Rody01: hij word niet beter helaas, zijn hersenen zijn heel ernstig beschadigd. hij heeft een leeftijdsverwachting van 8 jaar. ruben kan wel spelen!hij kan zich vermaken in de box, is heel vrolijk, wel heel apatisch, hij heeft ook epilepsie en dat gaat nu niet zo goed, maar daar krijgt hij nu hele andere medicijnen, wt zwaardere en hopen dat het daar wat beter mee gaat.
hij mag mee naar huis vandaag wel met zuurstof, wat we echt niet leuk vinden, omdat dat een verslechtering is. maar hij mag lekker mee naar huis en de mickey zit er goed op
jeetje, ik wist wel dat hij erg ziek was en altijd problemen zou blijven houden, maar net als tina schrik ik enorm van zijn levensverwachting. arme, arme knul
Hee iedereen het gaat nu super met ruben morgen ontvangen wij een neiuw pleegkindje van 8 jaar een meisje,ondervoed, en heel erg stil. werd zonder jas buiten gezet om buiten te gaan spelen in deze kou :'( echt zo sneu !! morgen ga ik als ze er is eerst met haar eendjes voeren en de honden uitlaten, doen we altijd bij kindjes voor de afleiding
Wat fijn zeg dat het goed gaat met Ruben. Is hij nu ook van het zuurstof af ? En dat meisje wat sneu zeg. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zou doen met mijn kinderen.
Dankjullie wel hij heeft nog wel zuurstof, en dat blijft snachts nu ook zo. ja zielig die kinderen, heb nog wel erger gezien, maar we zien het morgen allemaal
het ging heel erg goed tot gister, gister gespuugd, naja kan gebeuren net weer. zijn hoofdomtrek was 47-48 cm en hij was vorige week nog 46 cm dus direct de neuroloog gebeld.. en we moesten direct komen nu wachten wat er gaat gebeuren..
met het nieuwe meisje gaat het best wel goed ze krijgt een grote mond hihi, en eet meer dan mij (A) maar super lief hoor!
bobolien
Geplaatst: 06-02-10 18:04
heel veel respect om pleegkinderen in huis te nemen erg knap en dapper
heel veel sterkte met de kleine man
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 06-02-10 18:12
Wens jullie veel sterkte met die lieve Ruben. En wat goed dat jullie weer een nieuw pleegkindje opnemen. Het is vast heel zwaar (denk ik) maar ook heel dankbaar om voor die kinderen te zorgen. Vorig jaar hadden jullie ook zo'n lief meisje wat haar armpje had gebroken. Woont zij nog steeds bij jullie of is ze inmiddels verhuisd naar elders? Hoe lang blijven de kinderen gemiddeld bij jullie wonen? ik vind dat jij ook een heel dikke knuffel verdiend, want jij bent (volgens mij) een vreselijk lieve meid, die stapelgek is op alle kindjes.
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-10 18:20
@sheela: dat meisje hebben we nogsteeds ! hoelang ze normaal blijven tsja,, dat ligt eraan, angela (dat meisje) is er al 4 jaar, en ruben is er nu 2 jaar, en valencia vanaf dat ze 2 weekjes oud is,maar we hebben ook wel eens crisisopvang van 4 week dit meisje die er net is blijft weekje, dat verschilt heel erg! dankjewel: zo lief, jaja dat valt vast wel mee
hoe is het met Ruben nu, ligt hij weer in het ziekenhuis?? Is het gewoon weer vocht dan in zijn hoofdje?
Fijn dat het goed gaat met het meisje Dat kind eet natuurlijk zoveel omdat ze bang is dat er morgen misschien geen eten is.
Nou ze allemaal maar een knuffel
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-10 19:39
mijn moede rheeft net gebeld hij heeft net een ego gehad en krijgt nu een CT-scan ik hoorde hem op de achtergrond weer kreunen en huilen. we denken dat het weer mis is met zijn hersenen.. en als dat dus zo is, hebben we een probleem :'( GODVER (exuses alvast)
Laatst bijgewerkt door Winxz_Bas op 06-02-10 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt