Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
StalNollie schreef:Poetsen ik snap nog niet wat er oplichting aan is
Er zou dus geld op je rekening moeten komen maar dit is niet gebeurd en ook geen reactie meer? Dat is toch geen oplichting? Degene kan ook gedacht hebben dat jij juist wilde oplichten met de omleiding die je eerst hebt moeten doen, dat zou bij mijn eerder argwaan opwekken
mvdende schreef:Ik heb interesse in een Sectolin scheermachine. Nu nieuw bij Bol/Amazon €62.
Op marktplaats staat een "nieuwe" maar zonder garantie enz voor €65op mijn vraag of de verkoper wil zakken krijg ik terug "tot €62".
Laat dan maar zitten, koop ik wel een nieuwe bij een officiële webshop, dan heb ik tenminste garantie en de absolute zekerheid dat het echt echt nieuw is.
poetser schreef:Ik heb jullieraad nodig. Iemand had van mij iets gekocht vrijdag en wilde dit opgestuurd hebben. Ik had het het liefst al briefpost gedaan, vanwege de dikte (zo groot en dik als een pinpas) gaat het nogal snel verloren.
Nu is het pakje vanmorgen aangekomen en je raad het al, pakje was leeg... Dit heeft de koper pas laten weten nadat er aangifte is gedaan wegens oplichterij. Ik weiger terug te betalen (via pb wil ik hier wel meer info over geven, maar liever niet openbaar). Wat moet ik nu doen?