Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:52

In zo'n geval zou ik t 1e beste café binnen gerend zijn en daar naar de wc zijn gegaan...

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 16:00

Junia dat viel dus tegen :( Als je zo een in bad laat heb je ook luchtbellen

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:24

Lins_Vetra schreef:
En de geur??
_O- ik zie je al zitten in bad :')

Haha nou ze stonken dus ook niet echt, waren echt van die mini-scheetjes. Dus misschien dat het daarom niet lukte, misschien moet je echt een dikke vieze laten voor het gewenste resultaat haha :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:41

Hahha briljant! Complimenten dat je het geprobeerd hebt :D

Ik baalde vrijdagnacht enorm, ik moest naar de wc en ja hoor, turbulentie in het vliegtuig! Was een zwaar uur kan ik je zeggen haha, flink wat peentjes gezweet en voorzichtig gas laten ontsnappen. Met nadruk op voorzichtig, bij twijfel bleven ze binnen haha

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:28

Het probleem van voorzichtig laten ontsnappen is vaak dat ze zich daar niet aan houden

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:31

Ik moest toch blijven zitten, gaat bij mij altijd mis met bewegen :D

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:55

Zo zeg dit onderwerp is zowaar een bron van inspiratie :') Ik lach me telkens weer slap.
Heb nog wel een scheetverhaal. We waren (weer) met de 4x4-club op een kampeerweekend. 's Avonds een lekker biertje (of 2, of...), gewoon gezellig rond het kampvuur. Toen de uurtjes zowaar al weer wat groter werden togen we toch eindelijk maar eens richting onze tentjes. Toen net iedereen zo'n beetje lag, roffelde er toch een mega scheet over de Duitse heuvelen :oo Dat is in die tentjes natuurlijk prima te horen. Dus wij allemaal roepen nahhhh Hilbert smeerlap!! Komt er ineens gegniffel uit een ander tentje... bleek het de 12-jarige zoon van een andere rijder te zijn... Die lag natuurlijk al een tijdje en was wakker geworden van onze 'thuiskomst'. En liet al die grote kerels even een stevig poepie ruiken! De volgende dag hebben we hem uitgeroepen tot kampioen en trots dat ie was _O-

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:57

Ook leuk als je klaar bent met #2 en je constateert dat het wc papier op is! :oo

Gelukkig heb je dan een lieve moeder die je komt redden.. :D

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:02

ik heb de hele dag al last van die waaiende lucht, gisteren ergens meegegeten dat doe ik echt niet weer... jemig

en dan lopen er natuurlijk iedere keer mensen in de buurt... grr..

gister zei me collega owh hsorry hij vloog weg.. ik zat er echt aan te kijken eeh wat? die scheet.. had niet eens gemerkt.

mijn vader liet ze gerust in de auto... en dan maar lachen..

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:10

Ik laat een boer en scheet gewoon waar mijn vriend bij is. Dit doet hij helaas ook vaak genoeg bij mij. Maar die scheetjes van hem ruiken natuurlijk niet zo lekker als die van jezelf :)

Moet wel eerlijk toegeven. Toen wij net een relatie hadden ging ik ook niet graag naar de wc waar hij toen woonde. Dan hield ik het ook altijd op.
Maar dit is eigenlijk overal geweest. Ook met schoolvakanties enzo.

Ik had een collega en die liet elke morgen een scheet om 8 uur. dan wisten we tenminste dat onze werkdag begonnen was :P.

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:17

_AB_ schreef:
In zo'n geval zou ik t 1e beste café binnen gerend zijn en daar naar de wc zijn gegaan...

Dat kan ik echt niet, dan hoor je alles kletteren :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:30

Beter dat, dan de kans op broekpoepen :P

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 00:25

Zit ik in zo'n kunststof kuipstoel....de scheet kon dus nergens heen....als protest kwam er een complete drumband tussen die twee heuvelen tevoorschijn! Mijn hemel, wat een akoestiek! Mijn lieve dochter deed het zowat in haar broek van het lachen, mijn man houdt meer van jazz....

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:43

Hebben jullie dat ook?? Ik heb een zittend beroep.. en als ik dan naar het keukentje loop om koffie te halen lijkt het wel alsof mijn darmen ineens wakker worden!!! Windjes laat ik niet waar collega´s bij zijn.. maar ga hier wel gerust zitten poepen op het werk.. als ik moet dan moet ik!

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:59

Op mijn werk doe ik het liever niet maar als het moet dan moet het. Een tijdje terug dus nr 2 gedaan en het rook niet lekker, 10min later was er een klant die naar het toilet moest. Vlak daarna ging mijn collega naar de keuken toen hij terug kwam zei hij tegen mij, die gast heeft daar zitten schijten de hele hal stinkt :).

Een ex collega (ander bedrijf dus) vertelde het altijd na terugkomst, ze was erg degelijk en serieus. Na een bezoek aan het toilet kwam ze terug met de mededeling dat wij beter niet naar de wc konden gaan, wij heel serieus vragen waarom dan niet? We kregen geen antwoord, waarop een andere collega zegt dan gaan we daar zo even rondsnuffelen :D. Collega ziek naar huis gegaan en wij hebben de rest van de middag de slappe lach gehad

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 10:08

hahah dat is inderdaad lachwekkend!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 11:13

NEEEEE wat ik net heb gezien!!!! *\o/* :+

Zit hier te werken achter mijn computertje en er lopen regelmatig joggers voorbij. Nu kwam er een mannetje langs gelopen.. fel groen trainingspakje aan.. stopt.. kijkt om zich heen... loopt het greppeltje in.. kijkt nog eens om zich heen.. trekt zijn broek naar beneden en gaat zitten schijten!!!! }:0 Ik naar mijn collega´s en wijs ze op de man... iedereen lachen natuurlijk! Meneertje was klaar.. veegt nog niet eens zijn billen af.. trekt broek omhoog en rent verder :Y) eet u smakelijk!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 11:30

:= Dat is pas een geval "als je moet dan moet je".

Maar Jetta zo'n kunststof kuipstoel, gaat die er niet van smelten? :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 12:23

nou die heeft iig gemakkelijke schijt :') lijkt me poedersuiker als je net harde schijt of diaree hebt :')

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 12:46

wiebke schreef:

Zit hier te werken achter mijn computertje en er lopen regelmatig joggers voorbij. Nu kwam er een mannetje langs gelopen.. fel groen trainingspakje aan.. stopt.. kijkt om zich heen... loopt het greppeltje in.. kijkt nog eens om zich heen.. trekt zijn broek naar beneden en gaat zitten schijten!!!! }:0 Ik naar mijn collega´s en wijs ze op de man... iedereen lachen natuurlijk! Meneertje was klaar.. veegt nog niet eens zijn billen af.. trekt broek omhoog en rent verder :Y) eet u smakelijk!

_O- Hilarisch!!! En dan denken dat niemand je gezien heeft... :')

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 13:36

wiebke schreef:

Bril-jant _O-

Ik had denk ik (indien mogelijk) met collega's op het raam staan kloppen, of raam open en even gezwaaid naar meneer :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 13:42

wiebke schreef:

Ik kijk er niet meer van op... Ik weet niet of je ooit wedstrijdmarathon lopers hebt gezien op tv... Maar ze moeten bijna allemaal poepen na zoveel kilometer. En dan ben je geluk als ze stoppen om te poepen, want zijn ze bloedje fanatiek dan laten ze het gewoon al rennend langs hun benen lopen hahha dat is pas goor!
Ik ben in een familie belandt met marathonlopers, dus poepende hardlopers ben ik wel gewend. Logisch ook, de darmen zijn overactief!
Komisch is het wel hahaha :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 13:42

FOTO!!!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 13:44

De darmen horen juist helemaal niet actief te zijn als je hardloopt!

Dat is het verschil tussen welk spiersysteem er namelijk geactiveerd wordt.
Je hebt het parasympatische zenuwstelsel, dit gaat over het verteren van voedsel, darmactiviteit etc.
En het sympatische zenuwstelsel, dit gaat over dingen als krachtsinspanningen, skeletspieren, dat soort dingen.

Je kunt die twee niet tegelijk aan hebben, dus als jij aan het hardlopen bent horen je darmen juist op pauze te staan!
Dus ik snap niet waarom dat dan in de praktijk anders werkt. :+
Misschien omdat het duurloop is?

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 13:47

vuurneon schreef:
Ik kijk er niet meer van op... Ik weet niet of je ooit wedstrijdmarathon lopers hebt gezien op tv... Maar ze moeten bijna allemaal poepen na zoveel kilometer. En dan ben je geluk als ze stoppen om te poepen, want zijn ze bloedje fanatiek dan laten ze het gewoon al rennend langs hun benen lopen hahha dat is pas goor!
Ik ben in een familie belandt met marathonlopers, dus poepende hardlopers ben ik wel gewend. Logisch ook, de darmen zijn overactief!
Komisch is het wel hahaha :D

Dát is echt ranzig! Dan mag je fanatiek zijn, maar dat rent dan toch ook gewoon niet meer fijn :')