Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:23

Haha niet van een klanten, maar van een bouwvakker die aan het werk was. :))

Ik ging even boodschappen doen voor het avondeten. Ik had alles in mijn tas behalve de prei want dat vind ik een beetje vies :oo Dus die had ik in mijn hand. Fiets ik langs een stel bouwvakkers waarvan er eentje roept: "Hee, het meisje met de prei" :=

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 20:38

Rebecca; De eerstvolgende die mij het vraagt, dan zet ik idd het nummer van het bedrijf erop :')

Kyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 21:15

Van de week iemand die bestelde een cheeseburger.
Of we ook sambal erop konden doen.

Ja hoor meneer, als u een potje sambal hebt wil ik dat er best op doen voor u :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 00:28

HAhahah Flying! Dat die dat nog wisten ik was dat allang weer vergeten haha het meisje met de prei

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 01:36

sharoontje schreef:
Toenstraks komt een gozer deo en gel afrekenen ...
Nou goed, hij deed al een beetje raar bij de kassa (heel verliefd lachen etc), dus ik zeg tegen hem van wil je de bon erbij?
Ja zegt ie; alleen als je je nummer erop zet...
Eerste wat er in mij opkwam was; Nee dankje :')
Oh jammer zegtie...

ik vandaag ook. :')
wil je de bon?
staat jouw nummer er ook op?
(ik in kassahypnose heel serieus): nee die staat er niet op.
oke jammer, doei!
en ineens viel het kwartje bij mij. :D

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 01:41

Ik heb wel me nummer 3 weken geleden op iemand zn bon gezet :') .
Werk in een kroeg en der kwam al een paar weken een erg leuk persoon, Affijn die avond liet iemand naast hem weten dat hij mij wel leuk vond,En met betalen heb ik mn nummer er opgezet...
En toen riep hij me terug....
Kreeg ik een ander bonnetje terug met zijn nummer :')

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 01:54

Vriendin van mij kreeg een keer de bon (incl haar nr) terug, met de vraag of er ook een bon was waar niet op gekrast was :(:)

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 02:29

wimmus schreef:
Vriendin van mij kreeg een keer de bon (incl haar nr) terug, met de vraag of er ook een bon was waar niet op gekrast was :(:)

aggosh.. Das wel erg sneu....
Dan loopt het bij mij beter af, Zitten nu te smse en hij komt nu alleen nog naar de zaak als ik werk haha, Waarschijn binnenkort eens een date...
Als me baas het hoord,Maak hij me af :')

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 02:43

Ik werk bij Mac Donalds en krijg echt elke week dat ik er werk rare opmerkingen, sommige opmerkingen gaan echt veelste ver.

Bijvoorbeeld: Gast deed bestelling. Dus ik vraag ik wilt u frietsaus erbij? Gast: Ja doe maar. Ik: oke, hoeveel wilt u er :) ? Hij: 1. Dus ik afrekenen en daarna het eten pakken. Eten gepakt, smakelijk eten! Even later komt hij terug en ik vraag wat er is. Begint hij te schreeuwen en wat denk je wel niet ik heb maar 1 bakje frietsaus. Ik: ja dat klopt, dat heeft u besteld.. Hij: ja wat moet ik met één zo'n klein bakke frietsaus, ik heb er appelflap 2 bestelt, stom k*tkind. Ik: Ehm pardon, u heeft er écht maar één besteld.. wilt u er dan nog 1? Hij: ja appelflap altijd ellende hier. Ik: Dat wordt dan 45 cent. Hij: moet ik voor dat kleine poedersuiker bakje ook nog is gaan pinnen, appelflap. Ik: helaas dat zijn de regels, daar kan ik niets aan doen, smakelijk eten nogmaals. Was ondertussen heel boos natuurlijk, wat denkt hij wel niet :+ ? Dus ik pak het bakje saus en gooi hem op het dienblad. :')

We hebben veel engelse gasten. Maar ik kan echt totaal geen engels. Dus ik in gebrekkig engels de gast helpen en proberen te verstaan. Gast geholpen. Komt de volgende gast: Zo jij goed engels :+. Ik: haha niet echt he. :o

Of met wisselgeld.. gast gaf geld bij maar ik kon het niet mee rin de kassa intoetsen omdat ik al op betaald had gedrukt, dus ik zat de denken hoeveel ik terug moest geven, maar het duurde een beetje lang :+. Dus die klant zo: ik krijg zoveel en zoveel terug. Ik zo: oke haha :o :)). Hij: gelukkig kan ik rekenen he ;) . :+

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 09:41

Daar kan ik me als klant dus vreslijk aan ergeren dat mensen niet (goed) meer kunnen hoofdrekenen

Kyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 10:08

Everytime schreef:
Ik werk bij Mac Donalds en krijg echt elke week dat ik er werk rare opmerkingen, sommige opmerkingen gaan echt veelste ver.

Bijvoorbeeld: Gast deed bestelling. Dus ik vraag ik wilt u frietsaus erbij? Gast: Ja doe maar. Ik: oke, hoeveel wilt u er :) ? Hij: 1. Dus ik afrekenen en daarna het eten pakken. Eten gepakt, smakelijk eten! Even later komt hij terug en ik vraag wat er is. Begint hij te schreeuwen en wat denk je wel niet ik heb maar 1 bakje frietsaus. Ik: ja dat klopt, dat heeft u besteld.. Hij: ja wat moet ik met één zo'n klein bakke frietsaus, ik heb er appelflap 2 bestelt, stom k*tkind. Ik: Ehm pardon, u heeft er écht maar één besteld.. wilt u er dan nog 1? Hij: ja appelflap altijd ellende hier. Ik: Dat wordt dan 45 cent. Hij: moet ik voor dat kleine poedersuiker bakje ook nog is gaan pinnen, appelflap. Ik: helaas dat zijn de regels, daar kan ik niets aan doen, smakelijk eten nogmaals. Was ondertussen heel boos natuurlijk, wat denkt hij wel niet :+ ? Dus ik pak het bakje saus en gooi hem op het dienblad. :')

We hebben veel engelse gasten. Maar ik kan echt totaal geen engels. Dus ik in gebrekkig engels de gast helpen en proberen te verstaan. Gast geholpen. Komt de volgende gast: Zo jij goed engels :+. Ik: haha niet echt he. :o

Of met wisselgeld.. gast gaf geld bij maar ik kon het niet mee rin de kassa intoetsen omdat ik al op betaald had gedrukt, dus ik zat de denken hoeveel ik terug moest geven, maar het duurde een beetje lang :+. Dus die klant zo: ik krijg zoveel en zoveel terug. Ik zo: oke haha :o :)). Hij: gelukkig kan ik rekenen he ;) . :+

Heb je dat bakje echt op zn dienblad gekwakt ?
Dat had hier echt none done geweest hoor.

Hoe erg de gast ook tegen je tekeer gaat, je moet vriendelijk blijven ( ok dat is soms wel moeilijk )
Maar had er dan een manager bijgehaald, als t goed is word je dat ook geleerd.

Hier tenminste wel, gasten die schreeuwen, manager erbij halen

@ Margriet, ik snap je wel.
Maar soms kan iemand er gewoon niets aan doen.
Ik kan ook niet goed rekenen , van de week nog moest ik nog vragen hoeveel 7 + 9 is
Als ik langer de tijd ervoor krijg dan kom ik er wel uit hoor, maar als t snel snel moet dan lukt t niet.

Dat heeft trouwens niets met school te maken, maar gewoon het moeite hebben met rekenen. Ik liep ook altijd een klas achter daarmee.

Maar.... vind wel dat de jeugd van tegenwoordig idd vaak niet meer kan rekenen. Als je dan al hoort dat ze alles met t rekenmachientje mogen doen.... :roll:

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:32

magriet schreef:
Daar kan ik me als klant dus vreslijk aan ergeren dat mensen niet (goed) meer kunnen hoofdrekenen

Ik kan het wel maar niet als het vet druk en je zit dik in de stress. En daarbij ik heb gewoon moeite met rekenen ja niet iedereen kan dat goed. Dus jij hebt je niks te ergeren.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:34

Ik vind dat ook vervelend als klant zijnde. Als je het echt niet kan, ga dan gewoon niet achter een kassa zitten. Als je net ingewerkt bent oke, maar na verloop van tijd hoort dat gewoon vanzelf te gaan.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:35

Ik bleef uiteraard vriendelijk maar dit was niks voor de maneger erbij te halen hoor, gaat dat niet om elk ding doen als het heel druk is, de rest wil ook snel zijn eten. ;) Maarja klanten heoven niet boos te worden als hun zelf niet goed bestellen, dan is mijn geduld ook op een gegeven moment.

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:30

Haha nou ik ben best goed in hoofdrekenen, maar na een drukke dag weet ik écht niet meer dat drie maal drie zes is.. en ja, ik vind het behoorlijk beschamend als een klant dan het sommetje afmaakt :o

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:35

Is het een drukke dag nu? :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:45

wimmus schreef:
Haha nou ik ben best goed in hoofdrekenen, maar na een drukke dag weet ik écht niet meer dat drie maal drie zes is.. en ja, ik vind het behoorlijk beschamend als een klant dan het sommetje afmaakt :o

kuch kuch...

:Y)

negen

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:56

patatkraam schreef:
wimmus schreef:

kuch kuch...

negen

hahahahaha... :D
Neem aan dat ze 3 + 3 bedoelt :P

Ik kan me soms ook best ergeren aan mensen die niet kunnen hoofdrekenen.. maar aan de andere kant lijken de meeste mensen het nieteens meer te verwachten.. heb zelfs een keer een compliment van een klant gekregen omdat ik zonder hulpmiddelen het geld goed kon teruggeven, toen hij besloot wat kleingeld erbij te geven..
Maar volgens mij worden kinderen op de basisschool ook niet meer 'gedrild' om die rijtjes in hun hoofd te stampen.. Dat was bij mij nog wel :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:58

Tanya schreef:
patatkraam schreef:
kuch kuch...

negen

hahahahaha... :D
Neem aan dat ze 3 + 3 bedoelt :P

Ik kan me soms ook best ergeren aan mensen die niet kunnen hoofdrekenen.. maar aan de andere kant lijken de meeste mensen het nieteens meer te verwachten.. heb zelfs een keer een compliment van een klant gekregen omdat ik zonder hulpmiddelen het geld goed kon teruggeven, toen hij besloot wat kleingeld erbij te geven..
Maar volgens mij worden kinderen op de basisschool ook niet meer 'gedrild' om die rijtjes in hun hoofd te stampen.. Dat was bij mij nog wel :P

dat was bij mij ook en ik ben ook nog niet op leeftijd hoor :+

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:02

Laatst nog iemand in het restaurant die een gratis drankje eiste omdat hij 3 kwartier zat te wachten op zijn hoofdgerecht. Dat kon niet, want ik was op dat moment net een uur aan het werk en ik heb in die tijd de tafel opgenomen zien worden, zelf voorgerechten op tafel gezet, die ze hebben opgegeten en ik heb die tafel ook weer uitgehaald. Hij zat dus ook nog mooi geen 3 kwartier te wachten...

Er zat ook een gezin te eten met een jongetje van een jaar of 5. Toen ik vroeg of hij lekker gegeten had, kreeg ik echt heel blij het antwoord: "JAAAAA, want ik moest bijna spugen!!"
Hij bedoelde ermee dat hij zó vol zat, dat hij bijna moest spugen, hahaha :P

Vandaag ging ik nog eten halen bij de Turkse bakker. Voor mij een pizza en voor mijn vader kapsalon. Ik had een kapsalon met kalfsvlees besteld. Die man heeft echt nog wel 10 keer gevraagd of ik de kapsalon met kalfsvlees of met kippenvlees wilde. 10 keer heb ik gezegd dat ik de kapsalon met kalfsvlees wilde. Uiteindelijk kreeg ik een kapsalon met kip :P
Toen heeft die man wel 100 keer sorry gezegd. Maarja, zoiets kan toch gebeuren? Dus ik zei: "Ach, dat geeft helemaal niet hoor!" toen zei die: "Jawel, geeft wel, geeft wel, is dom, is dom"
Hahah :P

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:03

patatkraam schreef:
wimmus schreef:

kuch kuch...

negen

Drie maal drie is zes
Wiedewiede wie wil van ons leren
Vier min vijf is twee
Diedel doedel doe eens met ons mee

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:05

nee oke, dan heb je helemaal gelijk :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 20:16

Flying_Angel schreef:
Haha niet van een klanten, maar van een bouwvakker die aan het werk was. :))

Ik ging even boodschappen doen voor het avondeten. Ik had alles in mijn tas behalve de prei want dat vind ik een beetje vies :oo Dus die had ik in mijn hand. Fiets ik langs een stel bouwvakkers waarvan er eentje roept: "Hee, het meisje met de prei" :=

zou trouwens grappig zijn als ze allemaal in koor dat liedje voor je gingen doen. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 21:02

Haha. Ik zie het ineens helemaal voor me :))

*Raapt zichzelf weer op*

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 21:32

magriet schreef:

Hoezo kort door de bocht?
Ik kan het met stress ook niet snel en vorige keer kwam ik er echt niet aan uit.
Sommige mensen kunnen om elke scheet al geïrriteerd worden.