MarlindeRooz schreef:Nu heb ik verdorie zin in mac terwijl ik probeer af te vallen.
Die mcwrap is niet heel slecht toch? (dat maak ik mijzelf tenminste wijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silenna schreef:fleurtjeuh schreef:Anoniem: Ik 'woon' al 3 jaar in een huurhuis waar ik nooit ben. Ik heb er hooguit 20x geslapen. Toen ik ging verhuizen kreeg ik net precies een relatie en ben ik altijd daar te vinden (hij heeft een eigen bedrijf aan huis en kan er eigenlijk niet weg). Maar ik durf m'n huur niet op te zeggen omdat m'n ouders er zo ontzettend veel tijd in hebben gestoken met helpen opknappen...
Ze weten ook wel dat ik er nooit ben. Maar het voelt zo banketstaaf tegenover m'n ouders...
Dit vind ik met de huidige krapte op de woningmarkt dus wel echt redelijk schandalig.
Silenna schreef:fleurtjeuh schreef:Anoniem: Ik 'woon' al 3 jaar in een huurhuis waar ik nooit ben. Ik heb er hooguit 20x geslapen. Toen ik ging verhuizen kreeg ik net precies een relatie en ben ik altijd daar te vinden (hij heeft een eigen bedrijf aan huis en kan er eigenlijk niet weg). Maar ik durf m'n huur niet op te zeggen omdat m'n ouders er zo ontzettend veel tijd in hebben gestoken met helpen opknappen...
Ze weten ook wel dat ik er nooit ben. Maar het voelt zo banketstaaf tegenover m'n ouders...
Dit vind ik met de huidige krapte op de woningmarkt dus wel echt redelijk schandalig.
Silenna schreef:Serieus, hoezo dan?fleurtjeuh schreef:Anoniem: Ik 'woon' al 3 jaar in een huurhuis waar ik nooit ben. Ik heb er hooguit 20x geslapen. Toen ik ging verhuizen kreeg ik net precies een relatie en ben ik altijd daar te vinden (hij heeft een eigen bedrijf aan huis en kan er eigenlijk niet weg). Maar ik durf m'n huur niet op te zeggen omdat m'n ouders er zo ontzettend veel tijd in hebben gestoken met helpen opknappen...
Telpeva schreef:Zoiets zeggen mensen achter mijn rug om ook over mij, dat ik in mijn eentje een gezinswoning 'bezet' hou.
Toch kan ik het wel begrijpen, 3 jaar is natuurlijk niet heel kort ofzo maar een van mijn vriendinnen heeft tijdens haar relatie ook haar eigen huis gehouden, en dat was haar meest verstandige keuze ever want anders had ze terug bij haar ouders kunnen intrekken op 35 jarige leeftijd toen haar relatie knapte. Want dat deed ie.
Telpeva schreef:Zoiets zeggen mensen achter mijn rug om ook over mij, dat ik in mijn eentje een gezinswoning 'bezet' hou.
Toch kan ik het wel begrijpen, 3 jaar is natuurlijk niet heel kort ofzo maar een van mijn vriendinnen heeft tijdens haar relatie ook haar eigen huis gehouden, en dat was haar meest verstandige keuze ever want anders had ze terug bij haar ouders kunnen intrekken op 35 jarige leeftijd toen haar relatie knapte. Want dat deed ie.
DuoPenotti schreef:Telpeva schreef:Zoiets zeggen mensen achter mijn rug om ook over mij, dat ik in mijn eentje een gezinswoning 'bezet' hou.
Maar wanneer geef je het huis dan wel op?
Er zijn ook mensen 25 jaar getrouwd en gaan dan scheiden.
In die zin zou je dan nooit helemaal samen kunnen gaan wonen zonder een extra woning aan te houden.
Nu begrijp ik dat zeker de eerste jaren wel, maar eens moet je er toch voor gaan denk ik dan.
Ailill schreef:Silenna schreef:Serieus, hoezo dan?
Mijn huis staat ook al 1.5 jaar zo goed als leeg, ik ben altijd in Soest.
Maar verkopen wil ik niet.
corinep schreef:Ik ben weer op Bokt gekomen in een wat eenzame rottige periode. Echter vond ik hier totaal niet wat ik zocht, mensen zijn zo hard soms achter een computer scherm. Nu ben ik er eigenlijk wel al weer een tijdje klaar mee maar ben toch een beetje verslaafd blijkbaar, ik geef mezelf regelmatig een ban voor een dag omdat ik gewoon echt veel betere/leukere dingen te doen heb... Ik overweeg nu een permanente ban voor mezelf aan te vragen.
Bellatrix schreef:hagelslag schreef:[quote="Bellatrix"
Ik zal vast niet de enige zijn maar misschien wel één van de weinigen met mijn leeftijd.
Je bent absoluut niet de enigste.
Ik ken meerdere die tot dusver Single zijn en al ouder.
En weet je, dat is echt niet erg.
Niet iedereen met een relatie heeft ook een goede relatie.
Juist dat jij op jezelf kunt zijn is heel veel waard
Lief van je.
Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.
Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..
rink schreef:Lief al jullie support.. het was nogal een rollercoaster.. ik wil niet met modder smijten maar onze opvatting over hoeveel energie je in je relatie stopt ligt ver uiteen blijkbaar. Na het huwelijk leek zijn motivatie gewoon kwijt en in gesprek raken lukte gewoon niet..