Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:15

Heb er 1 via het cavalettiforum leren kennen, 2 in mijn stamkroeg, 1 was mijn buurman, 1 via chatten.nl, etc.

Iemand ontmoeten is niet zo heel moeilijk. ;)

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 12:47

Karin schreef:
Ik ontmoet echt niet alleen mensen via het uitgaan. Sterker nog, ik ga zeer weinig uit en ontmoet toch mensen.

:D Idem hier.
Toeval wil dat ik m'n vriend wel in de kroeg ben tegen gekomen, maar het is pas echt wat geworden toen we elkaar 2 jaar later op straat tegen het lijf liepen :P

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:58

Ik heb m'n vriend ontmoet op mijn stage :) hij is 15 jaar ouder... Geen probleem...

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:59

Ik blijf het toch wel apart vinden, maar het ligt natuurlijk wel aan de leeftijd! Ik ken een meisje van 16 bijna 17, die heeft een 'relatie' met een man van 27.. dan denk ik toch wel van, oke apart?

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:04

Ik woon 1 jaar samen, en hij heeft een zoontje, en het gaat allemaal prima, anders waren we nu natuurlijk niet meer bij elkaar geweest :)

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:05

MyHorseGirl schreef:
Ik blijf het toch wel apart vinden, maar het ligt natuurlijk wel aan de leeftijd! Ik ken een meisje van 16 bijna 17, die heeft een 'relatie' met een man van 27.. dan denk ik toch wel van, oke apart?

persoonlijk vind ik dat al een groot verschil,
ik ben zelf 17, en zie mezelf niet met iemand 27 lopen :o
misschien komt dat ook wel doordat ik zelf "niet zo ver" ben op het gebied van relaties

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:14

Ik had voor mezelf de grens van 35 opgelegt en werd toen smoorverliefd op een 50jarige.
Het was liefde op het 1e gezicht voor ons allebei, maar we hebben bewust wat afstand gehouden ivm het grote leeftijdsverschil en mijn relatie.
Ik heb mijn relatie verbroken en precies 2 maanden na onze 1e ontmoeting kregen we een relatie.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:15

En hoe gaat het nu, Lor1?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:26

We zijn na 14 maanden uit elkaar gegaan, omdat hij geld had gestolen van mij en mijn moeder, waardoor ik hem niet meer vertrouwde, mede door zijn reactie toen hij betrapt was.
Had hij dit niet gedaan/anders gereageerd, dan waren we nu wsl nog samen.
Het had iig niets met ons leeftijdsverschil te maken.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:30

Lekker typje, zeg! :+ Mooi dat je daar van af bent.. Wel aangifte gedaan? :(:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:39

Nee, tegen de tijd dat ik daar uberhaupt aan dacht waren we alweer 9 maanden verder.
Heb wel melding gedaan bij de instelling waar hij verblijft, maar meer om evt volgende "slachtoffers" te voorkomen.
Ik wist gelijk al dat ik dat geld nooit meer terugzie, maar was toen meer bezig met alles te verwerken (overlijden opa, relatiebreuk, zware depressie, zhopname).

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:42

November schreef:
MyHorseGirl schreef:

misschien komt dat ook wel doordat ik zelf "niet zo ver" ben op het gebied van relaties

Ik vind het nou ook niet echt dat ik denk van wauw! Nouja of je nou ver of niet ver bent.. 16 en 27 vind ik toch wel echt heel erg overdreven.. toch?

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:19

November schreef:
MyHorseGirl schreef:

Ik vind het nou ook niet echt dat ik denk van wauw! Nouja of je nou ver of niet ver bent.. 16 en 27 vind ik toch wel echt heel erg overdreven.. toch?[/quote]

ik vind 16 of 17 met een 27e niet kunnen dit is 10 jaar verschil, volgens mij zijn die mannen dan ook niet goed wijs, want vaak hebben die totaal andere gedachten, zijn misschien al aan denken over evt kinderen..

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:19

Ik had ook een vraag gesteld maar geen antwoord op gehad dus hier opnieuw :)
Bij mij op het werk heb ik een manager(30) die gaat met een meisje(16) Mijn baas weet hier trouwens niks vanaf want dan is hij zijn baan kwijt.
Die manager heeft ook al eerder een jonger meisje gehad.
Toen mijn moeder dit hoorde raakte ze een beetje in paniek bang dat hij ook bij mij iets probeerde, ben trouwens 15.
Hoe zouden jullie reageren als er zo'n manager was op het werk van je dochter?!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:21

lor1_1984 schreef:
Nee, tegen de tijd dat ik daar uberhaupt aan dacht waren we alweer 9 maanden verder.
Heb wel melding gedaan bij de instelling waar hij verblijft, maar meer om evt volgende "slachtoffers" te voorkomen.
Ik wist gelijk al dat ik dat geld nooit meer terugzie, maar was toen meer bezig met alles te verwerken (overlijden opa, relatiebreuk, zware depressie, zhopname).

Heftig, hoor. :(:)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:22

Mii_Jessica schreef:
Bij mij op het werk heb ik een manager(30) die gaat met een meisje(16) Mijn baas weet hier trouwens niks vanaf want dan is hij zijn baan kwijt.
Toen mijn moeder dit hoorde raakte ze een beetje in paniek bang dat hij ook bij mij iets probeerde, ben trouwens 15.

gaat dit écht niet over jezelf? 8-)

Ik zou er niet goed van worden.
Maar moet je niet 16 zijn om te mogen werken (wit)?

Verder vind ik als ouder dat het handig is je kind in zo'n gval richting een andere baan te bepraten.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:21

16 en 27 kan prima, ligt aan de 2 personen in kwestie! Oordelen vind ik pas kunnen als je ze beide (goed) kent..

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:43

Natural zie dat jij zelf nog maar 17 bent, ik vind 16 en 27 echt absurd hoor dit is wel even 11 jaar verschil..
als goed is als 27e jarige ben je totaal met andere dingen bezig, ben je aan werk en denk je misschien zelfs al aan kinderen

en een 16 jarige is bezig als goed is met haar opleiding en nog lang niet klaar.. vind dit beetje niet normaal dat je zegt dat dat kan..

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:50

Tja, het ligt er aan bij wie! Ik ken mensen van rond de 25 die echt nog niet aan kinderen zitten te denken en wat aardig wat dingen betreft minder volwassen en te makkelijk over dingen denken in vergelijking tot mijzelf! Daarnaast heb ik een jaar lang met iemand gescharrelt die een stuk ouder was en ook dit heeft nooit problemen opgeleverd door de leeftijd..

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:52

Iedereen is anders.. Daarom kun je naar mijn idee ook niet over het algemeen beoordelen, alleen per personen in kwestie! Als ik in de kroeg zitten, zit daar alleen mensen van tussen de 20 en 30 op een paar enkelingen daaronder en boven na!

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:55

Sja, ik vind niet dat het hoort een 16 jarige met iemand van 27.. dan heb die persoon duidelijk een steekje los hij heeft immers wel iets met een minder jarige !

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:05

natural_ schreef:
16 en 27 kan prima, ligt aan de 2 personen in kwestie! Oordelen vind ik pas kunnen als je ze beide (goed) kent..

mee eens mijn ex is ook 27 en ik was toen 17 en dat ging prima. ligt er ook aan of je zelf volwassen bent of heel kinderlijk ik woonde met mn 16 e al op mn zelf en dop mn eigenboontjes

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:58

Mii_Jessica schreef:

Vind het absoluut niet kunnen. Zo'n man maakt misbruik van zijn positie (althans, dat zou je denken). Als ik de moeder was, hmmm ... misschien anoniem melding van maken ofzo. Of niet anoniem, lastig, want dat weet je pas op het moment dat het je overkomt. Ik vind het leeftijdsverschil sowieso te groot, plus dat je als manager je geen verhouding moet aangaan met meisjes van 16. Dat hoort niet, het mag niet, en als manager heb je daarnaast ook nog een soort van voorbeeldfunctie naar je personeel toe.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:19

Wow ik ben oud opeens jeetje, alles is veranderd !

Sorry hoor maar 16 en 30 is schandalig gewoon, de grenzen worden steeds verder verlegd en de ouders geven er niets meer om tegenwoordig blijkbaar en aan opvoeding word niet meer gedaan ? Aha, vandaar die reclame op tv waarin kinderen zichzelf opvoeden.

Het goed te praten omdat je op je 16e al uit huis was en dus heel zelfstandig was, goed voor jou dat jij dit op eigen houtje zo gered hebt door omstandigheden maarrr....dan was er echt wel wat niet in de haak bij jou thuis. Want ook zo hoort het niet.

Als je in een kroeg zit als 17 jarige waar alleen maar mensen van 30 jaar en ouder zitten, dan hoor je daar niet. Als je dan zo intelligent en volwassen bent voor je leeftijd dan zou je dat beseffen en naar en andere kroeg gaan.

Overigens, ik ben helemaal niet tegen leeftijdsverschillen maar dan wel op later leeftijd. 15 en 30 is nml. heeeeeel wat anders dan 25 en 40. Waarom zo vroeg volwassen willen worden, je slaat de helft van je leven over maar daar kom je pas achter als het te laat is.
Meisjes zijn vaak eerder volwassen dan jongens, mee eens, ook ik kan me dat nog zelfs wel herinneren. Maar dan zoek je toch in de groep van een jaar of drie vier ouder. Dat is meer dan zat maar geen 15 jaar ouder als je 15 bent.

Zo'n manager die er blijkbaar een gewoonte van maakt ook nog, moet je idd melden bij de baas. Dat is echt niet in de haak en grens aan pedofilie in mijn ogen......of zitten ze handjes vast te houden en meer niet haha.....echt niet.

Ik zal wel oud klinken en hard maar als jullie ouders jullie blijkbaar niet opvoeden is het idd heel erg triest gesteld met de jeugd in Nederland. Wij zijn een ontwikkeld land hoor dacht ik of proppen we hier ook straks wapens in de handen van 12 jarigen omdat ze zooooo volwassen zijn........

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 23:26

Volgens mij hangt het erg af van de leeftijd van de mensen zelf. Een meisje van 15 met een jongen van pakweg 27 vind ik niet echt kunnen. Maar een vrouw van 23 met een man van 35 dat kan best voor mij.