Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:08

Bij ons is de 'openbare' wc vanaf de ingang van de winkel even ver lopen als onze personeelstoilet, dus ik verwijs ze altijd gewoon daar naartoe :j

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 00:15

Ik heb nog niet echt grappige/rare of domme opmerkingen van klanten gehad. Wel een vrouw die in haar scootmobiel vast zat bij mijn kassa, omdat er maar een kassa is waar de poortjes breder zijn en dat was dus niet mijn kassa. Ze duwde gewoon door :+ . Ik hoorde kraaaaaaak en ik dacht omg :') . Ze is er uiteindelijk toch doorheen gekomen. En later die dag had ik een vrouw met haar man en ze had het voor elkaar gekregen om met haar ring aan het lipje van haar portomonnee te komen. Kon toen mijn lach niet inhouden, want ze kreeg 'm niet los :') .

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:59

Haha, ik zie het al voor me. _O-

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:34

ik had laatst eentje. ik vroeg zo wilt u er een tasje omheen.
hij: nee ik eet hem hier wel op :Y)

('t waren tijdschriften...)

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:31

saskiamax schreef:
ik had laatst eentje. ik vroeg zo wilt u er een tasje omheen.
hij: nee ik eet hem hier wel op :Y)

('t waren tijdschriften...)

die is wel heeel dom :+ :Y)

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:46

Goedbedoeld (liefdes)advies van een klant op leeftijd: "Als je een jongen leert kennen, moet je me beloven dat je eerst vraagt wat voor beroep z'n vader heeft." :D

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:36

Miss_DJS schreef:
Wel een vrouw die in haar scootmobiel vast zat bij mijn kassa.

Ojee, scootmobiels, praat me er niet van.
Vorige week heeft zo'n oud omaatje van 80 onze winkelkraam (groente op de markt) aangereden. #)

Zij wilde aardbeien komen kopen, dus stuurt naar onze kraam, wilt vol remmen om te stoppen, maar duwt vol op het gas. -O-
Is ze 4 meter langs alle producten "geschraapt', arm ding, gelukkig geen aardbeien in haar gezicht. :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 17:41

En hoe was de kraam eraan toe?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 18:02

Goh sander, zo'n verhaal klinkt me bekend in de oren.
Ik liep vroeger ooit eens in de intratuin, net bij een stelling vol aardewerk etc voor in de tuin, en ineens begint alles te rinkelen en komt de hele stellage naar de beneden zetten, dus wij rennen. Staat er ineens een auto in de intratuin, goh die vrouw had toch ook even op het verkeerde pedaaltje gedrukt ..

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:25

Komt een klant al druk bellend aan gelopen, ik geef hem een vernietigende blik en zeg niks...
Hij: "Ja enne ik sta nu in de supermarkt, ook nog wel bij mijn LIEVELINGSCAISSIÈRE in de rij!"

Dude, ik herken je niet eens. Maar wel origineel geprobeerd :D

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:38

Damn had er vandaag een:

Man komt met product aanzetten van 3,09 euro.
Dus ik sla het aan, en zeg, dat word 3,10 meneer.
Zegtie: Neehoor 3,09 }> en hij legt echt precies 3,09 neer.

Dus ik kijk m zo aan 8)7 en hij kijkt echt terug met zo'n triomfantelijk gezicht en zei, ik heb er niks bij :Y) .

En toen zei ik: Jammer, het word afgerond, 3,10 alstublieft :Y)
Toen kwam er toch nog 1 cent tevoorschijn :D

Als het nou 3,07 geweest was, zou die dan ook 3,07 hebben neergelegd?? Dacht het niet :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:43

ik rond het wel af als ik het zeg, maar 3.09 is ook goed, dat is immers de prijs van het product en de centen zijn nog steeds een wettig betaalmiddel..
er zijn ook mensen die gaan pinnen als het naar boven wordt afgerond, en contant betalen als het naar beneden word afgerond haha.

vandaag een vrouw, heb je ook vers spek? laat een stuk spek zien, ja mevrouw dat is vers.. nee dit is vacuum verpakt.. ja en vers.. heb je daar (wijst) niets meer liggen? jawel.. wil je daar een stukje af snijden? prima..
vrouw had niet door dat de stukjes uit de toonbank, van dat grote stuk afkwamen.. en dus net zo vers waren.. nog verser kan niet, of denk je dat we het beest in het magazijn slachten?

Aspirer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:46

dees_daan schreef:
ik rond het wel af als ik het zeg, maar 3.09 is ook goed, dat is immers de prijs van het product en de centen zijn nog steeds een wettig betaalmiddel..
er zijn ook mensen die gaan pinnen als het naar boven wordt afgerond, en contant betalen als het naar beneden word afgerond haha.

vandaag een vrouw, heb je ook vers spek? laat een stuk spek zien, ja mevrouw dat is vers.. nee dit is vacuum verpakt.. ja en vers.. heb je daar (wijst) niets meer liggen? jawel.. wil je daar een stukje af snijden? prima..
vrouw had niet door dat de stukjes uit de toonbank, van dat grote stuk afkwamen.. en dus net zo vers waren.. nog verser kan niet, of denk je dat we het beest in het magazijn slachten?

Ze mogen best met centen betalen, maar wel afgeronde bedragen.
We zijn ook 1 van de weinigen die centen accepteren, zelfs dat doen de meeste winkels al niet meer...

We geven de centen wel weer weg aan de duitsers :D

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 20:49

als ik vraag of ze een tasje willen krijg ik heel vaak het antwoord,
als je er een hebt..
ja tuurlijk, anders vraag ik he ttoch niet ?!?!?

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:08

Waar staat het stokbrood?
Uhhmm..voor u neus :+
(kijken kunnen ze ook echt NIET gewoon!)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:12

Sander_ schreef:
Miss_DJS schreef:
Wel een vrouw die in haar scootmobiel vast zat bij mijn kassa.

Ojee, scootmobiels, praat me er niet van.
Vorige week heeft zo'n oud omaatje van 80 onze winkelkraam (groente op de markt) aangereden. #)

Zij wilde aardbeien komen kopen, dus stuurt naar onze kraam, wilt vol remmen om te stoppen, maar duwt vol op het gas. -O-
Is ze 4 meter langs alle producten "geschraapt', arm ding, gelukkig geen aardbeien in haar gezicht. :=

Hahahaha hilarisch gewoon :') Zie het al helemaal voor me _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:52

Ik had vanmiddag een bijdehandte oma in me winkel.
Door de vakantie was er een poos geen gesorteerde koekjes binnengekomen en vanmorgen waren ze dus weer binnengekomen.
Toen kwam ze in de winkel toen zegt ze he de koekjes hebben een nieuwe verpakking!!

Dus ik zeg: nee hoor mevrouw, is gewoon dezelfde verpakking alleen ze zijn een poosje niet geleverd.
Begon ze helemaal boos te worden dat ze niet gek was en dat ik haar niet in de maling moest nemen, en dat ze zeker wist dat het een andere verpakking was geworden.
Ik heb gezegd ok prima, en afgerekend en weg ermee haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 19:46

Aspirir winkels zijn verplicht om centen aan te nemen zolang het een wettig betaalmiddel is.. ik doe daar echt niet moeilijk over.. die ene cent.. volgens mij is de klant ook niet verplicht om af te ronden als hij/zij het gepast heeft.

vanmiddag 2 klanten samen,
eerst al: hebben jullie geen stokbrood meer??? op schreeuwerige toon..
nee sorry..
hebben jullie ook philadelphia??
ja, *loopt mee*
hebben jullie dit ook?? *laat een stukje brie zien dat ik als proeverij heb neergezet..*
nee dat verkopen we niet, we laten het alleen proeven :j

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:48

friendly schreef:
En hoe was de kraam eraan toe?

Gelukkig alleen verschoven, alles stond wel schots en scheef. }:0

Amburtjoz schreef:
Goh sander, zo'n verhaal klinkt me bekend in de oren.
Ik liep vroeger ooit eens in de intratuin, net bij een stelling vol aardewerk etc voor in de tuin, en ineens begint alles te rinkelen en komt de hele stellage naar de beneden zetten, dus wij rennen. Staat er ineens een auto in de intratuin, goh die vrouw had toch ook even op het verkeerde pedaaltje gedrukt ..

Oh vreselijk, zou me ook rot schrikken ja!
*ziet iedereen al door de winkel rennen _O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:55

'Of ik even de sap wilde pakken met appel erin.' Dat vroeg een bejaarde klant. Uhh ik wist dus niet welke sap ze bedoelde, waarop ze nog boos werd ook! Uiteindelijk samen met haar gezocht en ze moest pomme granate hebben van coolbest. Dus mooi niet dat ik daar uit was gekomen.
Toen ik vroeg of ze coolbest moest hebben zei ze zelfs: 'Nee.' :P
Die oudere klanten zijn vaak erg lastig :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:58

die vrouw had van mij appelsap gekregen :+
oudere klanten kunnen soms idd heel lastig zijn, sommige verwachten ook echt dat je hun hele lijstje af gaat werken.. daar heb ik geen tijd voor als ik op vleeswaren sta dus die stuur ik altijd door naar de vakkenvullers O:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:09

Ja haha dat doe ik ook altijd.
Dr is ook een vrouw bij ons die niet meer kan praten en daar moest ik mee meelopen. Ze wilde 'bier' .
Nou weet je hoeveel soorten er zijn?? Ik begon met opnoemen: 'Heineken, Hertog Jan, Amstel, Grolsch....'
En elke weer was het: Nee. Op een gegeven ogenblik zei ik: 'Mevrouw sorry, maar ik zou het echt niet weten er zijn zoveel soorten!'
'Ojee' zei ze :P
Naja toch maar door met bier voor bier aanwijzen tot ze ja zei. En na 10 minuten bleek dat ze grote blikjes Grolsch wilde hebben.
Pffff als ik haar aan zie komen dan buk ik snel :o klinkt misschien banketstaaf, maar ik heb echt geen tijd omdat ik op de versafdelingen werk (brood of vleeswaren). Die vakkenvullers hebben er veel meer tijd voor :P

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:06

gisteren kwam er een vrouw aan mijn kassa of ze haar mandje mee mocht nemen naar buiten.
Helaas mag dat niet....

Ik: dat mag helaas niet van mijn chef... soms zou het inderdaad handig zijn!
zij: Ja dan moet je voor tasjes zorgen!
ik: Ook dat is niet voor mij.... als het binnen komt hangen we ze er zo snel mogelijk neer!
zij: Ik zal je chef er wel op aanspreken, reken daar maar op.
ik: Zal ik haar even voor u bellen? kunt u het meteen zeggen :)
zij: nee nee ik zie haar binnenkort nog wel een keer.................
en ging ze weg.

vandaag kwam ze weer,
excuses dat ik u gisteren zo heb aangevallen....
ze zat hele dagen thuis in de ziektewet en mocht verder niks :(:)
heb maar gezegt dat ik er niks aan kan veranderen.... en dat het vaker voor komt :p

en vandaag een man, om 5 over 9... die man komt vaker 's avonds als het rustig is, en we helpen hem dan met spullen naar de auto heen brengen enz zodat alles wat sneller gaat :p

Mijn collega vraagt of hij een doos moet
Jaaa natuurlijk zoals altijd!
doe maar een kleintje.
Collega: Deze goed? ik heb geen kleine doos....
Klant: Zeg.. maar je bent zo jong en dan heb je geen kleine doos??*smile*
collega: nee sorry maar wil je een grote doos dan? :D
Klant: nee doe t wel in een tasje

Ben me halvewege maar omgedraait omdat ik mijn lach niet meer kon inhouden :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:16

Das erg! Vandaag een klant met een pony van een hond (echt een gigantisch beest) en ze liet hem constant loslopen in de winkel 8)7

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:17

Oef, hier laatst een hond zonder baas.....
heb maar gewacht tot de dierenambulance er was die heeft hem opgehaalt.....
stonden we met zn 2en in de regen

maar echt associaal. hier mogen honden niet de winkel in! soms zijn kleine hondjes verstopt ofzo...