Ik heb altijd mee gelezen maar wil nou toch wel reageren. Super wat je hebt gedaan en je kunt trots op je littekens zijn. Fijn dat het zo goed gaat met je broer.
Vayo
Geplaatst: 06-12-09 15:10
Wow Polly,
ik heb dit topic al verschillende keren voorbij zien komen en met veel belangstelling gelezen, maar nog nooit gereageerd. Ik vind het super wat je voor je broer hebt gedaan en nog steeds doet! Hij mag wel in zijn handen klappen met zo'n lieve zus als jij. Ik las dat je 'pas' (ahhh wat voel ik me dan oud met mijn 25 jaar ) 15 jaar bent en je komt zo volwassen over. Maar dat kan ook bijna niet anders als je op zo'n jonge leeftijd geconfronteert wordt met zo'n ziekte bij je broer. Ik hoop dat alles lekker bergopwaarts blijft gaan. Wanneer weet je zeker of het beenmerg aanslaat (waarschijnlijk heb ik hier gewoon overheen gelezen ) ?
En inderdaad op die littekens mag je heel trots zijn!!!
Wat een super lieve berichtjes! En vorige week hebben ze onderzoek gedaan of mijn beenmerg al weerstand biedt. Over 1 week hebben we de uitslag als het goed is
elias
Geplaatst: 06-12-09 15:55
Polly_ schreef:
Wat een super lieve berichtjes! En vorige week hebben ze onderzoek gedaan of mijn beenmerg al weerstand biedt. Over 1 week hebben we de uitslag als het goed is
Oh spannend dus! ik duim voor je
Manon_V
Geplaatst: 06-12-09 16:36
Spannend inderdaad!
Blij om te horen dat Steven weer een beetje van het 'normale' leven kan gaan genieten,,
Ik blijf zoveel respect voor jou hebben. Dat je zoiets wil[de] doen voor je broer! Echt je bent een topper Super dat het al weer wat beter gaat met je broer!
ik wou net een update gaan geven! Het gaat echt weer steeds beter! Dinsdag gaat hij weer naar de fysio toe, en hij heeft vandaag zelfs weer gefietst naar de albert heijn! Daar heeft hij even met wat oud collegaatjes gepraat nu zitten we tv te kijken! Dus er lijkt weer een stijgende lijn te zijn!
Ik volg dit al heel lang, en vond dat ik nu toch maar even most reageren, ik kende ook iemand die dit had, vind het super wat je voor je broer doet echt geweldig en wat superfijn dat het zo de goede kant op gaat, ik hoop dat dit zo zal blijven gaan petje af voor jou!
Helaas was de uitslag nog niet goed genoeg, maar dat betekend niet dat hij weer niets gaat ondernemen haha. Hij is al 2x naar de albert heijn geweest, 2x naar de fysio en hij is vandaag naar de stad geweest! Als het meezit gaan we dit jaar ook naar het kerstdiner van onze familie, ik hooop dat we erbij kunnen zijn!
NiNM
Geplaatst: 19-12-09 20:55
Wauw ik heb vol bewondering je verhaal gelezen, voor al omdat ik zelf mijn broertje ben kwijt geraakt aan kanker. Wat super dat je dit gedaan hebt! Je kan idd trots op jezelf zijn maar ook op je broer omdat hij gewoon niet opgegeven heeft. Super!
Wat super dat het zo goed gaat allemaal! Ik wens jou en je gezin bijzonder fijne kerstdagen en een heel gezond en liefdevol 2010!!
frieske
Geplaatst: 20-12-09 22:26
Wat een ontzettend mooi ontroerend verhaal. Dat je zoiets voor je broer kan doen moet zo'n een mooi gevoel bij jou en je omgeving losmaken. Geweldig dat je dit allemaal hebt gedaan.
Pol wat een super nieuws! Jammer dat de uitslag nog niet goed was, maar dat hij zich goed voelt is al zo geweldig. Ik wens jullie alvast een heeele fijne kerst, dat hebben jullie zó verdiend met z'n allen!
Fijn dat het steeds beter gaat! Sowieso dat de uitslag van nu (nog) niet goed is betekent toch niet dat dat het ook niet wordt? Het zou fijn zijn als jullie naar het kerstdiner kunnen! .