil ik niet is wil ik niet, en daar kom ik best onderuit :)

Fiffill, dat is ook heeeel zwaar, ik heb elke dag de striemen in mn schouders staan terwijl mn BH's wel goed passen.. Ik ben dan ook HEEEEEL blij dat Sapph BH's nu tot grote maten gaan, al knappen de beugels wel retevaak... maar anders zit je NOG duurder! En idd, niet mooi zonder decollete , dan lijken ze nog groter. Ik ben overigens wel een groot meisje met mn 1.78m en brede schouders :P en ook wel een beetje te dik.

Ach, stoppelbaarden.. HAHA.. ik moet er stiekem wel om lachen. Geen mooie mannen dan op t werk DB?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:22

Fiffill schreef:
Haha, arme wangen :')

Gelukkig hoef ik daar niet bang voor te zijn... dat doen m'n vrienden niet, maar ik heb sowieso ook een vriend :))
Met O&N geven ze wel beleefde kusjes ja :')

Nou hier niet hoor.. gewoon vol op de wang gesmakt.. ik ben meer van de luchtzoenen en wang tegen wang :P maar ja, das weer niet zo fijn met de stoppels!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:31

Oh hier ook vol op de wang gesmakt hoor maar dat vind ik normaal... wang tegen wang voel je juist stoppels toch? _O-

Ik heb ook brede schouders trouwens, maar ben maar 1.62 haha :) te dik niet, gewoon niet achteraan in de rij gestaan :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:34

Nee, er lopen hier niet echt mooie mannen. Ze zijn allemaal hartstikke lief, maar er springt er voor mij geen een echt uit. Er loopt hier wel een leuk jochie, maar die is wel erg jong (18). En behalve dat, heb al een hele leuke vriend. :D

Ach, die ene keer kussen in een jaar kan nog wel. Heb ze alleen wel gezegd dat ik ze volgend jaar wel met gladgeschoren wangen verwacht. :')
Hier krijg je dus drie keer een wang of twee keer een wang en een hele dikke smakkerd.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:35

haha, ik pas vaak alleen maar mannenjassen omdat ik te breed ben voor de dames... snik.. maar Fiffill, Sapph heeft ook redelijk normale bh's in 70E en die zijn helemaal niet gek geprijsd hoor! moet je ze wel online bestellen, dan kun je ze afhalen in een V en D vestiging naar keuze ! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:37

V&D zit hier om de hoek, hebben ze idd wel eens wat dingen hangen in de juiste maat :j het is er ook wel, maar gewoon wat lastiger te vinden dan een wat meer voorkomende maat. :)

Punt is alleen dat ik nog wel een beeetje leuke BH's wil, en ik vind Sapph 9 vd 10 keer ontzettend lelijk. O:)

Ik ga met vrienden altijd van die overdreven smakkers geven, maar gewoon voor de grap. :')
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-01-12 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:37

Donkerblauw schreef:
Nee, er lopen hier niet echt mooie mannen. Ze zijn allemaal hartstikke lief, maar er springt er voor mij geen een echt uit. Er loopt hier wel een leuk jochie, maar die is wel erg jong (18). En behalve dat, heb al een hele leuke vriend. :D

Ach, die ene keer kussen in een jaar kan nog wel. Heb ze alleen wel gezegd dat ik ze volgend jaar wel met gladgeschoren wangen verwacht. :')
Hier krijg je dus drie keer een wang of twee keer een wang en een hele dikke smakkerd.

Haha, nou dat mooie maakt t smakken toch wel wat beter.. :) ik zie er wel genoeg hoor.. voornamelijk de Poolse chauffeurs, die zijn wat beter verzorgd. De iets rijkere hongaren zijn ook opzich best leuk, maar vaak missen die hongaartjes nogal wat tandjes haha en daar hebben de polen weer net geen last van. Russische chauffeurs zijn ook leuk, maar de NL's steken er met kop en schouders bovenuit... al zal dat ook wel liggen aan persoonlijke hygiene :P ach..

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:38

Als je het besteld, Fiffill, dan heb je meer keus. Ik doe dat ook altijd omdat ze mijn maat in de winkel vaak niet op voorraad hebben :) ze zijn maar 20 euro ofzo, en nu trouwens in de aanbieding ;)

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:39

Ik zag dat jullie het al over hele andere dingen hebben maar ik wilde toch ff een foto plaatsen van een heerlijke man, die ze op zich wel bij mij zouden mogen komen bezorgen. :9

Afbeelding

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:39

Ir1ne schreef:
Als je het besteld, Fiffill, dan heb je meer keus. Ik doe dat ook altijd omdat ze mijn maat in de winkel vaak niet op voorraad hebben :) ze zijn maar 20 euro ofzo, en nu trouwens in de aanbieding ;)

Ik zal eens even kijken, is dat op de site van V&D?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:41

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:41

Yes... :) En dan kun je kiezen voor bezorgen bij V en D vestiging :)

Saga sorry, we gaan idd wel heel erg OT, maar t ging nog over hete mannen hoor :P

Wie is het?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:42

Je hebt echt zulke knappe Polen en Russen, maar ze kunnen nogal stinken ja. :')
Kroaten kunnen ook echt heel knap zijn, net zoals Grieken. :D

On-topic:

Deze is ook leuk!
Afbeelding

:D
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 12-01-12 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:43

haha maakt niet uit ;)

Het is Michael Poulson de zanger/gitarist van Volbeat
(in het echt ziet ie er nog beter uit haha)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:43

Valt me altijd op hoe ontzettend vaak Vin Diesel genoemd wordt als knappe man! Ik vind het maar een (te overdreven) spierbonk met een aardappelneus. :')

Die met die tattoo's, dat is net iets teveel inkt naar mijn smaak! :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:45

de Polen en russen stinken niet zo hoor.. voornamelijk de hongaren en de slowaken.. en het enige vreselijke vind ik die knoflookgeur! verschrikkelijk :) Je hebt er ook bij die al jaren rijden voor een NL transportbedrijf, is ook 1 van van OLOF MTT, en dat is zon schatje.. EN... hij praat Nederlands! Kroaten idd ook, Dr Kovac van ER in zn jongere jaren.. met dat prachtige donkere haar en lichte ogen! "zwijmel"

Ik vind Vin een heeel mooi lichaam hebben, maar idd zn neus.. leidt zo af! maar hij heeft zon mooie stem hahah :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:47

Ik ben echt een sucker voor donker haar en lichte (blauw/groene) ogen <3

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:48

Oeh ik hou wel van tattoo's! Hoe meer plakplaatjes hoe beter :P

En nog even over de chaufeurs, ik ga toch voor de Nederlandse
Heb er al 1 aan de haak geslagen *D haha

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:51

Fiffill schreef:
Ik ben echt een sucker voor donker haar en lichte (blauw/groene) ogen <3

Ik ook, daarom vind ik die Oostblokkers ook zo fijn.. ohhhh die ene pool, die er toen was.. kan er nog steeds van dromen :D

Afbeelding

Ooook een hele knappe kop.. Noah Puckerman van glee :P ik weet niet hoe ie echt heet..

http://empressmaruja.wordpress.com/2007 ... r-charity/

En hier zeg ik toch ook geen nee tegen!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:55

Ik ook hoor Fiffill. :))
Gelukkig voldoet vriend hier ook aan. Donkerbruin haar met groene ogen. <3

Is dat die Pool uit 't begin van 't topic Irene? :D

Oeh, die uit Glee is inderdaad leuk!
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 12-01-12 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 22:56

Prrrrrrr :+