Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLiez schreef:Mijn kentucky order is ook verzonden, had een deken en hoofdstel besteld. Helaas was het hoofdstel dus al uitverkocht helaas. Dus ben benieuwd wanneer het komt! Mocht het deken niet passen is hij eventueel ter overname, heb de hurricane in maat 183 cm besteld. Die met zachte voering in 0 gram.
Myfairytale schreef:Dwyne schreef:Ik heb wel een bestelbevestiging van Kentucky maar hier staat niet in wat je nu besteld hebt...is dat normaal?
Heb ik ook inderdaad, kun je bij hun op de site zien als je inlogt.
Helaas nog steeds geen verzendbevestiging.
Yummy schreef:Op een bevestiging na nog steeds niks meer gehoord van mijn divoza bestelling van donderdag..
MyWishMax schreef:Yummy schreef:Op een bevestiging na nog steeds niks meer gehoord van mijn divoza bestelling van donderdag..
Hoop voor je dat het beter gaat als mijn laatste 2 bestellingen daar. Beide hoorde ik maar niks over. De 1e zelfs vergeten tot ik ruim een jaar later!!! een mail kreeg dat ze het niet konden leveren. Had toen, met cadeaubon, ook een andere bestelling gedaan en dat js nu ook al half jaar geleden en zit te wachten tot ik mijn cadeaubon terug krijg. Ze hebben gewoon na bevestiging nooit meer iets laten horen.
Het erge is dat hetgene wat zij zogenaamd niet kunnen leveren bij elke andere winkel nog te krijgen is. Die 1e bestelling is nu pas uit de productie gehaald en de andere wordt gewoon nog steeds gemaakt en geleverd.
KirstenHorse schreef:Net de verzendbevestiging van Hypostore gehad dat mijn Petries op 7 februari worden verzonden