Froukje_J schreef:Ik kan niet slapen
Hopelijk slaap jij wel al. Ik lig al te emmeren vanaf 11 uur.
Katoenen zomerdekbed te warm.
Laken te koud..
Ja meer opties heb ik niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:Ik had mijn pony goed opgevoed. HAD. Een week door mijn zus en zwager buiten laten zetten, en ze staat bij elk polletje gras stil. Ook lekker handig als je met krukken staat te klooien en een uit de kluiten gewassen Shetlander
JudithGigi schreef:Mijn merrie heeft 0 problemen met haar eierstokken en baarmoeder!
En dan denk je huh, dat is toch juist positief en geen ergernis?
Ik heb dus nog geen verklaring waarom ze net zo idioot paniekerig hengstig is geweest
imaudy schreef:JudithGigi schreef:Mijn merrie heeft 0 problemen met haar eierstokken en baarmoeder!
En dan denk je huh, dat is toch juist positief en geen ergernis?
Ik heb dus nog geen verklaring waarom ze net zo idioot paniekerig hengstig is geweest
Alle merries zijn volgens mij weleens gek hengstig. Hoe oud is de merrie? Ik heb mij ooit door een DA laten vertellen dat de hengstigheid te lang kan duren bij oudere dieren. Is wel een middel voor.
chanicha schreef:
Femke_Tweety schreef:Parkeerplaats aan de rand van een dorp.
Mensen op 100 meter afstand van een facking Jack Russel reu die losloopt,
En gruwelijk stijfpotig staart recht in de lucht héél stijf heen en weer gaand, strakke rechte blik,
Die recht op mijn volle reu aankomt.
Het is echt aan het super sociale 'kalmerende signalen' gedrag van mijn aangelijnde hond te danken dat het niet explodeerde.
En wat ik dan nog het allerirritantste vind,
Vanaf die afstand waar de eigenaren staan te praten, met nog twee honden overigens, 1 aangelijnd die al blaffend van die afstand de boel aan het opjutten was,
In die situatie roepen
'Hij is heel vriendelijk hoor, hij doet niets'
-Hij WAS niet vriendelijk. Not by far.
-Hij DEED wél wat, namelijk zeer onvriendelijk en uit op oorlog mijn aangelijnde hond benaderen.
T|€f gewoon op met zulke opmerkingen en hou die terror aan de lijn.
Is er iets ernstigs gebeurd? Nee.
Is mijn hond beschadigd? Nee.
Ben ik trots op het zéér verstandige conflictmijdende gedrag van mijn hond? Ja.
Maar de totale situatie was wél een echte ergernis.