Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 14:48

Ik was nog bijna bang dat de hint nog te lastig was, omdat je niet helemaal fit bent ;) Maar blij dat je het kon uitpuzzelen!

En ja! Ik was je santa! En heb erg veel plezier gehad met het samenstellen van je pakket. Hopenlijk heb je net zoveel plezier van het boek en het leuks ;) Laat het maar weten :D

Ik schrok wel eventjes toen ik het topic opende van de andere secret santa waar jij aan meedeed.. In het pakketje had je sokken die wel verdacht veel leken op de sokken die ik had ingeslagen. Gelukkig is het net een ander printje _O-

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 14:53

Kookaburra schreef:
Ik was nog bijna bang dat de hint nog te lastig was, omdat je niet helemaal fit bent ;) Maar blij dat je het kon uitpuzzelen!

En ja! Ik was je santa! En heb erg veel plezier gehad met het samenstellen van je pakket. Hopenlijk heb je net zoveel plezier van het boek en het leuks ;) Laat het maar weten :D

Ik schrok wel eventjes toen ik het topic opende van de andere secret santa waar jij aan meedeed.. In het pakketje had je sokken die wel verdacht veel leken op de sokken die ik had ingeslagen. Gelukkig is het net een ander printje _O-

Ja duurde even voordat ik de hint door had. Gelukkig was vriendlief er om mee te helpen :D

En ik hebben idd die sokken bij de andere editie in een andere kleur en print gekregen en die zitten heerlijk. Nu kan ik ze afwisselen :D

Apple

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 15:07

Wat een leuk pakket!

De Yule Cat := die kende ik nog niet :))

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 17:35

En ook echt een super leuke hint! Ik vind hem wel origineel. En een leuk boeken.

Ook de andere pakketjes die ik voorbij heb zien komen zien er goed uit!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 17:59

Wat een leuk bedachte hint weer! Ik vind het echt knap hoeveel verschillende soorten hints er wel niet bedacht worden.

Mijn man riep vanmiddag dat er een pakketje voor mij was, maar het was helaas een ander pakketje -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 18:51

linoleum schreef:
Wat een leuk bedachte hint weer! Ik vind het echt knap hoeveel verschillende soorten hints er wel niet bedacht worden.

Mijn man riep vanmiddag dat er een pakketje voor mij was, maar het was helaas een ander pakketje -O-

:(:)

Is die vriendlief in te huren als ik straks niet helemaal uit mijn hint kom Biebz? :P Afijn. Hier nog niets binnen.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 18:54

Hier stond ineens ook een pakketje in de schuur.Afbeelding

Met openmaken kwam ik dit lieve kaartje met hint tegen.
Afbeelding

Uit de doos kwamen ook verschillende cadeautjes.

Afbeelding
Afbeelding

Het boek klinkt wel als iets dat perfect in mijn straatje valt als een beetje dark fantasy. Ben enorm benieuwd. Als ik mijn huidige boek uit heb ga ik hieraan beginnen.

Verder wat lekker snacks en een heerlijke ruikende thee voor tijdens het lezen. Verder een thee ei en hele leuken boekenclips.

Eelmo mag ik jouw bedanken voor mijn mooie pakketje? Jij hebt een hond (al niet echt een reguliere schootmaat :'))

Jij had 4 boeken gekregen voor kerst. Je hebt cookiemonster in je onderschrift en je komt uit nijmegen. Verder lijken wij ook een vergelijkbare smaak in boeken te hebben :j

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:05

Weer een leuk pakket zeg!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:19

ryukapple schreef:
Eelmo mag ik jouw bedanken voor mijn mooie pakketje? Jij hebt een hond (al niet echt een reguliere schootmaat :'))

Jij had 4 boeken gekregen voor kerst. Je hebt cookiemonster in je onderschrift en je komt uit nijmegen. Verder lijken wij ook een vergelijkbare smaak in boeken te hebben :j

Jazeker :D Graag gedaan! De hond vindt zichzelf wel prima schootmaat trouwens :')

Ben echt heel benieuwd hoe het boek is :j Ik viel hopeloos voor de cover haha. Ik las dit jaar een dark retelling van Peter Pan die super tof was, en volgens mij leent de Notenkraker zich ook wel voor een leuke horror versie *D Laat je weten hoe die is?

Biebz wat een tof pakket! En volgens mij echt een leuk boek! <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:20

Oeh, pakjestijd! Ik lag in de zetel toen de bel ging, gelukkig hebben wij een pakjeskist haha! Ik dacht wel dat ik de bel gehoord had, en toen ik weer wakker werd had mijn vriend de kist al leeggemaakt en stond mijn pakje op tafel te schitteren :D

De doos! Ik meen een hint te herkennen in het geschreven briefje, dat overeenkomsten vertoont met het adres van de afzender!
Afbeelding

Een super leuk kaartje erbij, dat wordt sowieso ook een bladwijzer haha! Dat heb ik met het kaartje van de vorige Santa ook gedaan, en ik word elke keer weer blij als ik hem uit een boek haal :j
Afbeelding

De overtrokken M lijkt me ook een hint te zijn! En het kaartje op zich waarschijnlijk ook, gok ik zo!
Afbeelding

Heul veul pakjes!
Afbeelding

Wat een inpakkunsten, ik vond het bijna zonde het boek uit te pakken!
Afbeelding

Santa, ik ben hier echt S U P E R blij mee!
Afbeelding

Ik kan niet wachten om de thee te proeven! De poezels slapen momenteel, maar zodra die wakker worden gaan we een potje spelen :D En morgen ren ik naar de Hema voor een thee-zeefje haha. De tweezijdige (noem je dat zo) bladwijzer is prachtig!

Ik heb een paar boeken staan van Kristin Hannah, en daar ben ik fan van. Deze heb ik nog niet - en hij klink geweldig! Ik ben een huiler haha, de tissues zullen zeker en vast van pas komen. Ik kijk al mega uit naar de setting in Alaska!

Ik kreeg net ook je berichtje via Lootjestrekken haha. Ik ga even puzzelen, ik vertrek vanaf de letter M denk ik. Maar wie je ook bent: alvast ontzettend bedankt, ik ben echt ZO blij met dit pakket! Mijn leven is een sh.tshow op dit moment, en dingen zoals dit sleuren me er weer doorheen. Dankjewel daarvoor!

PS: kan ik me al aanmelden voor de volgende editie? Ik vind dit zo leuk :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:56

Omg is dat een pakje zakdoeken? Is het een huilboek? :') Zo ja, is dat echt geniaal.

Echt super toffe pakketten allemaal!! Echt heerlijk voor dit seizoen met de theetjes, warme sokken, mokken, .. :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:58

Blauwvoetgent <3 weer een mooi pakket, en proest. Die zakdoekjes _O- Sterkte :D

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:00

Leuke pakketten weer!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:29

Zo'n mooie pakketen weer vandaag! <3

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:32

Hier sta ik stil op de snelweg net voor een ongeluk Nijmegen richting oss voor paalgraven, dus ik kan intussen die mooie pakketten van jullie bekijken.

Wat ziet het er allemaal leuk en gezellig uit! :D

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:56

Eelmo schreef:
ryukapple schreef:

Jazeker :D Graag gedaan! De hond vindt zichzelf wel prima schootmaat trouwens :')

Ben echt heel benieuwd hoe het boek is :j Ik viel hopeloos voor de cover haha. Ik las dit jaar een dark retelling van Peter Pan die super tof was, en volgens mij leent de Notenkraker zich ook wel voor een leuke horror versie *D Laat je weten hoe die is?

Biebz wat een tof pakket! En volgens mij echt een leuk boek! <3

Dankjewel, ben echt enorm benieuwd naar het boek. Zal zeker laten weten hoe het was

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 21:59

Kaatastrof schreef:
Omg is dat een pakje zakdoeken? Is het een huilboek? :') Zo ja, is dat echt geniaal.

Echt super toffe pakketten allemaal!! Echt heerlijk voor dit seizoen met de theetjes, warme sokken, mokken, .. :D

Idd een pakje zakdoeken haha, volgens mijn Santa is het idd een huilboek - ik kijk er zo hard naar uit :')

Nog op zoek naar mijn Santa, ik heb ondertussen nog gegeten ed.
Ondertussen zijn Arya & Sansi wakker, en heeft Arya net 10 min. op tafel met hun nieuwe favo speelgoed zitten spelen. Daarna heeft ze het naar haar zus meegesleept, en nu zijn ze er samen mee aan het spelen :')

Afbeelding

Voor de zekerheid het papierwerk waar Arya op zit gedoodled, het zijn mijn aantekeningen voor mijn eigen lootje :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 22:58

Marjo ben jij mijn zeer stiekeme Secret Santa?

Zeer stiekem, want je staat nl. niet mee op de deelnemerslijst? :') Ik lees dat jij al heel veel boeken van Kristin Hannah hebt staan, en je schreef dat je een persoonlijke favoriet voor me hebt uitgezocht :j Ik lees ook dat je voornamelijk Engels leest en een hekel hebt aan vertalingen - ik lees ook Engels, dus dan lijkt het me logisch dat je de Engelse versie voor me zou uitkiezen.

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 23:05

Ohja LWDaisy ook zo'n mooi pakket! Die kaart <3
Volgens mij staat The Great Alone bij best veel mensen hoog op de favorieten lijst :')

Ryukapple, doen hoor! Misschien koop ik hem dan ook nog wel voor mijzelf :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 00:05

Even snel een berichtje van mijn kant.
Vandaag is mijn pakketje aangekomen *\o/* *\%/*
Helaas nu pas onderweg naar huis, na de hele dag vergaderingen te hebben gehad, dus ik kan hem vandaag nog niet open maken of er verder over posten ;(

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 00:40

LWDaisy schreef:
Marjo ben jij mijn zeer stiekeme Secret Santa?

Zeer stiekem, want je staat nl. niet mee op de deelnemerslijst? :') Ik lees dat jij al heel veel boeken van Kristin Hannah hebt staan, en je schreef dat je een persoonlijke favoriet voor me hebt uitgezocht :j Ik lees ook dat je voornamelijk Engels leest en een hekel hebt aan vertalingen - ik lees ook Engels, dus dan lijkt het me logisch dat je de Engelse versie voor me zou uitkiezen.

Jaaa *\o/*

Maar wacht, hoezo sta ik niet op de deelnemerslijst :oo

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 00:44

M_D_H, dat jij nog kunt wachten met uitpakken tot morgen.. Petje af!
Veel uitpakplezier morgen :D

Marjo schreef:
Citaat:
Deelnemers wintereditie GSBS

• linoleum
  • Joy_Mennings
  • Cynn
  • ryukapple
  • Eef_Bam
  • LWDaisy
  • Sirius_
  • Eelmo
  • Zertab
  • Lolacabana
  • DWitzel
  • Kookaburra
  • Kaatastrof
  • Momo94
  • MarloesHJ
  • Moonlight91
  • ynskek
  • princequillo
  • Suliko

Wil iedereen die liever niet naar België verzend, contact met mij opnemen?

Je was jezelf vergeten :+
Gelukkig sta je er bij lootjestrekken er wel bij.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 00:52

Hahahaha jeetje wat dom :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 01:06

Marjo schreef:
Hahahaha jeetje wat dom :')

Ik had bovengenoemde lijst overgenomen en was de deelnemers daarop één voor één aan het opzoeken, nadat degenen die met een M begonnen niets opleverden :') Ik was al bijna klaar toen ik plots jouw naam boven een post zag staan, en ik dacht "huh, die naam herinner ik me niet van de deelnemerslijst?" :')
En toen zag ik dat je bij de vorige editie je voorstel-post was vergeten, dus ik dacht "misschien is het een onbedoelde hint dat ze zichzelf op de deelnemerslijst is vergeten zetten" :')

Je hebt me in ieder geval een leuk rondje puzzelen bezorgd haha, dankjewel!

Ik ben erg blij met het pakket!
Mijn vriend zei net nog "ik ben blij dat het niet wéér een oorlogsboek is, je leest al 2 jaar niets anders meer" :') De porseleinmaker van Dachau is bijna uit, en daarna kruip ik in The Great Alone, want mijn vriend heeft wel een beetje gelijk haha. Als ik tegenwoordig al eens iets anders lees is het horror, dus misschien wordt het tijd dat ik weer eens een andere tour opga. Ik kijk er naar uit me te verliezen in TGA, dankjewel!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 09:24

Fijn dat je er blij mee bent! Ik heb lang getwijfeld, omdat je zo'n grote verlanglijst had gemaakt. Maar toen ik historische fictie zag, wist ik eigenlijk gelijk dat ik dit boek wilde geven. Ik heb er zelf enorm van genoten.
Daarna meer boeken van Hannah gelezen, en zij is echt goed. The Nightingale is ook prachtig namelijk <3