Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Heb je wel eens iemand met een tuinkussen op het hoofd als een idioot door de tuin zien rennen?
Kom je net in je kamer om te gaan slapen, sta je ineens in een plas water. Blijken zowel het raam van mijn kamer als het raam van de kamer van mijn ouders te lekken (?). Het regenwater komt er zo onder uit gelopen, maar ik vermoed al wat het is. We hebben kunststof kozijnen en daar zit zo'n gleuf in voor de horren, volgens mij kan die gleuf het water niet afvoeren met deze stortbuien. Het meeste heb ik eruit weten te halen en nu liggen er veel handdoeken onder die het eventuele andere water op kunnen vangen.
Adriana schreef:Weet iemand wat er gebeurd is in Foudgum? Mijn vader moet met nog een paar mannen daar naar toe om hulp te bieden en mijn moeder belde net (ik zit droog en rustig in Drenthe...) dat alle hulpdiensten ook naar Foudgum moeten... Foudgum ligt 5 km van Dokkum tussen Holwerd en Dokkum in.
. Morgen komen allemaal mensen waaronder mijn vader naar Foudgum om de daken te repareren. Adriana schreef:Weet iemand wat er gebeurd is in Foudgum? Mijn vader moet met nog een paar mannen daar naar toe om hulp te bieden en mijn moeder belde net (ik zit droog en rustig in Drenthe...) dat alle hulpdiensten ook naar Foudgum moeten... Foudgum ligt 5 km van Dokkum tussen Holwerd en Dokkum in.