En als degene met rijbewijs hier weg moeten kunnen we altijd nog naar ons rijlessers topic in de huiskamer xD.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En als degene met rijbewijs hier weg moeten kunnen we altijd nog naar ons rijlessers topic in de huiskamer xD..
!Moreill schreef:Wat hebben jullie toch met die kleine koekblikken! Hahaha, ik wil nou echt toch wel wat groters als zo'n 45KAR x AUTO.. (*ziet voor zich een fiat punto op een brommobiel wippen xD*) ..
Maar goed, ik verveel me kapot eigenlijk.. Even opzoeken tot hoelaat 't gemeentehuis hier open is..
Zit erover te denken om nu gelijk al voor de motor te gaan, aangezien ik al die regeltjes enzo nog in mijn hoofd heb.. Wat zouden jullie doen?

..
__KELLY schreef:En ik wil ook metteen wel een dikke SUV maar ik heb de staatsloterij helaas nog niet gewonnen.
Ik ga wel in de bedrijfsbussen van mn vader rijden .. zit ook hoog en zijn groot dus heb ik toch nog een beetje een SUV idee met een beetje fantasie

) 

Nu was ik geslaagd!
Welkom Evelien!!
Ben daarna dan ook wel geslaagd! Hou dus voor de zekerheid VekaBest maar aan!
, maar dat gebeurd als het goed is volgende week allemaal dus daar maar even mee aankijken, anders ook koekblik xD.
..
) En 't is geen speciale uitvoering of zo, het is de kleinste uitvoering van Lexus qua cilinderinhoud, is 'maar' een 2.0, maar goed, goed genoeg voor mij, de IS200 , de IS220D of de IS250 (en anders ga je echt naar onbetaalbaar) kan ik toch niet betalen, maar als ik aangenomen word bij mijn sollicitatie krijg ik een auto van de zaak, misschien mag ik wel uitzoeken, maar ik denk dat het een caddy word
)
Iedereen kijkt me altijd aan van; :S:S:S:S:S LEXUS???
wil de Lexus !
)
maar goed, kan mij het interesseren
.. Waarschijnlijk zaterdag al gelijk een rit naar Zwijndrecht (andere kant van het land volgens mij) dus even vragen of schatje even mee wil voor de zekerheid
..