Iemand ontmoeten is niet zo heel moeilijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Ik blijf het toch wel apart vinden, maar het ligt natuurlijk wel aan de leeftijd! Ik ken een meisje van 16 bijna 17, die heeft een 'relatie' met een man van 27.. dan denk ik toch wel van, oke apart?
November schreef:MyHorseGirl schreef:Ik blijf het toch wel apart vinden, maar het ligt natuurlijk wel aan de leeftijd! Ik ken een meisje van 16 bijna 17, die heeft een 'relatie' met een man van 27.. dan denk ik toch wel van, oke apart?
persoonlijk vind ik dat al een groot verschil,
ik ben zelf 17, en zie mezelf niet met iemand 27 lopen![]()
misschien komt dat ook wel doordat ik zelf "niet zo ver" ben op het gebied van relaties
November schreef:MyHorseGirl schreef:Ik blijf het toch wel apart vinden, maar het ligt natuurlijk wel aan de leeftijd! Ik ken een meisje van 16 bijna 17, die heeft een 'relatie' met een man van 27.. dan denk ik toch wel van, oke apart?
persoonlijk vind ik dat al een groot verschil,
ik ben zelf 17, en zie mezelf niet met iemand 27 lopen![]()
misschien komt dat ook wel doordat ik zelf "niet zo ver" ben op het gebied van relaties
lor1_1984 schreef:Nee, tegen de tijd dat ik daar uberhaupt aan dacht waren we alweer 9 maanden verder.
Heb wel melding gedaan bij de instelling waar hij verblijft, maar meer om evt volgende "slachtoffers" te voorkomen.
Ik wist gelijk al dat ik dat geld nooit meer terugzie, maar was toen meer bezig met alles te verwerken (overlijden opa, relatiebreuk, zware depressie, zhopname).
Mii_Jessica schreef:Ik had ook een vraag gesteld maar geen antwoord op gehad dus hier opnieuw
Bij mij op het werk heb ik een manager(30) die gaat met een meisje(16) Mijn baas weet hier trouwens niks vanaf want dan is hij zijn baan kwijt.
Die manager heeft ook al eerder een jonger meisje gehad.
Toen mijn moeder dit hoorde raakte ze een beetje in paniek bang dat hij ook bij mij iets probeerde, ben trouwens 15.
Hoe zouden jullie reageren als er zo'n manager was op het werk van je dochter?!
natural_ schreef:16 en 27 kan prima, ligt aan de 2 personen in kwestie! Oordelen vind ik pas kunnen als je ze beide (goed) kent..
Mii_Jessica schreef:Ik had ook een vraag gesteld maar geen antwoord op gehad dus hier opnieuw
Bij mij op het werk heb ik een manager(30) die gaat met een meisje(16) Mijn baas weet hier trouwens niks vanaf want dan is hij zijn baan kwijt.
Die manager heeft ook al eerder een jonger meisje gehad.
Toen mijn moeder dit hoorde raakte ze een beetje in paniek bang dat hij ook bij mij iets probeerde, ben trouwens 15.
Hoe zouden jullie reageren als er zo'n manager was op het werk van je dochter?!