Primark deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:23

Emmaa_ schreef:
Ik hoor net dat er over 3 weken een Primark in Almere komt! Dat zou ideaaaaaal zijn :D

Drukte valt in Hoofddorp idd wel mee. Ik ging op koopavond en ik had het echt veel drukker verwacht :) Zelfs bij de pashokjes niet moeten wachten oid.

Zou er maar niet op rekenen, vast iemand die dat van iemand heeft. Er had laatst hier iemand gereageerd die al sinds de opening bij de Primark in Rotterdam werkt en die zei dat er verder nog geen nieuwe filialen in Nederland op de planning staan de komende tijd.

Cynt_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:53

Lous schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik hoor net dat er over 3 weken een Primark in Almere komt! Dat zou ideaaaaaal zijn :D

Drukte valt in Hoofddorp idd wel mee. Ik ging op koopavond en ik had het echt veel drukker verwacht :) Zelfs bij de pashokjes niet moeten wachten oid.

Zou er maar niet op rekenen, vast iemand die dat van iemand heeft. Er had laatst hier iemand gereageerd die al sinds de opening bij de Primark in Rotterdam werkt en die zei dat er verder nog geen nieuwe filialen in Nederland op de planning staan de komende tijd.

Het klopt dat er eentje in almere komt ;)
In almere stad in de oude hema.
vlakbij station (bruna)

Anoniem

Re: Primark deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:18

Dat er geen nieuwe filialen op de planning zijn is al helemaal niet waar, tenminste, voor zover ik weet staat er voor Nijmijgen ook eentje? 2013 pas..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:21

Nou dan wil ik graag een aankondigingsfoto zien van die in die oude Hema. ;)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:46

Ik had een vraagje voor alle Primarkers. :D Vrijdag ga ik ook weer naar de Primark en ik vroeg me af welke het fijnst is? Welke heeft de grootste collectie en buiten de Primark ook nog wat leuke andere winkels in de buurt zitten..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:40

Collectie is in beide Primarks hetzelfde. Dat heeft een verkoopster tegen me gezegd. Het zijn allebei winkels waar de restantjes van Groot-Brittanië worden verkocht.

Qua drukte valt Hoofddorp echt mee, super rustig daar. Maar ik vind Rotterdam Alexander toch leuker om te winkelen, dan maakt het mij niet zoveel uit hoe druk het is. Er zit ook een New Yorker, Zara en H&M. In Hoofddorp zitten er alleen een paar H&M's en dat was het wel (heb ook niet verder gezocht, ik vond Hoofddorp niet zo leuk). Maar als je puur voor de Primark gaat is Hoofddorp een betere.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 17:38

Ik ga morgen met m'n moeder naar de Primark in Rotterdam, we willen meteen om 9uur daar voor de deur staan, in de hoop dat het dan nog rustig en opgeruimd is. Ik hoop dat er veel leuke dingen voor me tussen zitten, en anders is het een leuk dagje uit! :)
Focussed, djeez, die hakken! Ze zijn onwijs gaaf, maar inderdaad héél knap dat je daarop kunt lopen. Zal mij helaas nooit meer lukken...

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 12:25

Wat een leuke winkel! :D
Ik ben best goed geslaagd, al zijn we voor mijn broertje nóg beter geslaagd. Ik heb gekocht:
- setje van 5 paar pareloorbellen
- 2 zwarte dunne riempjes
- 1 bruin, dun, gevlochten riempje
- 1 sportbeha (ein-de-lijk een goede gevonden :oo)
- 2 onderbroeken
- 1 setje van onderbroek en beha
- bikinisetje van 2 broekjes, 1 topje
- 1 superschattige bikini-bag
- 1 trui met capuchon
- 1 donkerblauw vestje
- 1 paar nep-uggs als sloffen
- 1 paar supermooie grijze hakken (waar ik niet op kan lopen, maar vond ze zo mooi :') )

En de BH's, onderbroeken en het bikini-setje heb ik gewoon op de gok meegenomen, ben niet gaan passen in de pashokjes namelijk, en ze zitten gewoon allemaal supergoed! Dat heb ik werkelijk nergens, ik ben echt een ramp qua bikini's. Dus het is zeker voor herhaling vatbaar!
Oh, en ik heb mijn moeder nog getrakteerd op een tas met bijpassende portomonnee :j.

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 16:20

Is de Primark in Hoofddorp dichtbij het station?

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:49

Joyced schreef:
Is de Primark in Hoofddorp dichtbij het station?

Het is aan te raden om met de bus te gaan

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:50

Anders 15 min. lopen :) bus is 5 min.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:12

Voor zover PRIMARK zelf heeft aangekondigd, komt er voorlopig geen PRIMARK in het oude gebouw van de HEMA in Almere ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 15:45

Dacht al, kan het nergens vinden, heb niks gehoord. Staat ook nergens op de Primark site dat ze daar bijvoorbeeld ook personeel zoeken. ;)

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:11

Ik ben gisteren naar de Primark in Hoofddorp geweest, maar vond het qua collectie best tegenvallen.. Heb uiteindelijk maar 4 accessoires gekocht. :')
Afbeelding

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:14

Jammer Mareska!
Alsnog wel leuke dingetjes wat je nu hebt :)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:19

Ik ben afgelopen woensdag voor het eerst in de Primark Rotterdam geweest! Ik had mij al helemaal mentaal
voorbereid op de drukte, maar het was echt superrustig! Ik vond sommige dingetjes toch wel tegenvallen
qua prijs! Dan had je een superleuke trui van 16,- en dat vond ik toch niet echt 'primark-achtig' aangezien
je altijd al die verhalen hoort. Dit heb ik gekocht:

1. Een spijkerbroek in mijn maat alleen te klein -__-
2. Een joggingsbroek van de herenafdeling, hihi
3. Één paar zwarte canvasschoenen
4. 2 paar sokken (1 met appels en de ander in het roze bruin, zo geniaal)
5. Een zilver kettinkje van een hobbelpaard
6. Een lichtroze trui met soort van foto's erop
7. Een lichtroze t-shirt met een speelkaart erop
8. Een knalrode zonnebril

:D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:33

af en toe heb ik ook wel het idee dat bepaalde truien of jurkjes duurder zijn geworden ofzo :P

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:42

Het is natuurlijk ook de gedachte van iedereen zegt; primark is goeeeedkoop alles onder de 10,- zowat!
En als je dan iets leukst ziet van 15,- dan denk je oke laat maar.
Maar als ben je bij de Lady Sting en het is daar 15,- dan zou je het wel kopen omdat het dan goedkoop is.
Snappie :P

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:47

ja dat bedoel ik ook een beetje :P

Had een paar keer dingen die allemaal écht heel goedkoop waren, leuke sjaal voor 3 euro, ketting 2, shirtje met half lange mouwen die was afgeprijsd van 10 naar 3, tasje voor 3 euro ofzo :P
En als je dan in de primark loopt en iets is 15 euro dan lijkt het ineens duurder :P

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:51

hahaha idd :P

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:07

Ik vind het grappig om te lezen wat mensen hebben gekocht en dat ik dan weet welk product het is, omdat ik dat ook had gezien. :P Zoals die ketting met het paard :)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:49

Citaat:

Het klopt dat er eentje in almere komt ;)
In almere stad in de oude hema.
vlakbij station (bruna)

Wederom help ik jullie uit de droom. Dit jaar komt er zowieso geen nieuwe primark. Dus geloof ajb geen roddels die zeggen "binnen 3 weken komt er een nieuwe". Verder staat er voorlopig niets op de planning...dus wie weet zitten we wel vast aan Rotterdam en Hoofddorp ;)

De zaterdagen en zondagen zijn al behoorlijk druk aan het worden (salaris gehad?:P) maar de vrijdagavond was nog heeerlijk rustig! *\o/*

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:43

hey, ik wil morgen voor t eerst naar primark (rotterdam).. uhm waar kan ik uitstappen en is het ver lopen?? beetje makkelijk te vinden?

SteffiiY

pinuts schreef:
hey, ik wil morgen voor t eerst naar primark (rotterdam).. uhm waar kan ik uitstappen en is het ver lopen?? beetje makkelijk te vinden?

welke primark ga je?

pinuts

rotterdam:)