Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weekvraag week 40
Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?
marleen_88 schreef:Ik vind Disneyfilms heel leuk, maar niet voor in huis. Een hanger van Marie voor in de kerstboom zeg ik geen nee tegen.![]()
![]()
Als ik me belabberd voel, hang ik lekker onder een kleedje op de bank met de poezen.
Wat jammer Miccamaaike
fohadie schreef:marleen_88 schreef:Ik vind Disneyfilms heel leuk, maar niet voor in huis. Een hanger van Marie voor in de kerstboom zeg ik geen nee tegen.![]()
![]()
Als ik me belabberd voel, hang ik lekker onder een kleedje op de bank met de poezen.
Wat jammer Miccamaaike
Ik ben dan weer zo,n Disney noob dat ik moest googelen wie Marie was. Bedoel je die van de Aristocats? En ik zag ook ergens een prinses voorbij komen die ik niet ken.
ManonGrr schreef:Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?
candalisa schreef:Ben een hele grote Disney fan![]()
En nu kerst aankomt ga ik binnenkort weer een film dag houden kunnen jullie raden welke?
[ Afbeelding ]
ManonGrr schreef:Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?