Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Djesseka schreef:Over donor zijn.. Misschien weet jij dat, vanaf welke leeftijd kun je bloeddonor worden? En geldt diezelfde leeftijd voor beenmerg?
! 

Yellowfish schreef:Djesseka schreef:Over donor zijn.. Misschien weet jij dat, vanaf welke leeftijd kun je bloeddonor worden? En geldt diezelfde leeftijd voor beenmerg?
Voorzover ik weet beide 18!
Yellowfish schreef:heen in zo'n prachtige stoet met politieauto's, brandweerwagens, ambulances en porsches (waar ik uiteraard inzat) en alle stoplichten op groen zo door de stad heen

Hopelijk komt dat niet meer voor.... Dat lijkt me echt niet prettig zeg.
!!Moosje schreef:Wat moet je precies doen om (beenmerg) donor te worden?

!
! Ja, dat moet je toch op de been houden
, en ik ben blij dat dat het doet! Leuke foto ook zeg!
, ik ga volgende week met een jongetje waar ik mee werk, ook naar zo'n avond, maar dan in blijdorp, ben vorig jaar ook geweest, nou, wat ze allemaal organiseren, echt geweldig voor iedereen
!!! Heel veel sterkte en succes nog, ook met het verzinnen van misschien nog een wens, maar dat komt vast wel goed!

!!!!
Natuurkunde lukt nu vast ookwel, ik blijf voor je duimen.
En zo'n tv programma is altijd leuk om aan mee te werken, ik ben benieuwd hoe het is geworden.
Gaat vast goedkomen met zo'n instelling, moet wel gewoon 
Is toch een hele opluchting!
Is dat niet die presentator van Peking Express?
Mooi!! Leuk zeg, dat ze dat zo geregeld hebben! En ben benieuwt wat voor wensen er uiteindelijk uitkomen.