Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Linnie050 schreef:Wel heb ik lijsten met teksten hangen.
Dat vind ik wel leuk.
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben jij de eerste en enige van dit topic die het wel wat vind![]()
Hier ligt ook zo'n tekst bord....in de kast.
Omg vind het afschuwelijk![]()
Heb trouwens wel een muursticker in de bijkeuken op de tegelwand,die spreuk heb ik zelf uitgezocht en vind ik bijzonder mooi.
Alleen jammer dat er weer eens een jas oid overheen hangt![]()
Lees iets over corona..... Nee bedankt,hoeft niet in mijn pakket. Ben er nog steeds niet helemaal van hersteld.
Beterschap!
Bienotje schreef:O ja, voor ik het vergeet!
Je hoeft niet met alles wat ik random neerschiet wat te doen trouwens
LWDaisy schreef:Tattoos, ja! Ik heb er een paar, kleintjes. Ik kan er nog makkelijk 10 bedenken die ik wil, maarja, we kunnen niet alles krijgen wat we willen he haha.
Tanya schreef:Ik las eerder iets over Sostrene Grene, ik vind dat zo’n leuke winkel! Ik houd niet echt van prullaria maar zij verkopen altijd wel hele cute dingen
Menino schreef:Detroit schreef:Ik heb er ook weer eens een aanmelding aangewaagd. Het is al weer even geleden dat ik meedeed. Maar ik heb er weer zin in![]()
Korte voorstelling:
Arianne, 28 jaar (11 okt. 29 jaar), woonachtig in Amersfoort. Ik heb een Duitse Herder genaamd Morax waarmee ik speur en soms een dogsurvival doe. Kijk formule1 en fotografeer.Tevens heb ik dit jaar eindelijk wat rust gevonden en heb ik het lezen weer opgepakt (thrillers, Nederlandstalig).
Ik lees hier iets over tatoeages. Ik heb er drie
love it. Dogsurvival. Doe je daar ook voor trainen? Mijn vriend wil dat heel graag met onze Duitse herderAlleen wordt ie inmiddels wel oud ervoor
![]()
En speuren is top! Volgens mij vindt iedere hond dat tof om te doen. Mijn moeder is ooit Nederlands kampioen speuren in 1 of andere klasse geweest