Al wil ik geen super grote bruiloft en feest / diner.
Oftewel, nog geen idee, zie ik tegen die tijd wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blackje schreef:Hmmmm, ik wil op de dag toch echt wel mn familie en goede vrienden erbij hebben
Ankie_Boris schreef:hmmm, wij zitten overdag aan ongeveer 30 a 40 mensen. In de avond komen we toch bijna aan de 200 mensen en dan hebben we al mensen door zitten strepen. En ook nog zonder neven en nichten...
Colway schreef:Blackje schreef:Hmmmm, ik wil op de dag toch echt wel mn familie en goede vrienden erbij hebben
Idd, wel lastig al die keuzes![]()
Tsjah ik heb wel zoiets...als je dan toch maar 20mensen uitnodigt en een mini feestje houdt, waarom dan een bruidsjurk...dat plaatje klopt niet in mijn ogen ofzo (geen idee waarom)
SuperLiesje schreef:Ik wil als daggasten ook alleen naaste familie en goede vriendenen dan savonds na het eten mag de hele schuur wel vol van mij
Blackje schreef:Tantes en neven ed wel, maar we hebben beide niet zo'n grote fam dus dat scheelt wel.
Kinderen, hebben we ook (nog) niet zoveel van in onze omgeving (meer bij kennissen) dus dat zou ik niet zo'n probleem vinden als die mee gaan, als ze maar niet overal doorheen janken
Tieneke schreef:Idd Samir, plus: na een dag en avond/nacht staan zijn je voeten (of toch die van mij) in zo'n schoenen gewoon stuk. Ik zou voor een lage hak gaan, gewoon simpele maar mooie en comfortabele schoenen.
Colway schreef:Tieneke schreef:Idd Samir, plus: na een dag en avond/nacht staan zijn je voeten (of toch die van mij) in zo'n schoenen gewoon stuk. Ik zou voor een lage hak gaan, gewoon simpele maar mooie en comfortabele schoenen.
Ik kan op zulke schoenen gewoon een nachtje in een discotheek staan hoor, heb ze te kust en te keur in de kast staan