Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:56

Ik heb nog nooit iets besteld bij Temu of Shein. Wel bij Ali. Op zich niks op tegen, maar idd liever niet in contact met eten en ook geen verzorgingsproducten. Heb een hele gevoelige huid dus dat zou ik niet aandurven.

Mijn kledingmaat is groot, dus ik denk ik niet dat kleding in mn pakket heel handig is. Sokken zijn welkom, leef op grote voet met maat 43.

Ik had geschreven over de hond, maar helaas woont ze al niet meer bij ons. Dus helaas iets voor de hond in mn pakket is toch niet handig. De reden laat ik even in het midden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 12:58

Ik vind Disneyfilms heel leuk, maar niet voor in huis. Een hanger van Marie voor in de kerstboom zeg ik geen nee tegen. O:) <3

Als ik me belabberd voel, hang ik lekker onder een kleedje op de bank met de poezen.

Wat jammer Miccamaaike

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 13:03

Eens dat muziek niet maar eindeloos gecoverd moet worden, maar sommige versies vind ik toch echt beter dan het origineel. Jeff Buckley's Hallelujah luister ik bijvoorbeeld veel liever dan het origineel van Leonard Cohen.
The Sound of Silence versie van Disturbed kan ik ook erg waarderen. Verder overigens niet perse een Disturbed liefhebber trouwens. Ik ben niet zo van de metal.
Eerder dit jaar een grote fout begaan met een concert. Bear McCreary, componist van onder andere filmmuziek, trad op in Tivolli. Wij dachten leuk die filmmuziek te gaan luisteren. Stond ie daar met zijn progressive metal band. We hebben het concert niet uitgezeten. :+

Ach wat jammer miccamaaike. :(
Laatst bijgewerkt door Chanen op 06-10-25 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 13:04

Disney heb ik niet zoveel mee, sorry.

Als ik me mwrh voel is dat vaak op koude/ druilerige dagen
Dan kleed ik me goed warm aan. Heb het snel koud en word daar ook nooit happier van
Liefst warm ik dan op lezend in bad. Maar helaas, geen bad. Ik wil nog wel een keer zo'n bathbucket overwegen. Iemand die weet of dat wat is?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 13:08

als ik mij mwah voel kruip ik op de bank met een lekker fluffy deken. Liefst zo groot mogelijk, de hond die naast mij ligt te genieten van mijn” slechte” dagen maakt het al minder zwaar.. ik kijk graag foute kerstfilms op Netflix , als ik wat fitter ben vind ik het fijn om te tekenen/ kleuren of met vilt dingen te maken

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 13:18

Citaat:
Weekvraag week 40
Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?

Witte muren met accentmuur groen (geordend van Histor is de kleur ;) ) en accessoires in zwart en goud (maar niet kitschgoud :') )

De overige vragen die ik nog tegenkwam: ik hou van lezen, liefste op m'n e-reader (heb een Kobo abonnement) maar een gewoon boek in m'n pakket mag altijd! Ik hou van boeken als de 4MK serie, Erika Foster serie. Maar vind ook boeken over de tweede wereldoorlog of de DDR en Sovjet Unie in die tijd interessant. Als een boek origineel Engels is, dan lees ik die het liefste ook in het Engels en niet vertaald. Origineel Nederlandse boeken zijn prima in het Nederlands uiteraard. Tweedehands is ook prima.
Dit is mijn Goodreads: https://www.goodreads.com/user/show/150798673-naomi

We hebben een bad, maar ik heb nog bad en douchespul voor de komende tig jaar, dus dat liever niet. Gezichtsverzorging ook niet, ik gebruik alles van Image en dat is lichtelijk boven budget :+

Ik heb een dochtertje van bijna 8 maanden, mocht je iets voor haar er in willen doen is dat prima maar zeker geen must. Die begrijpt cadeaus toch nog niet :7

Temu, Ali, Shein etc sowieso niet voor de kleine, voor mezelf vind ik het niet zo erg. Maar zoals Tancreda4 al zei: geen etenswaar of iets wat met eten in contact moet komen. Zeeman, Wibra, Action etc is geen probleem.

Liever geen kleding of sokken, mijn vriend heeft qua kleding de regel ingesteld dat er iets uit moet als er iets in komt :')

Qua muziek luister ik van alles, in de auto heb ik meestal Slam op staan. Ik luister ook veel musicals, maar heb ook regelmatig 80s op staan.

Knutselspullen en spullen om mee fotoboeken te maken zijn altijd welkom. Een fotoalbum zelf mag ook, liefste A4 formaat met van die tussenbladen erin. Action heeft ze een hele tijd gehad voor weinig geld, op dit moment zie ik ze niet liggen maar wie weet over een paar weken ;)

Hopelijk heeft degene die mij heeft zo wat inspiratie, ik ben de afgelopen jaren niet zo actief geweest op bokt :o

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 13:54

@ ManonGRRR, op een Mwah dag trakteer ik mij vaak met chocolade :o Theetje. En als avondeten hapjes ofzo. En vroegah keek ik dan wel eens een lekkere jankfilm, Hatchi of PS I love you doen het goed. Nu scroll ik dan toch vaak met die stomme telefoon := Wel met de kat erbij uiteraard. Die moet het dan wel ontgelden met geforceerde knuffeltijd :Y)

@ Candalisa, ohh Harry Potter <3 Fantastisch je hond zo :))

@ Chanen, ik heb je een pb gestuurd.

@ Miccamaaike, wat jammer van je hond, knuffel :(:)

Oeh, over concerten gesproken, ik ga februari naar Hans Zimmer, en zit al 1.5 jaar af te tellen *\o/* *\o/* *\o/* In december ga ik eerst naar de Avond van de Filmmuziek en de dag er naar naar een concertje met LotR en Hobbit muziek :):) :):) Zoveel zin in!

Qua Disney, ik hou van Disney <3 ik heb niet echt spulletjes staan, maar gebruiksvoorwerpen zijn leuk hoor. Of iets in de kerstboom. Ik heb diverse pyjama's/slaaphemden met disney figuren, en zit - as we speak - lekker in mijn Stitch Oodie

Ook bij mij geldt; alles wta ik noem is geen verlanglijstje, maar ter inspiratie eventueel :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 14:19

als ik me MEEEHHH voel, dan ga ik op de bank liggen en dan komt er altijd wel een kat of hond naar me toe... ze voelen het als ik ze nodig heb, en dan komen ze me troosten/knuffelen <3

Of ik ga naar de paarden... dat zijn ook zeer goede troosters/knuffelaars <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 15:34

Als ik me Meeh voel dan ga ik of naar stal, kruip ik ff in bed of zoek ik iemand die honden heeft op voor heerlijke hondenknuffels

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 17:15

Disney, leuk! Vooral winny phoo! Ik maak ook graag Disney puzzels van 1000 maar heb er al heel veel. Temu/Shein enz, geen problemen mee. Bestel er zelf af en toe wat, bijvoorbeeld kaarsen malletjes.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 17:39

Enorme Disneyfan hier! <3
Favo figuur is Dumbo, maar vind alles leuk. Wel met een voorkeur voor de klassieke films. De "echte" nieuwe films van nu zijn heel mooi, maar geven toch niet de magie van de klassiekers. ;)

Ooh die Harry Potter hond! Geweldig!

Ik heb ook nog wel een vraag. Wat is jullie lievelingsdier?
Hier is dat de olifant. Olifanten spulletjes zijn dan ook altijd welkom. ♡

@JustDiesel jammer dat je niet mee doet dit jaar! Vond je vorig jaar een leuk lootje. :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 17:44

marleen_88 schreef:
Ik vind Disneyfilms heel leuk, maar niet voor in huis. Een hanger van Marie voor in de kerstboom zeg ik geen nee tegen. O:) <3

Als ik me belabberd voel, hang ik lekker onder een kleedje op de bank met de poezen.

Wat jammer Miccamaaike

Ik ben dan weer zo,n Disney noob dat ik moest googelen wie Marie was. Bedoel je die van de Aristocats? En ik zag ook ergens een prinses voorbij komen die ik niet ken. :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 17:57

fohadie schreef:
marleen_88 schreef:

Wat jammer Miccamaaike

Ik ben dan weer zo,n Disney noob dat ik moest googelen wie Marie was. Bedoel je die van de Aristocats? En ik zag ook ergens een prinses voorbij komen die ik niet ken. :=

Jaaa, de witte kitten met een mega cattitude. <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 18:04

Niet echt een Disney fan.
Mooi vooruitzicht Tancreda met al die concerten, ik ben een paar jaar terug naar Hans Zimmer geweest (vriend is liefhebber van filmmuziek), was echt heel indrukwekkend!

Ik bedacht me nog een top; iets leuks om mee te nemen voor oudejaarsavond. Dus een brilletje etc. Vier het dit jaar in Sydney en dan mag je best met een prop op de foto vind ik haha. Moet wel mee te nemen zijn in de koffer natuurlijk.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 18:28

Op mweh dagen, het liefst naar buiten de zon in. Lekker wandelen of uit de wind genieten van wat zonnestralen. Meestal wil ik dan lekker rust. Geen sociale dingen. Een warme douche of naar de sauna gaan doen me dan goed. Lekker kaarsjes aan, pyjama, ekentje (Lekker zacht) en Lekker eten. Ik kan wel echt genieten van een glas rode wijn, een borrel plankje en Lekker wat slechte snacks (chips/bitterballen/kaasje). Overigens kan ik daar ook van genieten als ik wel een goede dag heb :') slechte vrouwen film aan en Lekker even vertragen. Zo voel ik me nu en het regent dus wel even jammer niet naar buiten. Dus ik kies nu goor optie 2: disneyfilm/show White met een warme douche en thee :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 18:48

ManonGrr schreef:
Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?

Ik heb op het moment weinig tijd voor me time om mezelf op te beuren. Dus moet het doen met een lekkere douche zonder kinderen of een wandeling (met kinderen). Maar binnenkort ga ik voor het eerst in lange tijd naar de spa zonder man of kinderen dus dan kan ik vooruit werken voor de mwah momenten.

Hier niet echt een Disney fan maar mijn zo’n is momenteel die hard leeuwenkoning fan. Vooral de eerste circle of life scène waarbij Simba wordt voorgesteld vind hij prachtig. Hij buigt ook elke keer mee met de diertjes <3 oh en die drakenfilm (Raya en de laatste draak?) vond hij fantastisch.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 18:54

Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag?
Ik blijf er vaak te lang in hangen stom genoeg. Maar kan beter gaan lezen, douchen met een lekkere geur, wandelen met of zonder hond, rondje fietsen, met vrienden afspreken of iets nuttigs doen voor een ander.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 19:00

Wat een goeie vraag. Ik heb dan echt even nikstijd nodig. Dat doe ik ook wel eens gewoon om te relaxen maar als ik niet lekker in mijn vel zit is dat echt de manier om me weer op te laten laden. Totale stilte in huis behalve een spinnende kat. Lekker op de bank onder een dekentje. Boek erbij of gewoon domweg scrollen op de telefoon. En een dutje doet ook wonderen. :)) lekker een bad ook.

Disney niet specifiek gek op. Sowieso niet op merchandise in het algemeen eigenlijk.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 19:24

Als ik vrij ben: Lekker op de bank met een dekentje.
Tv kijken of speel een paar potjes op roblox met mijn dochter.
Dan leker douchen en kijk ik boven nog wel even tv of zeg tegen mijn dochter vanmiddag film middag kies je een leuke film uit.
Gewoon lekker relaxen thuis.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 19:44

SSS Vragen!

KimW: Heb je een boekenlijstje? Jouw Santa wil kijken of ze een leuk boek voor je kan vinden.
boeflover: Welke maat handschoenen draag jij?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 19:54

candalisa schreef:
Ben een hele grote Disney fan :=
En nu kerst aankomt ga ik binnenkort weer een film dag houden kunnen jullie raden welke?
[ Afbeelding ]

Ooo leuk Harry Potter, ik kijk heel graag mee en je hond ook zo te zien :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:08

Weekvraag 40:

Euhm ja moeilijk _O- ik heb een hele kleuren obsessie. Hou je dus even rustig vast.

Qua dieren:

Victor mijn draver: rood
Emi mijn Arabier: kobalt blauw

Olivia, oudste teef: paars
Jasper, straathond: turquoise
Gintora: groen ( bos groen/olijf groen )
Kawaguchi: oranje

Mijn kennel kleur is olijf groen.

Mijn slaapkamer is donker blauw

En verder veel hout elementen in huis.

Sorry dat ik zo weinig actief was. Heel druk gehad met de honden. Komend weekend nog een keer naar Polen en dan houden we even show vakantie gok ik.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:39

ManonGrr schreef:
Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?

Dat is voor mij echt even niks. Me-time hoe ik het dan ook wil invullen. Soms echt helemaal niks, soms lekkere dingen op tafel met een programma of serie, een boek lezen, puzzelen, even wandelen, een dutje, een everything shower, een maskertje, shoppen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 20:59

Disney films leuk, verder heb ik er niks mee.

Op een mwah dag, ga ik met een kleedje, kop thee en de katten op de bank hangen voor Netflix of Videoland.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 21:08

Jaloers op je concertagende Tancreda. Zo'n filmmuziek concert lijkt mij ook nog wel eens gaaf. Zou daar graag eens met mijn vriend heen gaan, die is ook dol op filmmuziek. Helaas ook een purist die het dan weer direct opvalt als het net even anders klinkt dan in de film. Vind het dus een beetje tricky om hem mee te vragen.

Oef, mijn lievelingsdier... Ik geloof niet echt dat ik die heb. Veel dieren hebben op hun eigen manier wel wat.