droog en een flinke wind, maar ben al heel blij dat die regen weg is, lekker gereden vanmorgen!
Akecheta
Geplaatst: 04-12-11 14:45
mmmm jammerrrr, vanaf het westen komen er toch behoorlijk wat buien aan..... De buitenbak en de bossen waren nog steeds 1 en al drama. MIjn paard heeft lekker dagje vrij gekregen op de wei. Verder somber bewolkt weer, weinig wind en 9 graden brrr
hier de hele dag droog, wel dreigend, maar geen druppel gezien
gohya
Geplaatst: 04-12-11 19:04
Ik vond dit hele weekend eigenlijk heel erg mee vallen.Volgens Piet zou het zwaar stormen,heel veel regen,hagel,natte sneeuw.Regen is er idd. wel gevallen maar lang niet zoveel als afgelopen vrijdag. En koud vond ik het ook niet. Op 2 buien na heel de dag droog geweest en bijna geen wind.
Zo te zien is er nu een wolkbreuk in Heerenveen? Het komt daar met bakken uit de lucht vallen zeg.
ik vroeg me al af waarom mijn kat nog steeds binnen was......maar er werd ineens hard op het raam geklopt........het was niet sinterklaas maar wel een vreselijke hoosbui
Laatst bijgewerkt door quartel op 04-12-11 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het vannacht echt drama geweest, zo'n harde wind en regen heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt. Het ging echt tekeer, je kon elkaar gewoon niet meer verstaan. En tussendoor ook regelmatig nog behoorlijk onweersklappen. Nu nog steeds regen, hagel, veel wind en gedonder af en toe. Zometeen lekker op mijn fietsie naar school.. Paraplu heeft nu ook geen zin, want die waait weg, dus dat wordt lekker natregenenen,,
quartel
Geplaatst: 05-12-11 08:16
gatverdegatver......mijn hond wil niet eens naar buiten hier