Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pindakaa7 schreef:Missen maakt zo moe, kom gewoon terug alsjeblieft.
Rouw.. hoe doen mensen dit? Ik voel me zo wanhopig..
Las meerdere in dit topic die hier mee te maken hebben, veel sterkte maar vooral ook zachtheid toegewenst
Suliko schreef:Ik zie het maar zo, rouw zelf wordt niet kleiner, maar het leven dat eromheen groeit wordt weer groter en dat maakt het draaglijk.
denisesilver schreef:Bedoelde je mij Hilary? De pony heeft al twee keer in een maand tijd krampkoliek gehad. Da kan geen verstopping oid vinden. Na een darmontspanner gaat het normaal gesproken de volgende dag weer goed maar dinsdagochtend was het gelijk weer raak en is hij 's middags naar de kliniek gegaan. Hij krijgt verder geen medicatie, maar ik ga er sterk vanuit dat hij PPID heeft. Het kan anders misschien nog een nasleep zijn van de narcose en metacam eimd augustus.
Moestuin schreef:Ik dacht dat een kunststof kerstboom zo makkelijk was als 3 delen in elkaar klikken…
[ [url=m/apL2St.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pindakaa7 schreef:Missen maakt zo moe, kom gewoon terug alsjeblieft.
Rouw.. hoe doen mensen dit? Ik voel me zo wanhopig..
Las meerdere in dit topic die hier mee te maken hebben, veel sterkte maar vooral ook zachtheid toegewenst
Urbanus schreef:xPabloBokt schreef:Hier sowieso geen echte i.v.m. de katten, dennennaalden zijn gevaarlijk enzo.
Heb hier de kerstboom nog niet staan.
Serieus? Ik moet dit even googlen.
Rennie89 schreef:Menino schreef:
Wat poedersuiker. Mss kwam het echt niet uit en wilde ze graag liever later uitgebreid bellen?
Sterkte iig met het rotnieuws
Het komt haar nooit uit. Ga mij niet zeggen dat je dan niet even 5 minuten tijd kan maken als je vriendin duidelijk even erdoor heen zit..