Potverdorie, ik als onweersgek, geboren en getogen in het westen, zit nu op kamers in Zwolle. Helemaal niks te zien op buienradar. Zou er bijna voor naar m'n ouders gaan
Kattenbak
Geplaatst: 25-05-09 21:31
Als dit echt over mijn woonplaats gaat komen wat er aan zit te komen...verdorie!
Katten mogen in ieder geval niet naar buiten, die presteren het tegenwoordig om de hele nacht in de tuin te spelen zonder dat je ze kan vangen
hier komt er ook al flinke bewolking aan..gelukkig woon ik 1 hoog mijn peerdje staat ook binnne voor vanacht.. buienrader geeft idd niet veel goeds aan
word hier donker en de radar geeft aan dat het zo gaat onweren.paardjes staan binnen.
Kattenbak
Geplaatst: 25-05-09 21:39
brenniie schreef:
hier komt er ook al flinke bewolking aan..gelukkig woon ik 1 hoog mijn peerdje staat ook binnne voor vanacht.. buienrader geeft idd niet veel goeds aan
Ik woon ook in Heurn
SteffiiY
Geplaatst: 25-05-09 21:40
ik ga maar even op buienrader kijken
Mn paardje staat ook binnen gelukkig!
Erna_
Geplaatst: 25-05-09 21:40
Het begint hier nu heel hard te waaien en boven Maassluis kan ik het zien weerlichten.
Hier in Spijkenisse in een kwartier tijd ineens inktzwarte lucht, windvlagen en nu hoosregens en onweer! Om 10uur moet de piek hier zijn (voordat buienrader ermee stopte ) dus ben benieuwd