Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Heb je haast of red je het nog even? De woning van je oom kan je niet in toch?
Bellatrix schreef:Ja, misschien wel goed om dit zo snel mogelijk te doen? Des te eerder jij van het huis af bent.
karuna schreef:Hoewel ik goed zit waar ik zit. Blijf ik ingeschreven voor het geval dat en reageer af en toe om het account werkend te houden, maarwaar ik 7/8 jaar geleden nog ergens weleens in de top 20 kwam is het nu 50 of veel en veel lager zelfs met 10 jaar inschrijftijd. Oftewel hoe langer de wachttijd hoe verderop ik raak
![]()
En mag ik omdat ik alleen ben alleen reageren op woningen boven de 650 euro, maar nagenoeg alles dat aangeboden wordt is 733/750 euro per maand, geen idee hoe ik geacht wordt dat te betalen met een netto net boven bestaands minimum.Er zal vast wel stevige huursubsidie tegenover staan maar dan nog is het heel erg krapjes kwa inkomen daarna vrees ik. Het is langzaam een kansloze markt geworden.
Ik ben blij waar ik zit en hoop gewoon nooit te hoeven gebruik maken van een huurwoning, onbetaalbaar gewoon.
Yonker schreef:Kom je hier nu klagen om het klagen ofzo? Wees blij dat je een koopwoning hebt in NL en Frankrijk....
Er zijn maar weinig mensen die een huis kunnen kopen laat staan 2.. ik vind het een beetje een misplaatste reactie in een topic waarin mensen hard zoeken voor een huurhuis.
Goed dat gezegd hebbende.
Ik woon momenteel best prima in een appartement van de woningbouw maar ik mis zo hard een tuin met mijn zoontje.. ik reageer eigenlijk al zo'n 1,5 jaar op alles wat voorbij komt en op mag reageren maar het hoogste wat ik gekomen ben is denk ik 13de ofzo?? Wel echt zuur want wss volgend jaar ivm dalende inkomsten vanwege parttime werken minder kans op een woning met een tuin
Bellatrix schreef:13e is niet slecht hoor. Maar het is geen 1e nee. Ik snap dat je een tuin wil met je zoontje.
Waarom de dalende inkomsten dan? Moet je minder werken of wil je dat zelf?
prompter schreef:Hier momenteel ook helemaal geen aanbod. Ik zoek in de vrije sector maar ook daar is weinig in te vinden. Haast heb ik gelukkig niet, maar toen ik me een aantal jaar geleden inschreef had ik toch wel gedacht dat ik inmiddels iets zou hebben gevonden ...
karuna schreef:Yonker schreef:Kom je hier nu klagen om het klagen ofzo? Wees blij dat je een koopwoning hebt in NL en Frankrijk....
Er zijn maar weinig mensen die een huis kunnen kopen laat staan 2.. ik vind het een beetje een misplaatste reactie in een topic waarin mensen hard zoeken voor een huurhuis.
Goed dat gezegd hebbende.
Ik woon momenteel best prima in een appartement van de woningbouw maar ik mis zo hard een tuin met mijn zoontje.. ik reageer eigenlijk al zo'n 1,5 jaar op alles wat voorbij komt en op mag reageren maar het hoogste wat ik gekomen ben is denk ik 13de ofzo?? Wel echt zuur want wss volgend jaar ivm dalende inkomsten vanwege parttime werken minder kans op een woning met een tuin
Eh ik heb geen huis in nederland geen idee hoe je daar aan komt maarDat heb je echt enorm mis. Was het maar zo n feest.
Ik heb mijn huis in nederland moeten verkopen omdat ik de hypotheek niet meer kon opbrengen. En er domweg geen zicht was op een huurwoning in nederland omdat ik steeds ergens op plek 50 bleef hangen of lager. Ondanks dat ik toen al 7 jaar was ingeschreven. En ja ik verblijf soms in nederland maar niet in een eigen huis
.
en ja ik blijf ingeschreven voor het geval dat. Als ik om wat voor reden ook weg moet waar ik nu zit heb ik graag nog een minimale kans op een huurhuis in nederland. Iets met een minimale zekerheid. En zolang ik geen huurhuis accepteer zit ik ook niemand in de weg. Maar zover sta ik nog niet eens. Plek 50 of veel en veel lager in de rij.
xxxmh schreef:Ik ga van het weekend naar de ikea om keuken spullen te kopen, hoeveel van wat hebben jullie? Gaat om glazen, kopjes, borden etc.