hier regent al een tijd heel hard. Toen ik rond negen uur naar stal rende nog geen 30 sec rennen was ik al helemaal zeiknat en lekte mijn jas door ook waait het best wel
Het komt hier met bakken uit de hemel kan er niet van slapen zoveel lawaai en getik op het raam! Lang niet zulke lang regenbuien gehad zeg het waait als een gek dat zelfs me gordijnen gaan wapperen door het fentiltorroostertje!
Ach nu is het even heel slecht,maar kijk eens naar het weekend! Dit weekend maakt alles toch weer goed?Ook morgen word het al beter,alleen donderdag nog een bagger dag.Mja dát is de Herfst nu eenmaal.
Rienn
Geplaatst: 06-09-11 23:19
Ik moet mijn raam dicht doen, maar ik kan niet slapen met raam dicht. Het regent naar binnen en slaap dichtbij mijn raam.
Ninaka
Geplaatst: 06-09-11 23:20
Het gaat hier ook enorm tekeer. Regen valt gelukkig nog wel mee, maar die wind, ongelofelijk.
Paard staat ook buiten, gelukkig nog wel met een dekentje, al is dat maar voor mijn eigen idee
Zie al dat veel mensen uit de omgeving ook noodweer hebben. Ik slaap bovenin het huis en kon écht de slaap niet vatten doordat het zo te keer ging. Probeerde naar buiten naar de stal te kijken maar kon hem niet eens zien door de regen en de wind Erg heftig dit! Nu weer even wat rustiger maar zag dat we nog een lading krijgen hier..
Ik pas op de honden van mijn zus en moet nog met ze uit alleen het regent hier nu zo hard dat de tuin al blank staat en uiteraard is er nergens een paraplu te vinden