Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:NEEEEE wat ik net heb gezien!!!!![]()
![]()
Zit hier te werken achter mijn computertje en er lopen regelmatig joggers voorbij. Nu kwam er een mannetje langs gelopen.. fel groen trainingspakje aan.. stopt.. kijkt om zich heen... loopt het greppeltje in.. kijkt nog eens om zich heen.. trekt zijn broek naar beneden en gaat zitten schijten!!!!Ik naar mijn collega´s en wijs ze op de man... iedereen lachen natuurlijk! Meneertje was klaar.. veegt nog niet eens zijn billen af.. trekt broek omhoog en rent verder
eet u smakelijk!
![]()
Zit hier te werken achter mijn computertje en er lopen regelmatig joggers voorbij. Nu kwam er een mannetje langs gelopen.. fel groen trainingspakje aan.. stopt.. kijkt om zich heen... loopt het greppeltje in.. kijkt nog eens om zich heen.. trekt zijn broek naar beneden en gaat zitten schijten!!!!Ik naar mijn collega´s en wijs ze op de man... iedereen lachen natuurlijk! Meneertje was klaar.. veegt nog niet eens zijn billen af.. trekt broek omhoog en rent verder
eet u smakelijk!
![]()
eet u smakelijk!
vuurneon schreef:Ik kijk er niet meer van op... Ik weet niet of je ooit wedstrijdmarathon lopers hebt gezien op tv... Maar ze moeten bijna allemaal poepen na zoveel kilometer. En dan ben je geluk als ze stoppen om te poepen, want zijn ze bloedje fanatiek dan laten ze het gewoon al rennend langs hun benen lopen hahha dat is pas goor!
Ik ben in een familie belandt met marathonlopers, dus poepende hardlopers ben ik wel gewend. Logisch ook, de darmen zijn overactief!
Komisch is het wel hahaha