MamboBeach schreef:chevax schreef:Ik word altijd een beetje droevig van zulke topics. Het is goed dat we er over praten, maar ik vind sommige meningen zo.. tja... onvriendelijk, om het maar zo uit te drukken. Natuurlijk zijn er Moslims die hier de boel verzieken. Die mogen van mij gigantisch op hun sodemieter krijgen. Net zo goed als die gezellige autochtone jongens die mijn paarden eens 's nachts hebben losgelaten, de Nederlandse mannen die ingebroken hebben op mijn kantoor, de Belgische drugstoeristen waar we hier tot voor kort veel last van hadden of Engelse voetbalsupporters die categorisch de boel afbreken. Maar laten we op zijn minst proberen om iemand als individu te beoordelen en niet als groep.
Tja, en ik word droevig van zulk soort antwoorden. Ik kan die mensen namelijk wel heel goed begrijpen.
Gelukkig dan maar dat wij hier nog altijd de vrijheid hebben om voor ons eigen mening uit te komen.
Men doet er van alles aan om het te voorkomen.. Je hebt gelijk dat alles wat jij hierboven schrijft niet grappig is..
Klein pissig Italiaantje met enorme grote bek..

Dat is echt zo'n groepje probleemjongeren. Zitten hier elke avond in t centrum, verder is het er dan ook uitgestorven omdat niemand zich meer veilig voelt. Worden ook vaak tassen gestolen enzo.