Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CastaMickey schreef:Pakkeeeeet![]()
![]()
![]()
Ik moet van mezelf eerst koken maar als compromis mag ik alleen de doos openmaken
[ Afbeelding ]
Ik zou willen dat ik zo was in alle vervelende klussen die eerst moeten voor de leuke dingen, maar helaas.
Tot dusver mijn enthousiasme/ongeduld.
Erg fijn als je bang aangelegd bent, iemand die weet of deze angst terecht is? Hij heeft dus met zijn app mijn briefje gescand en toen ging het vak open.

We gaan er een mooie bestemming voor vinden in elk geval!
je hebt een prachtig pakket gemaakt en ik heb weer wat geleerd over biodiversiteit en onkruid! Sorry als ik niet blij overkwam, ik vind het prachtig en over alles is nagedacht, zelfs het pakpapier 
nu wil ik naar huis want ik zie iets op de deurbel!

De cavia's eten hun stokje op, de kat kreeg al snoepjes en er was ook een hondenspeeltje, deze is gelijk in gebruik genomen! 

LienC schreef:Ik zag vanmiddag de deurbel met een unicorn pakket! Een mini seconde dacht ik nog: huh, dat inpakpapier heb ik ook gebruikt, is die retour? Maar we hebben denk ik beide goede smaak
Er waren twee hele enthousiaste kinderen die het direct wouden uitpakken (er was zelf geen tijd om de tas uit te pakken).
Ik vind het echt zo'n leuk pakketDe cavia's eten hun stokje op, de kat kreeg al snoepjes en er was ook een hondenspeeltje, deze is gelijk in gebruik genomen!
De kinderen hebben al eieren getekend (waarvoor eeuwige dank dat ik kon zeggen; doe maar met de stiften die erbij zitten ipv verven tijdens het koken)
De witte chocolade eieren zijn ook na Pasen nog hartstikke lekker!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vlinder, ben jij mijn bunny?
.
Super leuk! Echt onwijs bedankt!