horselover23 schreef:Kom op Rockey, we wachten met smart op je tegenbod.
Inderdaad!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Toch blijf ik hopen dat dat niet gebeurd. Zou niet eerlijk zijn, wel? Eerst tegen elkaar op laten bieden en dan beiden voor een gigantisch bedrag laten rijden...
sherwood schreef:vind het eigenlijk wel sneu voor de "verliezer" straks. Misschien was dit al eerder geoppert, maar in 58 pagina's kan ik dat niet meer vinden
Kun je niet straks gewoon de 2 hoogste bieders allebij een ritje laten maken? Dan gaat er meer geld naar azie, en hebben deze 2 dames het niet voor niks gedaan, al die moeite om op Tolstoi te komen.
Lielle schreef:ik kom na het tellen van de 1e bladzijde op 3222 euromet de andere vier pagina's hetzelfde bedrag (min tolstoi) zou dat 4 * 1400 + 3220 = ruim 8000 euro zijn.
sherwood schreef:vind het eigenlijk wel sneu voor de "verliezer" straks. Misschien was dit al eerder geoppert, maar in 58 pagina's kan ik dat niet meer vinden
Kun je niet straks gewoon de 2 hoogste bieders allebij een ritje laten maken? Dan gaat er meer geld naar azie, en hebben deze 2 dames het niet voor niks gedaan, al die moeite om op Tolstoi te komen.
machie schreef:op pagina 2 t/m 5 staat in totaal voor 6503.5 aan euro's+ de 3222 van pag 1 = totaal: 9725.5 (rekenfouten in mn optellen van overige pagina's is wel goed mogelijk
)