Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:19

Ik heb via WeTransfer mijn bestanden naar de printshop in het dorp gestuurd maar vergeten mijn email of telefoonnummer erbij te sturen, dus ik hoop maar dat het klaar is en ik het zo kan ophalen :') ze hebben het gister wel gedownload dus komt vast wel goed, maar echt zo'n stomme fout. Ik moest eigenlijk de link hebben en die via de mail naar hun sturen, maar had mijn hoofd er niet helemaal bij

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:32

Dat sommige collega's denken dat ze de directeur zijn :+

Iedereen moet nu even flexibel zijn en wat tijden omgooien. Maar het is wel voordeliger dan voor iedereen want het is wel wat meer uur. Iedereen kan dat ook goed gebruiken en min uren wegwerken.

Maar nee dat willen we allemaal niet. Maar vervolgens wel weer klagen over de min uren.

Nou ja ik ben weer van mijn min uren af nu en daar ook blij mee.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-24 10:47

Deadline om 17.00.. nog een werkdag -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 11:32

Net mijn sollicitatiegesprek gehad.

Ik weet het niet.. gesprek ging niet slecht.
Maar ik ben bang dat ik toch iets mis.

Nog anderhalve week geduld en dan hoor ik of ik door ben naar een 2de gesprek.
Dus ik kan er ook nog wel even over nadenken.
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 07-06-24 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 11:36

Ik duim voor je daantjuhhh!

Er vliegt hier een mug op kantoor %)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 11:45

Aan het weer (ja want nog altijd die klote regen in de voorspellingen), feit dat de paarden nog niet dag en nacht staan, hooi echt voor woekerprijzen en crap kwaliteit is, mensen die dinfen die kapot zijn gegaan gewoon weer wegleggen onder het mom van 'de volgende regelt het wel'....en eigenlijk gewoon even aan alles.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:02

Deadline van mijn afstuderen gemist, error bij mezelf. We gaan er weer een half jaartje aan plakken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-24 12:05

Snoraly schreef:
Deadline van mijn afstuderen gemist, error bij mezelf. We gaan er weer een half jaartje aan plakken.

Oh nee, hoe is je dat overkomen? -O- -O- -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:10

Planning.....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:18

Er kwam vandaag een aannemer langs om te kijken voor de opties voor een dakkapel. Toen we het er thuis over hadden kwam het er specifiek op neer dat ie op mijn kamer zou komen, omdat mijn broer al een eigen kantoor heeft in huis en ik op mijn kamer 2 schuine wanden heb waardoor ik erg veel bruikbare vloerruimte verlies.
Nu is de aannemer net weg en mijn vader heeft besloten dat de dakkapel op mijn broer zijn kantoor komt? D
De hele reden dat ie bij mijn kamer zou komen was zodat ik meer ruimte had en meer rust kon hebben en het beter kon indelen. We hebben er zelfs nog samen voor gezeten met hoe we het zouden indelen als alles zou lukken

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:35

Polarize schreef:
Er kwam vandaag een aannemer langs om te kijken voor de opties voor een dakkapel. Toen we het er thuis over hadden kwam het er specifiek op neer dat ie op mijn kamer zou komen, omdat mijn broer al een eigen kantoor heeft in huis en ik op mijn kamer 2 schuine wanden heb waardoor ik erg veel bruikbare vloerruimte verlies.
Nu is de aannemer net weg en mijn vader heeft besloten dat de dakkapel op mijn broer zijn kantoor komt? D
De hele reden dat ie bij mijn kamer zou komen was zodat ik meer ruimte had en meer rust kon hebben en het beter kon indelen. We hebben er zelfs nog samen voor gezeten met hoe we het zouden indelen als alles zou lukken

Wie betaald, bepaald….
Zal eens vragen naar de reden van de switch

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:39

Alja schreef:
Polarize schreef:

Wie betaald, bepaald….
Zal eens vragen naar de reden van de switch

"Mochten we het huis ooit verkopen hebben we meer waarde omdat je dan 2 grote slaapkamers hebt"

Ja en nu heeft mijn broer een eigen kantoor waar ook nog eens een dakkapel op komt waardoor hij nog meer ruimte heeft. En als ik nu aangeef dat ik extra ruimte nodig heb om redenen die we al 10x besproken hebben thuis, moet ik niet zo zeuren en maar een extra kast kopen en op de overloop zetten ofzo.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:47

Tja je woont bij je ouders in huis en je hebt je dan aan te passen denk ik dan.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:51

Dan mag ik er alsnog wel boos over zijn als van tevoren dit gezegd is en volledig besproken en ineens iets anders gedaan wordt :') dit is een topic voor ergernissen. Ik klaag hier niet om te horen dat ik me er maar op aan moet passen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 13:05

-O- mijn favorite festival stopt na dit jaar. Zo jammer. Het enige festival waar ik alle dagen heenkan door de kleinschaligheid. Alle edities erbij geweest, naar na dit jaar geen nieuwe bandjes meer om mijn kruk. Gelukkig kunnen we deze editie met zijn tweeen in plaats van om en om. Maar echt zo jammer. ;(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 13:28

denisesilver schreef:
Een "voedingsconsulent" voor paarden die veel banketstaaf, maar als je vraagt om wetenschappelijke onderbouwing kan ze die niet geven. Paarden een ziekte aan praten kan je schijnbaar goed aan verdienen.

Bedoel je die met strepen in de vacht zijn lever problemen?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 13:39

Dat ik volgende week pas wat hoor of ik misschien met medicatie kan starten voor mijn diagnose (lichte) ADHD van een paar jaar terug. Toendertijd wilde ik er niks mee, maar ik zit momenteel als HBO student in een MBO4 functie me af te vragen of ik niet beter pas in een functie waarbij er niks op termijn van me verwacht wordt, maar meer op het moment handelen en toch veel weten wat er komen gaat, zoals buschauffeur, machinist etc. Ik heb heel veel moeite met dingen overzien, dingen plannen, nadenken als je het nu nodig hebt, wanneer het dan besteld moet worden enzovoorts.
Qua het werken met mensen zit ik op zich niet verkeerd, maar het hele planmatig werken lukt niet. Terwijl ik wel sterk ben in het schrijven van zorgplannen, maar er aan beginnen en er in komen lukt heel slecht (idem met schoolopdrachten, dat zijn alleen verslagen en ik begin structureel laat, omdat het moeilijk en groot voelt en het gewoon niet lukt).

Ik zit mezelf gewoon de hele tijd gek te maken en mijn hoofd zit gewoon vol. Terug naar de huisarts ermee is ook niet echt een optie, die begrijpt me sowieso niet

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 13:44

Dat een familielid waar mijn dochter werkt liever geen naveltruitje ziet bij haar.Nu heeft ze haar aller korste truitje aan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:00

karuna schreef:
-O- mijn favorite festival stopt na dit jaar. Zo jammer. Het enige festival waar ik alle dagen heenkan door de kleinschaligheid. Alle edities erbij geweest, naar na dit jaar geen nieuwe bandjes meer om mijn kruk. Gelukkig kunnen we deze editie met zijn tweeen in plaats van om en om. Maar echt zo jammer. ;(

Ja zo jammer hè ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:09

Argh waarom is agradi nu de goedkoopste met de muckboot die ik wil hebben.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:11

Niobe schreef:
karuna schreef:

Ja zo jammer hè ;(

Ik ben er echt door geraakt. Zo zonde, en zo raar ook. De meeste festivals zijn uitverkocht voor je met je ogen kunt knipperen en deze loopt sinds covid niet al te ok met de dagkaarten, ik snap het ook niet :n zo een divers aanbod maar mensen weten het niet te vinden. Jammer -O- dit jaar nog maar voor de laatste keer genieten en sommige mensen nooit meer zien daarna. Na zoveel jaren elkaar jaarlijks daar tegenkomen en mee omgaan en dan boem nooit meer. Nooit meer lol trappen met een van de vaste beveiligers. :+ Zoveel meegemaakt daar zoveel gebeurd en dan gewoon klaar. -O- Raar idee. ;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:17

Britta31 schreef:
Dat een familielid waar mijn dochter werkt liever geen naveltruitje ziet bij haar.Nu heeft ze haar aller korste truitje aan.

:') :j

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:23

Suzanne F. schreef:
Britta31 schreef:

:') :j

Ja, want rebelleren en schoppen is zo lekker constructief.
Het ligt er helemaal aan wat voor werk het is. Ik kan me voorstellen dat er beroepen zijn waarbij een naveltruitje ongewenst is. (In mijn ogen is dat ieder beroep. Ik zou een werkneemster er ook op aanspreken. Maar dat is persoonlijk. Beroepsmatig kan ik me voorstellen dat het echt een no-go kan zijn).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:25

Ik ook hoor, maar pubers zijn gewoon zoooooooo eeeeh puberachtig. Als ik zeg: het is koud en nat buiten dus doe een jas aan, dan gaat ze dus zonder jas weg. Gewoon om dwars te kunnen doen. En dat is met zoveel dingen zo. Mag niet is voor pubers echt een allergie. Je kan beter zeggen: Oh doe je kortste ordinairste truitje aan, dat is leuk. Dan heb je nog de meeste kans dat ze zich normaal kleden.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:29

Maar je moet als baas je personeel toch ergens op kunnen aanspreken.
Dat heet volwassen worden. Een puber moet gaan leren dat je niet overal op kunt rebelleren. Soms moet je de regels volgen. Als je bij de Jumbo werkt, moet je een geel-met-zwart-wit-geblokt schort aan. Of je dat nou stom vind of niet. Als je dat niet wilt, prima, dan werk je dus niet bij de Jumbo. Om maar een voorbeeld te stelen. Keuzes zijn prima, ook als puber. Maar aan iedere keuze zit een consequentie.