Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miss_DJS schreef:Wel een vrouw die in haar scootmobiel vast zat bij mijn kassa.
dees_daan schreef:ik rond het wel af als ik het zeg, maar 3.09 is ook goed, dat is immers de prijs van het product en de centen zijn nog steeds een wettig betaalmiddel..
er zijn ook mensen die gaan pinnen als het naar boven wordt afgerond, en contant betalen als het naar beneden word afgerond haha.
vandaag een vrouw, heb je ook vers spek? laat een stuk spek zien, ja mevrouw dat is vers.. nee dit is vacuum verpakt.. ja en vers.. heb je daar (wijst) niets meer liggen? jawel.. wil je daar een stukje af snijden? prima..
vrouw had niet door dat de stukjes uit de toonbank, van dat grote stuk afkwamen.. en dus net zo vers waren.. nog verser kan niet, of denk je dat we het beest in het magazijn slachten?
Sander_ schreef:Miss_DJS schreef:Wel een vrouw die in haar scootmobiel vast zat bij mijn kassa.
Ojee, scootmobiels, praat me er niet van.
Vorige week heeft zo'n oud omaatje van 80 onze winkelkraam (groente op de markt) aangereden.
Zij wilde aardbeien komen kopen, dus stuurt naar onze kraam, wilt vol remmen om te stoppen, maar duwt vol op het gas.![]()
Is ze 4 meter langs alle producten "geschraapt', arm ding, gelukkig geen aardbeien in haar gezicht.
friendly schreef:En hoe was de kraam eraan toe?
Amburtjoz schreef:Goh sander, zo'n verhaal klinkt me bekend in de oren.
Ik liep vroeger ooit eens in de intratuin, net bij een stelling vol aardewerk etc voor in de tuin, en ineens begint alles te rinkelen en komt de hele stellage naar de beneden zetten, dus wij rennen. Staat er ineens een auto in de intratuin, goh die vrouw had toch ook even op het verkeerde pedaaltje gedrukt ..