Hm ik geloof dat de lente collectie er nog niet was in Zaandam? Want ik zag alleen maar dezelfde dingen als een maand geleden Wel wat dingetjes gekocht, maar geen kleren
Fritsiej
Geplaatst: 24-01-12 12:31
Ik ga morgen ochtend weer eens even snuffelen bij de Pri in Rotterdam. Ik hoop dat ze wel wat leuks hebben eigenlijk. Maar anders ben ik blij met heel veel nieuwe sokken
Gister even langs Zaandam gewandeld, daar waren ze nog flink aan het opruimen maar ook al nieuwe collectie volgens mij (was al dicht). Ben benieuwd donderdag.
Hm ik geloof dat de lente collectie er nog niet was in Zaandam? Want ik zag alleen maar dezelfde dingen als een maand geleden Wel wat dingetjes gekocht, maar geen kleren
Hmmm oliebol... Ze zouden vanaf half januari nieuwe collectie hebben... Lekker dan!
hoihoi, Ik ga volgende week dinsdag weer naar de primark met een vriendin maar we twijfelen naar welke we zouden gaan? Ik ben al 2 keer in hoofddorp geweest, en de laatste keer vond ik er niet heel veel leuks bijzitten, is het inmiddels al wat veranderd?
MonaLieske
Geplaatst: 25-01-12 13:52
Matsje schreef:
Leuk leuk!!! Wat kostte dat grote tasje?
Het is een vrij klein tasje! Ongeveer 20 cm in de breedte. Hij was drie pond in de sale.
Ik was gisterenmiddag weer 2,5 uur in de Primark in R'dam. Hoe lang vrouwen daar kunnen rondlopen, ongelofelijk.
Vanmiddag terug om even wat dingetjes te ruilen (is 5 min fietsen).
Shanna_
Geplaatst: 25-01-12 15:24
Hm ik kon het toch niet laten om nog even binnen te gluren of ze al de nieuwe collectie hadden hangen in zaandam! Maaar niet echt nog.. Wel leuke hakken gekocht kost echt niks he.. 15 euro
Ik ga vrijdag weer even naar de Primark baby afdeling. Zag de vorige keer zo'n schattig baby jurkje, zo'n lange trui met strikje met legging e.d. erbij. Heb 'm toen laten hangen, maar wil 'm toch wel hebben haha