Berdien, geen idee waar bij mij meer oproept. Die lucht Of het feit dat jij met deze storm op je paard zit / er niet afwaait. Ik zag hier net een man met zo'n bakfietsding met een kind in die bak van de weg gewaaid worden
Morgen schijnt het droog te blijven! En buienradar geeft komende week ook verschillende dingen aan. Op facebook zeggen ze droog vanaf woensdag. Maar mijn app geeft toch buien aan...
Hier het weekend helaas te weinig zon gehad, maar gelukkig ook maar heel weinig regen. De komende dagen een lekker temperatuurtje en naar het lijkt eerst vooral 's nachts regen dus dat is minder erg. Verder is de hoeveelheid regen die ze voorspellen wel weer om te huilen ja...
Hier zijn de paarden weer eens het land af gehouden vandaag omdat het een zwembad is ipv een land. Het is echt bizar nat voor begin juli. Het zand in de paddock is ook weer een grote plas water. Echt zo jammer dit..
Die regen heb ik ook geen zin in morgen, heb je nog niks aan warme temperaturen. Het was vanmiddag wel heerlijk, lekker in het zonnetje hardgelopen. Jammer alleen dat het ‘s avonds dus alweer betrok.