Ik ging even boodschappen doen voor het avondeten. Ik had alles in mijn tas behalve de prei want dat vind ik een beetje vies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Toenstraks komt een gozer deo en gel afrekenen ...
Nou goed, hij deed al een beetje raar bij de kassa (heel verliefd lachen etc), dus ik zeg tegen hem van wil je de bon erbij?
Ja zegt ie; alleen als je je nummer erop zet...
Eerste wat er in mij opkwam was; Nee dankje
Oh jammer zegtie...
wimmus schreef:Vriendin van mij kreeg een keer de bon (incl haar nr) terug, met de vraag of er ook een bon was waar niet op gekrast was
Everytime schreef:Ik werk bij Mac Donalds en krijg echt elke week dat ik er werk rare opmerkingen, sommige opmerkingen gaan echt veelste ver.
Bijvoorbeeld: Gast deed bestelling. Dus ik vraag ik wilt u frietsaus erbij? Gast: Ja doe maar. Ik: oke, hoeveel wilt u er? Hij: 1. Dus ik afrekenen en daarna het eten pakken. Eten gepakt, smakelijk eten! Even later komt hij terug en ik vraag wat er is. Begint hij te schreeuwen en wat denk je wel niet ik heb maar 1 bakje frietsaus. Ik: ja dat klopt, dat heeft u besteld.. Hij: ja wat moet ik met één zo'n klein bakke frietsaus, ik heb er appelflap 2 bestelt, stom k*tkind. Ik: Ehm pardon, u heeft er écht maar één besteld.. wilt u er dan nog 1? Hij: ja appelflap altijd ellende hier. Ik: Dat wordt dan 45 cent. Hij: moet ik voor dat kleine poedersuiker bakje ook nog is gaan pinnen, appelflap. Ik: helaas dat zijn de regels, daar kan ik niets aan doen, smakelijk eten nogmaals. Was ondertussen heel boos natuurlijk, wat denkt hij wel niet
? Dus ik pak het bakje saus en gooi hem op het dienblad.
We hebben veel engelse gasten. Maar ik kan echt totaal geen engels. Dus ik in gebrekkig engels de gast helpen en proberen te verstaan. Gast geholpen. Komt de volgende gast: Zo jij goed engels. Ik: haha niet echt he.
Of met wisselgeld.. gast gaf geld bij maar ik kon het niet mee rin de kassa intoetsen omdat ik al op betaald had gedrukt, dus ik zat de denken hoeveel ik terug moest geven, maar het duurde een beetje lang. Dus die klant zo: ik krijg zoveel en zoveel terug. Ik zo: oke haha
![]()
. Hij: gelukkig kan ik rekenen he
.
patatkraam schreef:wimmus schreef:Haha nou ik ben best goed in hoofdrekenen, maar na een drukke dag weet ik écht niet meer dat drie maal drie zes is.. en ja, ik vind het behoorlijk beschamend als een klant dan het sommetje afmaakt
kuch kuch...
![]()
negen
Tanya schreef:patatkraam schreef:kuch kuch...
![]()
negen
hahahahaha...![]()
Neem aan dat ze 3 + 3 bedoelt![]()
Ik kan me soms ook best ergeren aan mensen die niet kunnen hoofdrekenen.. maar aan de andere kant lijken de meeste mensen het nieteens meer te verwachten.. heb zelfs een keer een compliment van een klant gekregen omdat ik zonder hulpmiddelen het geld goed kon teruggeven, toen hij besloot wat kleingeld erbij te geven..
Maar volgens mij worden kinderen op de basisschool ook niet meer 'gedrild' om die rijtjes in hun hoofd te stampen.. Dat was bij mij nog wel
patatkraam schreef:wimmus schreef:Haha nou ik ben best goed in hoofdrekenen, maar na een drukke dag weet ik écht niet meer dat drie maal drie zes is.. en ja, ik vind het behoorlijk beschamend als een klant dan het sommetje afmaakt
kuch kuch...
![]()
negen
Flying_Angel schreef:Haha niet van een klanten, maar van een bouwvakker die aan het werk was.
Ik ging even boodschappen doen voor het avondeten. Ik had alles in mijn tas behalve de prei want dat vind ik een beetje viesDus die had ik in mijn hand. Fiets ik langs een stel bouwvakkers waarvan er eentje roept: "Hee, het meisje met de prei"