Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( CastaMickey schreef:Ik heb weer iets nieuws (voor mij ten minste). Een aantal dagen terug pakjes weggebracht. Al die 4 pakjes hebben exact dezelfde status. 'S ochtends aangekomen bij het dpd punt. Om half 5 opgehaald bij het dpd punt, nog 5 min later handed over to dpd courier, pakketpunt heeft minder pakjes overgedragen dan gepland, en nog 5 min later 'parcel was paid online'
En sindsdien niks meer???
Dat was de 24e. Normaal zijn pakjes binnen 5 dagen al wel op de bestemming, of in elk geval een paar updates verder. Heeft iemand enig idee of dit nog goed gaat komen? Vind het heel vreemd. Hoezo is er ineens nog een keer betaald? Vinted kopers betalen vooraf het verzendlabel. Ben bang dat nu al mn pakjes kwijt zijn(
maitestar23 schreef:CastaMickey schreef:Ik heb weer iets nieuws (voor mij ten minste). Een aantal dagen terug pakjes weggebracht. Al die 4 pakjes hebben exact dezelfde status. 'S ochtends aangekomen bij het dpd punt. Om half 5 opgehaald bij het dpd punt, nog 5 min later handed over to dpd courier, pakketpunt heeft minder pakjes overgedragen dan gepland, en nog 5 min later 'parcel was paid online'
En sindsdien niks meer???
Dat was de 24e. Normaal zijn pakjes binnen 5 dagen al wel op de bestemming, of in elk geval een paar updates verder. Heeft iemand enig idee of dit nog goed gaat komen? Vind het heel vreemd. Hoezo is er ineens nog een keer betaald? Vinted kopers betalen vooraf het verzendlabel. Ben bang dat nu al mn pakjes kwijt zijn(
Oh joh, de tracking van DPD slaat soms echt helemaal nergens op. Als pakketpunt werkt het ook voor geen meter, de terminals en wijze van werken zijn zo hopeloos ouderwets dat ik niet snap hoe ze nog steeds functioneren.
Komt vast goed!
CastaMickey schreef:maitestar23 schreef:
Oh joh, de tracking van DPD slaat soms echt helemaal nergens op. Als pakketpunt werkt het ook voor geen meter, de terminals en wijze van werken zijn zo hopeloos ouderwets dat ik niet snap hoe ze nog steeds functioneren.
Komt vast goed!
Ik hoop het! Normaal zijn pakjes binnen Duitsland met 3 dagen echt wel daar. Maar het zou wel heel gek zijn als het niet aankomt idd.
_Lorette_ schreef:Bij mij hangen er ook nog pakketten bij DPD die nu 15 dagen onderweg zijn. De kopers hebben wel pech, want het gaat om winterdekens. Daar wil je geen weken op wachten.

_Lorette_ schreef:Bij mij hangen er ook nog pakketten bij DPD die nu 15 dagen onderweg zijn. De kopers hebben wel pech, want het gaat om winterdekens. Daar wil je geen weken op wachten.
Alja schreef:Mijn ervaringen met Spaanse mensen is dat ze wel bieden maar uiteindelijk niet kopen?
Heeft hier ook iemand een label printer voor de labels?
Lukt MR en vinted to go daar ook mee?