Black friday 2024!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 20:30

De eerste Kentucky orders worden verzonden dus... dat geeft moed. Hopelijk krijgt iedereen wat er besteld was.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 20:53

Zojuist nog bij zalda een miss shield 1.0 besteld voor 270 eur. Helemaal niet gek. Meteen ingeschreven voor de nieuwsbrief voor 10% korting. Dus mooie nieuwe cap voor 243 eur :p

M_aris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 21:27

Mijn hypostore en horseflex bestellingen al heel snel binnen gekregen.
Helaas is bestelling van ici paris geannuleerd, baalde echt wel, Was een cadeautje

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 21:50

Ik twijfel nog tussen deze 3 Kentucky’s
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 22:04

Mijn kentucky bestelling is vandaag geleverd bij mijn ouders, helaas nog niet kunnen ophalen :Y)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 22:07

Ik heb wel een bestelbevestiging van Kentucky maar hier staat niet in wat je nu besteld hebt...is dat normaal?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 22:10

Mijn kentucky order is ook verzonden, had een deken en hoofdstel besteld. Helaas was het hoofdstel dus al uitverkocht helaas. Dus ben benieuwd wanneer het komt! Mocht het deken niet passen is hij eventueel ter overname, heb de hurricane in maat 183 cm besteld. Die met zachte voering in 0 gram.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 22:27

Dwyne schreef:
Ik heb wel een bestelbevestiging van Kentucky maar hier staat niet in wat je nu besteld hebt...is dat normaal?

Heb ik ook inderdaad, kun je bij hun op de site zien als je inlogt.

Helaas nog steeds geen verzendbevestiging.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 22:44

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 22:44

xLiez schreef:
Mijn kentucky order is ook verzonden, had een deken en hoofdstel besteld. Helaas was het hoofdstel dus al uitverkocht helaas. Dus ben benieuwd wanneer het komt! Mocht het deken niet passen is hij eventueel ter overname, heb de hurricane in maat 183 cm besteld. Die met zachte voering in 0 gram.

Ah ik wilde die in 150 gram, maar die was al uitverkocht.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 23:07

Myfairytale schreef:
Dwyne schreef:

Heb ik ook inderdaad, kun je bij hun op de site zien als je inlogt.

Helaas nog steeds geen verzendbevestiging.

Aah ik heb geen account aangemaakt dus dat lukt helaas niet. Nog maar even geduldig afwachten dan...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 23:09

Yummy schreef:
Op een bevestiging na nog steeds niks meer gehoord van mijn divoza bestelling van donderdag..

Hoop voor je dat het beter gaat als mijn laatste 2 bestellingen daar. Beide hoorde ik maar niks over. De 1e zelfs vergeten tot ik ruim een jaar later!!! een mail kreeg dat ze het niet konden leveren. Had toen, met cadeaubon, ook een andere bestelling gedaan en dat js nu ook al half jaar geleden en zit te wachten tot ik mijn cadeaubon terug krijg. Ze hebben gewoon na bevestiging nooit meer iets laten horen.

Het erge is dat hetgene wat zij zogenaamd niet kunnen leveren bij elke andere winkel nog te krijgen is. Die 1e bestelling is nu pas uit de productie gehaald en de andere wordt gewoon nog steeds gemaakt en geleverd.

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 23:24

MyWishMax schreef:
Yummy schreef:
Op een bevestiging na nog steeds niks meer gehoord van mijn divoza bestelling van donderdag..

Hoop voor je dat het beter gaat als mijn laatste 2 bestellingen daar. Beide hoorde ik maar niks over. De 1e zelfs vergeten tot ik ruim een jaar later!!! een mail kreeg dat ze het niet konden leveren. Had toen, met cadeaubon, ook een andere bestelling gedaan en dat js nu ook al half jaar geleden en zit te wachten tot ik mijn cadeaubon terug krijg. Ze hebben gewoon na bevestiging nooit meer iets laten horen.

Het erge is dat hetgene wat zij zogenaamd niet kunnen leveren bij elke andere winkel nog te krijgen is. Die 1e bestelling is nu pas uit de productie gehaald en de andere wordt gewoon nog steeds gemaakt en geleverd.

Pff.. Heel veel dingen ook al een hele poos niet meer op voorraad op de site (mijn bestelling wel). Beetje aflopende zaak met hun.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 00:27

mystery3434 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Waarschijnlijk heb je al besteld maar als je een zwart paard hebt is die laatste wel erg mooi zeg!

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 00:28

deksel schreef:
mystery3434 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Waarschijnlijk heb je al besteld maar als je een zwart paard hebt is die laatste wel erg mooi zeg!

Het is een bruine :) maar het is idd de gele en de blauwe geworden :)

mystery3434

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 00:29

Storm schreef:
mystery3434 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Oohh die laatste <3

Die is het geworden, samen met de blauwe

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 00:30

Dit topic kan nog prima een week doorgaan met cyber monday/cyberweek...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 01:15

PSvanLot schreef:
Dit topic kan nog prima een week doorgaan met cyber monday/cyberweek...

Ik ben benieuwd hoeveel 'laatste kans' mails ik nog ga krijgen :+

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 09:12

Net de verzendbevestiging van Hypostore gehad dat mijn Petries op 7 februari worden verzonden :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 09:14

Ik heb naast de standaard voorraad wasmiddel/shampoo etc (deze keer bij Kruidvat gehaald) nog een koffiemachine besteld en de Garmin smartwatch die ik al een poos wilde. :D De koffiemachine is als het goed is gister bezorgd (pakketautomaat) en de smartwatch vandaag, dus dan kan ik er na werk gelijk langsrijden. :):)

En ik heb nog Ariat boots besteld, die komen ook vandaag als het goed is. De schoenen die ik bij Van Haren had besteld zaten niet lekker, dus mocht wel van mezelf :') stonden ook al lang op de lijst.
Oh en bij EJ nog winterhandschoenen voor met op stal werken.

Nu is het wel klaar (hoop ik). :+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 09:46

KirstenHorse schreef:
Net de verzendbevestiging van Hypostore gehad dat mijn Petries op 7 februari worden verzonden :+

Die datum moet je meestal niet te nauw nemen als het daar op nalevering is.. Maar alsnog een leuk vooruitzicht!

Hier heb ik me aardig in kunnen houden. Wel de kerstcadeautjes ingekocht en nog een jurk besteld van Oh Polly. M’n moeder ook door dit topic getipt op de sale bij Kentucky waar ze een jasje voor de hond heeft gescoord. Hij heeft al een paar Kentucky jasjes, ze zijn erg fijn :j

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 10:03

Hypostore heeft de voorraad op de website blijkbaar niet al te best op orde;
Ik heb smorgens om 7.15 besteld en toen stond er bij dat er 4 op voorraad waren en meer dan 25 bij de leverancier.
Blijkbaar dus niet want eerst krijg ik mail dat ze 2 december verstuurd worden en gisteren kreeg ik een mail dat ze nu wachten op een leverdatum vanuit de leverancier :(

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 10:07

Ik ga mijn Hypostore bestelling annuleren, want de Petries die ik wil hebben zijn bij de Kroo wel op voorraad zeggen ze. Die kunnen vandaag nog versturen :) Dan maar iets minder korting.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 10:11

De leveranciers maken er ook wel eens een zooitje van qua data en versturen. Dat is voor winkels ook heel vervelend, want je houdt klanten op de hoogte en moet vervolgens gaan laten weten dat de leverancier zich er niet aan houdt. :+

Ik heb wel goede ervaringen met de nalevering van Hypostore juist. En ook met de voorraad die aangegeven wordt, alleen met zulke dagen wil dat wel eens mislopen.

Ik wacht nog opn1 pakket van Hypostore en nog 1 van andere winkel. Die laatste heeft het nog niet eens ingepakt, laat staan verzonden... :+

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 11:09

Helemaal happy <3
Afbeelding
Afbeelding
Mijn bestelling(en) van Hoöks zijn ook onderweg. Nu alleen nog wachten op Kentucky. Ik heb wel de order bevestiging gehad en het is afgeschreven maar als ik in mijn persoonlijke account kijk staan er geen bestellingen -O-
Ik wacht nog een dag en dan ga ik er eens een mailtje aan wagen, denk ik