Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 08:42

Tattoos, ja! Ik heb er een paar, kleintjes. Ik kan er nog makkelijk 10 bedenken die ik wil, maarja, we kunnen niet alles krijgen wat we willen he haha.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 09:08

Niet geschreven teksten maar wel in lijsten.

1 op de wc deze komt nog bij mijn oma uit het huis en de rest in lijsten

Bv

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit soort boeken

Afbeelding

Ik vind de teksten op fb en instagram qoutes ook altijd leuk om te lezen :+

Daan13 schreef:
Linnie050 schreef:
Wel heb ik lijsten met teksten hangen.
Dat vind ik wel leuk.

:oo :oo :oo

Volgens mij ben jij de eerste en enige van dit topic die het wel wat vind _O-

Hier ligt ook zo'n tekst bord....in de kast.
Omg vind het afschuwelijk :

Heb trouwens wel een muursticker in de bijkeuken op de tegelwand,die spreuk heb ik zelf uitgezocht en vind ik bijzonder mooi.
Alleen jammer dat er weer eens een jas oid overheen hangt :')

Lees iets over corona..... Nee bedankt,hoeft niet in mijn pakket. Ben er nog steeds niet helemaal van hersteld.

Beterschap!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 09:26

Ik heb mezelf nog niet eens volledig voorgesteld :+ dus dat zal ik nog ff doen _O-

Kimberley, 33 jaar.
Wonend ergens in Oost Groningen in een heel leuk huis! :)
Ik werk met jeugd in de Noordelijkste gemeente van Nederland waar ik veel weerbaarhe idstrainingen geef! :))
Ivm google even een cryptischere beschrijving _O-

Ik woon samen met mijn 7 konijntjes <3 te volgen via instagram, inmiddels over de 9.200 volgers := _O- mijn hobbyfokkerijtje en vakantieopvang!

Naast mijn werk en konijnenhobby geef ik les op sportscholen, softbal ik en doe ik aan badminton := seizoenen wisselen elkaar af dus dat is mooi!

In november-december ga ik de reis van mijn leven maken, namelijk rondtrekken door Nieuw Zeeland, van noord naar zuid :oo een groepsreis, nog nooit gedaan, doodeng, maar inmiddels meer zin in dan eng _O-

Met de organisatie daar wat dingen over afgesproken :)) en ik probeer wat bij te lezen als ik wifi heb _O- geen idee of dat haalbaar is in zo'n land en zo'n reis, maar we shall see... :))

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 09:32

Wat een gaaf vooruitzicht Kimberley, lijkt me een waanzinnig mooie reis!!

Letterborden, ik had er eentje waar ik dan alle geplande vakanties op zette, maar in corona tijd was dat heel deprimerend... in dit nieuwe huis geen plek meer voor dus hij ligt inmiddels in de kliko :+

Linnie, zo in die lijsten ziet het er heel gaaf uit! Ben ook niet perse van die teksten, maar zo is het wel heel leuk gedaan.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 09:35

Ik las eerder iets over Sostrene Grene, ik vind dat zo’n leuke winkel! Ik houd niet echt van prullaria maar zij verkopen altijd wel hele cute dingen :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 10:01

Jaa heerlijke winkel is dat, zo jammer dat die hier niet in de buurt zit.. of misschien is dat juist maar goed ook :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 10:10

Hier ook een aantal tattoos, de tussenstand is momenteel 12, maar mijn Halloween-been is nog niet af, dus worden er nog wel een paar meer (sowieso staat er nog een tattoo op de planning samen met een vriendin).
Afbeelding

Welkom voor alle nieuwe toekomstige lootjes. {:}

En wat betreft 'duurdere' cadeau's, ik heb eigenlijk alle jaren wel duurdere cadeaus uit eigen 'voorraad' toegevoegd. Zo heb ik een voorraadje Lush en als iemand dan ook toevallig daar van houdt, dan voeg ik dat toe zonder het door te berekenen in het budget.
Maar dat moet dan ook maar net zo uitkomen dat je iets hebt wat je lootje graag wil of leuk vindt.

Bienotje schreef:
O ja, voor ik het vergeet!

Je hoeft niet met alles wat ik random neerschiet wat te doen trouwens _O-

Daar sluit ik mij ook graag bij aan, het zijn alleen tips of ideeën. Ik heb juist bewust geen top/flop lijstje doorgegeven aan het beheer omdat ik het leuk vindt als iemand lekker de vrijheid heeft.

LWDaisy schreef:
Tattoos, ja! Ik heb er een paar, kleintjes. Ik kan er nog makkelijk 10 bedenken die ik wil, maarja, we kunnen niet alles krijgen wat we willen he haha.

:') Op tattoo gebied deed ik gewoon wel 'alles wat ik wil'. Gelukkig had ik geen grote wensen voor een sleeve ofzo.
Helaas moet ik nu ook opletten ivm een jaar thuis zitten en gekort worden tot 70% van m'n salaris.
Maar zodra ik weer financieel goed zit dan ga ik gewoon weer voor 'alles wat ik wil'. Haha.

Tanya schreef:
Ik las eerder iets over Sostrene Grene, ik vind dat zo’n leuke winkel! Ik houd niet echt van prullaria maar zij verkopen altijd wel hele cute dingen :j

Eens! Blijft altijd iets plakken, al is het maar de 11 lolly's voor 0,99 voor mijn vriend. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:16

Er schiet me nu een top te binnen. Een verjaardagskalender! Mss ga ik dan eens op tijd aan verjaardagen denken

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:33

Menino schreef:
Detroit schreef:
Ik heb er ook weer eens een aanmelding aangewaagd. Het is al weer even geleden dat ik meedeed. Maar ik heb er weer zin in :D

Korte voorstelling:
Arianne, 28 jaar (11 okt. 29 jaar), woonachtig in Amersfoort. Ik heb een Duitse Herder genaamd Morax waarmee ik speur en soms een dogsurvival doe. Kijk formule1 en fotografeer. :D Tevens heb ik dit jaar eindelijk wat rust gevonden en heb ik het lezen weer opgepakt (thrillers, Nederlandstalig).

Ik lees hier iets over tatoeages. Ik heb er drie :D

love it. Dogsurvival. Doe je daar ook voor trainen? Mijn vriend wil dat heel graag met onze Duitse herder :') Alleen wordt ie inmiddels wel oud ervoor :')

En speuren is top! Volgens mij vindt iedere hond dat tof om te doen. Mijn moeder is ooit Nederlands kampioen speuren in 1 of andere klasse geweest :D

Ik doe niet specifiek trainen voor dogsurvivals. Inmiddels Morax wel geleerd om op en over dingen heen te springen, want ik was hem (35kg) altijd aan het tillen over een hindernis :')

Je kan overigens gewoon als recreant starten. Dan hoef je niet alle hindernissen te doen/voltooien en mag je gewoon lopen tussendoor ipv rennen. :D

Vind creatieve mensen altijd heel knap. Ik kan echt niet tekenen oid haha.

Ik hou overigens van to do lijsten en schriften etc. Dus kantoorspulletjes is ook wel een plus voor mij.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:14

Ik vind het heel leuk om creatief te zijn! Ik ben de laatste tijd bezig met een aantal designs voor op linnen tasjes (welke ik echt top vind trouwens, de tasjes bedoel ik dan). Ik hoop dit jaar wat creatiefs voor mijn lootje te kunnen doen!

Dat letter ding was wel tof, van een paar pagina’s terug. Ik ga in juli samenwonen met mijn vriend dus dan is zoiets wel leuk op mijn bureau. Verder liever niet teveel freubeltjes, omdat ik mede door verhuizen ook écht heel veel spullen weg moet doen, gewoonweg omdat het niet allemaal meekan natuurlijk. Leuk dat ik ga samenwonen, het verhuizen eromheen echt niet zo :’)

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:49

Wie heeft jouw tattoos gezet Fem? Ik heb ook een begin van een oneerbiedig gezegd plakplaatjes been. Maar die zijn allemaal gezet in het land waar ik voorheen woonde en de jouwe zouden goed passen qua stijl! Leuk dat jij ook gewoon een verhaal op je been hebt.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 13:16

Mijn tattoos op m'n been zijn gezet door Angela van 'my crooked halo'.

Voorheen had ze een yurt (genaamd the hurt yurt) in Breda in het havengebied.
Ondertussen is ze terug geëmigreerd naar Amerika (haar thuisland) en komt ze 2 periodes per jaar terug naar NL (juni en december).
Vanaf december zal ze dat in een shop in Breda gaan doen.

Je mag me pb-en voor vragen of info.
Ze is lief, heel chill, goed in haar vak en netjes geprijsd.
Heb haar leren kennen tijdens mijn stage, die ook deels gevestigd zat op STEK (havengebied).

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:24

@fem... Love Lush... jij mag mijn lootje wel zijn :oo

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:26

I love lush too! <3

En rituals en the body shop ook haha!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:32

Lush <3 <3
Rituals is ook lekker idd maar lush is gewoon goddelijk :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:35

Wacht, zei er iemand Lush?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 14:43

Ik heb lush nog nooit gebruikt :o

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 15:04

Hoor ik daar Lush?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 15:07

Ah daar is Lush weer... nog nooit gebruikt, het noorden doet niet aan Lush winkels.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 15:26

Hier ook gek van Lush, maar helaas geen bad... dat vind ik nog steeds jammer wat ik ben echt gek op in bad gaan en de bathbombs van Lush haha :=
Lush is alleen wel echt wat buiten budget joh :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 15:28

Ik heb in Spanje de Action bezocht, en daar een super leuk kattenmandje gekocht:

Afbeelding
Afbeelding

De poezen zijn er he-le-maal gek van! Ik had er maar eentje gekocht, daar heb ik nu spijt van haha.
Hier in BE zijn ze niet te krijgen.. Dus mocht ik een NL santa hebben (mijn mama heeft ze in de Action in Hulst gespot), zouden wij super blij zijn met een extra mandje *\o/* Maar: geen verplichting hoor!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 15:59

Letter borden of teksten zijn hier een flop, kleurboeken voor volwassenen vind ik erg leuk. Net zoals diamond painting.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:04

miccamaaike schreef:
Ah daar is Lush weer... nog nooit gebruikt, het noorden doet niet aan Lush winkels.

Je kan Lush bestellen :))

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:04

Letterborden zijn niet echt mijn ding, ik denk ook dat mijn man daar alleen maar rare teksten op gaat zetten haha

Tattoos heb ik niet, wil ik wel, maar iets met een eeuwige twijfelkont zijn

Eigen gemaakte dingetjes vind ik wel heel leuk! Ben zelf totaal niet creatief, maar vind het wel altijd heel knap hoe creatief sommige andere mensen zijn.

Wat gaaf kimberley!!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 16:36

Lush hier ook zeeeekeer favoriet! Wel alleen body producten (niet de bruisballen, heb geen bad) en mijn gezicht is dusdanig pieperig dat ieder verkeerd ingrediënt voor een onzuivere huid zorgt. Wel trouw gebruiker van de Ultrabland en zeepjes voor onder de douche <<)