Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:35

Hmm ik zag gisterochtend toen ik wakker werd dat ik een product hsd verkocht ('s nacht), maar dat de koper het ook weer heeft geannuleerd. Ik heb dat gesprek toen meteen gewist. Ik schoon mijn berichten namelijk altijd op om overzicht te bewaren Nu zie ik toevallig dat die advertentie wel op 'verkocht' staat. Maar kan hem ook niet beschikbaar maken oid. Had ik dan nog iets moeten doen?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:47

In dat gesprek staat een knop om de advertentie te herplaatsen. Je zal het nu dus zelf moeten herplaatsen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:01

Ik had zaterdag laat het Equestrian Stockholm Merlot Crystal dekje gekocht (de oude, met de blauwe rand). Maar tot op heden nog niks gehoord. Niet verzonden, maar ook niet even een berichtje ofzo. Had nog gevraagd wanneer ze denkt te kunnen versturen, geen antwoord. Ze heeft tot 1 december om te versturen dus het kan nog, maar ergens gaat het vertrouwen dan toch achteruit, dat ik dan ook ga denken zou hij echt wel netjes zijn enzo. Misschien raar dat ik er dan zo'n gevoel bij krijg. Maar ik ben zelf echt zo dat als het mij niet lukt om vlot te verzenden, ik even een berichtje stuur. Dus dan voelt het al snel raar als iemand anders helemaal niet reageert.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:31

Ik heb weer iets nieuws (voor mij ten minste). Een aantal dagen terug pakjes weggebracht. Al die 4 pakjes hebben exact dezelfde status. 'S ochtends aangekomen bij het dpd punt. Om half 5 opgehaald bij het dpd punt, nog 5 min later handed over to dpd courier, pakketpunt heeft minder pakjes overgedragen dan gepland, en nog 5 min later 'parcel was paid online'
En sindsdien niks meer???
Dat was de 24e. Normaal zijn pakjes binnen 5 dagen al wel op de bestemming, of in elk geval een paar updates verder. Heeft iemand enig idee of dit nog goed gaat komen? Vind het heel vreemd. Hoezo is er ineens nog een keer betaald? Vinted kopers betalen vooraf het verzendlabel. Ben bang dat nu al mn pakjes kwijt zijn :((

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:17

CastaMickey schreef:
Ik heb weer iets nieuws (voor mij ten minste). Een aantal dagen terug pakjes weggebracht. Al die 4 pakjes hebben exact dezelfde status. 'S ochtends aangekomen bij het dpd punt. Om half 5 opgehaald bij het dpd punt, nog 5 min later handed over to dpd courier, pakketpunt heeft minder pakjes overgedragen dan gepland, en nog 5 min later 'parcel was paid online'
Dat was de 24e. Normaal zijn pakjes binnen 5 dagen al wel op de bestemming, of in elk geval een paar updates verder. Heeft iemand enig idee of dit nog goed gaat komen? Vind het heel vreemd. Hoezo is er ineens nog een keer betaald? Vinted kopers betalen vooraf het verzendlabel. Ben bang dat nu al mn pakjes kwijt zijn :((

Oh joh, de tracking van DPD slaat soms echt helemaal nergens op. Als pakketpunt werkt het ook voor geen meter, de terminals en wijze van werken zijn zo hopeloos ouderwets dat ik niet snap hoe ze nog steeds functioneren.
Komt vast goed!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:39

C_arola schreef:
In dat gesprek staat een knop om de advertentie te herplaatsen. Je zal het nu dus zelf moeten herplaatsen.

Ah ja, was ik al bang voor. Leer voor de volgende keer. Dankje!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

maitestar23 schreef:
CastaMickey schreef:

Oh joh, de tracking van DPD slaat soms echt helemaal nergens op. Als pakketpunt werkt het ook voor geen meter, de terminals en wijze van werken zijn zo hopeloos ouderwets dat ik niet snap hoe ze nog steeds functioneren.
Komt vast goed!

Ik hoop het! Normaal zijn pakjes binnen Duitsland met 3 dagen echt wel daar. Maar het zou wel heel gek zijn als het niet aankomt idd.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:22

CastaMickey schreef:
maitestar23 schreef:

Komt vast goed!

Ik hoop het! Normaal zijn pakjes binnen Duitsland met 3 dagen echt wel daar. Maar het zou wel heel gek zijn als het niet aankomt idd.

Als ze allemaal niet aankomen is het inderdaad wel raar of DPD moet de gehele zak met pakketten zijn kwijtgeraakt, maar die komt dan vast ook wel weer boven water.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:24

Zal het niet door de drukte van black friday komen dat er vertragingen zijn?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:05

Bij mij hangen er ook nog pakketten bij DPD die nu 15 dagen onderweg zijn. De kopers hebben wel pech, want het gaat om winterdekens. Daar wil je geen weken op wachten.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:01

Mijn pakket naar Duitsland met DPD is al geleverd, dinsdag avond ingeleverd. Echt snel!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:49

_Lorette_ schreef:
Bij mij hangen er ook nog pakketten bij DPD die nu 15 dagen onderweg zijn. De kopers hebben wel pech, want het gaat om winterdekens. Daar wil je geen weken op wachten.

Ik heb ook 15 dagen op een DPD pakketje gewacht. De verkoopster bleek hier 45 min vandaan te wonen, het pakketje is in drie landen geweest :')
Een dinsdag besteld pakketje uit Duitsland kwam gisteren binnen, ook met DPD.
Je kunt er geen logica in vinden.

Denk dat het bij sommige partijen inderdaad wel wat trager kan gaan door Black Friday.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:28

_Lorette_ schreef:

Bij mij bleef laatst ook een pakket hangen. Uiteindelijk duurde het zolang dat koper en ik ons geld allebei terug kregen. Ben benieuwd waar het pakket gebleven is :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:47

Alja schreef:
Mijn ervaringen met Spaanse mensen is dat ze wel bieden maar uiteindelijk niet kopen?

Heeft hier ook iemand een label printer voor de labels?
Lukt MR en vinted to go daar ook mee?

Wij hebben een zebra label printer voor ons bedrijf en printen daar ook labels mee voor vinted. Nu hebben wij natuurlijk andere labels dan jullie maar zou niet weten waarom het niet zo gaan.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28 min geleden

Hoe is jullie ervaring met Duitsers en reviews?

Mijn koper heeft 3 sterren gegeven met de opmerking: Der Versand ging gut.

Beetje karig :')