Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Er kwam vandaag een aannemer langs om te kijken voor de opties voor een dakkapel. Toen we het er thuis over hadden kwam het er specifiek op neer dat ie op mijn kamer zou komen, omdat mijn broer al een eigen kantoor heeft in huis en ik op mijn kamer 2 schuine wanden heb waardoor ik erg veel bruikbare vloerruimte verlies.
Nu is de aannemer net weg en mijn vader heeft besloten dat de dakkapel op mijn broer zijn kantoor komt? D
De hele reden dat ie bij mijn kamer zou komen was zodat ik meer ruimte had en meer rust kon hebben en het beter kon indelen. We hebben er zelfs nog samen voor gezeten met hoe we het zouden indelen als alles zou lukken
Alja schreef:Polarize schreef:Er kwam vandaag een aannemer langs om te kijken voor de opties voor een dakkapel. Toen we het er thuis over hadden kwam het er specifiek op neer dat ie op mijn kamer zou komen, omdat mijn broer al een eigen kantoor heeft in huis en ik op mijn kamer 2 schuine wanden heb waardoor ik erg veel bruikbare vloerruimte verlies.
Nu is de aannemer net weg en mijn vader heeft besloten dat de dakkapel op mijn broer zijn kantoor komt? D
De hele reden dat ie bij mijn kamer zou komen was zodat ik meer ruimte had en meer rust kon hebben en het beter kon indelen. We hebben er zelfs nog samen voor gezeten met hoe we het zouden indelen als alles zou lukken
Wie betaald, bepaald….
Zal eens vragen naar de reden van de switch
karuna schreef:mijn favorite festival stopt na dit jaar. Zo jammer. Het enige festival waar ik alle dagen heenkan door de kleinschaligheid. Alle edities erbij geweest, naar na dit jaar geen nieuwe bandjes meer om mijn kruk. Gelukkig kunnen we deze editie met zijn tweeen in plaats van om en om. Maar echt zo jammer.
Niobe schreef:karuna schreef:mijn favorite festival stopt na dit jaar. Zo jammer. Het enige festival waar ik alle dagen heenkan door de kleinschaligheid. Alle edities erbij geweest, naar na dit jaar geen nieuwe bandjes meer om mijn kruk. Gelukkig kunnen we deze editie met zijn tweeen in plaats van om en om. Maar echt zo jammer.
Ja zo jammer hè
Suzanne F. schreef:Britta31 schreef:Dat een familielid waar mijn dochter werkt liever geen naveltruitje ziet bij haar.Nu heeft ze haar aller korste truitje aan.
![]()