Hier nog droog, maar het ziet er wel redelijk donker uit, denk dat die regen hier ook nog wel komt.
aerdenhout1
Geplaatst: 26-02-11 16:17
Ik word er zooooo moedeloos van!!! Wat een karel utrecht tango weer vandaag! Mijn arme paarden vanmorgen zonder dek buiten gezet, want het was droog en best warm. Gaat het toch een partij plenzen niet mooi meer! En...het plenst nu nog!! Sommige stumpers kwamen al rillend binnen toen de stal klaar was!!! Nu staat het hele span weer lekker binnen in een dikke laag vers stro hun hooi te eten. Nu zelf nog warm worden en lekker in een warm bad thuis.
Hier ook en best hard. Geen probleem zit lekker thuis en hoef niet weg. Hooguit naar de sauna... Maar dat stukje lopen is neit erg.
gohya
Geplaatst: 26-02-11 18:39
Nadat de zon zich had lieten zien trok de lucht dicht en begon het ook hier te regenen. Eerst motregen maar toen ik later op de wei was begon het heel hard te gieten. Ik was echt kletsnat,en me jas bleek ook al niet meer waterdicht te zijn. Mja het was in ieder geval niet koud!Nu is het alweer een poosje droog. Ik denk dat die zon effe kwam om te zeggen:nog even geduld en ik breng je Lente weer. Daar reken ik dus op.
Hier ook regen, het begon rond 1 uur en heeft daarna de hele middag aangehouden. Soms ietsje minder, dan weer heel hard. En ook mijn jas bleek niet meer waterdicht te zijn
Hier ook nog regen en ook harde wind,maar vanmiddag word het minder. En morgen trekt de regen weg,dan hebben we zon! Als het hard waait trekt dat regen gebied mooi sneller weg over ons land. In het westen komt vanmiddag toch de zon door zeggen ze net op de radio.
Vanochtend hoorde ik het weerbericht over de wind, ik dacht huh wind? Hier waait het helemaal niet! Dats vreemd! Het regent hier wel. Het druppelt stevig door. bale!