Het verbaast me hoeveel er eigenlijk alweer ligt in zon korte tijd de oude sneeuw was net weg nui dit weer gelukkig kan ik wel rijden we hebben 2 binnebakken
Sneeuwen..? Tis hier de hele dag al aan't regenen.. :S ZOMER..! wij willen zomer..! Zon zee strand, ik zeg ideaal..
Blackberry28
Geplaatst: 16-01-10 22:26
Hier ook weer sneeuw, eerst een tijd flink veel regen en rond een uur of 8 begon het opeens te sneeuwen. Er ligt niet heel veel, maar ik begreep dat het wel weer aardig glad is op de weg. Was ook blij dat het eindelijk weg zou zijn, maar het is blijkbaar nog niet over! Gewoon lekker een beetje vorst, zodat we lekker kunnen schaatsen lijkt me beter!
Paardrijden? k'geloof dat ik niet meer weet wat het is wij hebben alleen een buitenbak.
Het sneeuwt hier heel hard, fietspaden zijn weer weg en de stoep ook. Vandaag eindelijk weer een buitenritje gedaan, en nu weer. Grrrr. Is al wel 5 a 10 cm gevallen
Hier was de sneeuw weg, maar het heeft vanavond weer heel erg hard gesneeuwd. Er ligt wel weer een paar cm.
Emytje
Geplaatst: 16-01-10 23:14
Hier is de laatste vier weken 2 dagen geen sneeuw geweest, voor de rest was het de ene laag sneeuw op de andere... Vandaag en gisten had het een beetje gedooid eidelijk, ligt er nu weer sneeuw...
Wat een grote verschillen in zo'n klein landje! Hier is gelukkig alleen maar regen gevallen en is het nu zo'n 5 graden boven 0. Zoals voorspeld staat alles onder water, ga zo maar kijken of ik wat geultjes kan trekken richting sloot zodat er wat water weg kan. Als het nu gaat vriezen, dan begin ik een ijsbaan in mijn bak,met koek en sopie!