[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 11:40

Amber_anne schreef:
Een kind is ook iets waar je samen voor kiest. Niet een project. Leuk ook voor het kind om te weten dat je vader je eigenlijk niet wilde maar mama werd er zo gelukkig van :r

En dan is het toch veel zwaarder dan je dacht en dan gaan janken dat je man nooit helpt en iedereen zal dan achter haar staan, want watvoor lapzwans vader laat moeders alles alleen opknappen. Pak je hooivork en fakkel!!1!1

Ja, goed, waterdicht plan dit. Leuk voor het kind ook. "Papa wilde jou niet"

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 12:07

Qimm schreef:
Amber_anne schreef:
Een kind is ook iets waar je samen voor kiest. Niet een project. Leuk ook voor het kind om te weten dat je vader je eigenlijk niet wilde maar mama werd er zo gelukkig van :r

En dan is het toch veel zwaarder dan je dacht en dan gaan janken dat je man nooit helpt en iedereen zal dan achter haar staan, want watvoor lapzwans vader laat moeders alles alleen opknappen. Pak je hooivork en fakkel!!1!1

Ja, goed, waterdicht plan dit. Leuk voor het kind ook. "Papa wilde jou niet"

Nou inderdaad zeg!

Ik ben tot nu toe ook nog gezegend met vrienden die tegen mij niet overdreven veel over hun kinderen sturen. Uiteraard wel eens wat en dat is alleen maar leuk, vind het ook oprecht leuk voor ze als ze zwanger zijn etc.
Je merkt dan wel dat het op sommige feestjes alleen maar over kinderen gaat en daar word je dan wel een beetje gek van.
Op Facebook zie je dan soms wel weer gekke dingen voorbij komen; zo had iemand een kunstwerk van haar placenta laten maken :r . Ik kan er echt niet naar kijken :+ .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 12:30

Kent iemand 'This is going to hurt'?

Zat een scène in, ik ging stuk en mijn liefje moest overgeven.

Even zoeken.

Oké, het stukje uit de serie kan ik online niet vinden, maar wel het stukje uit het boek waar de serie op gebaseerd is.

EIGEN RISICO

ZEER SMERIG

OOK HILARISCH

https://www.news.com.au/lifestyle/paren ... fbd9ee7035

Qimm

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 12:42

Ik durf niet hoor :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 12:43

Roodvos schreef:
fleurtjeuh schreef:
Nee want ik ben jaloers in mijn net geen 50 vierkante meter appartementje met balkonnetje op het oosten.

En als ik het niet heb, mag jij het ook niet hebben.
:j

:(:) :(:) Y;(
Je mag wel een keer koffie komen drinken :9k ?
Kindvrij, maar niet katvrij vrees ik.

Vrees je?? :?
Dat is een pluspunt!
Heb zelf ook van die monsters, inclusief een mini monster momenteel!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 13:09

Urbanus schreef:

Even zoeken.

Oké, het stukje uit de serie kan ik online niet vinden, maar wel het stukje uit het boek waar de serie op gebaseerd is.

EIGEN RISICO

ZEER SMERIG

OOK HILARISCH

:r :r :r

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 13:23

Urbanus schreef:

Even zoeken.

EIGEN RISICO

ZEER SMERIG

OOK HILARISCH

:')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 13:32

Okay dat stukje tekst is wel vies.

Ben vooral benieuwd wat er gebeurd was asld die arts de placenta in het akje had gelegd: Zo. Dit hoort er ook nog bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 13:44

Urbanus schreef:

Even zoeken.

EIGEN RISICO

ZEER SMERIG

OOK HILARISCH

Hahahahahahahahaha, o man, ik ga stuk. _O- Ik zie die vrouw daar al zitten, lekker smug en blij met zichzelf en dan: "dit is niet de placenta." :') Hoewel ik liever die bloedklonten zou eten dan een placenta, wat denkt ze dat een placenta is, een soort aardbeiendessert met chocoladesaus? :')

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 14:29

Bedankt iedereen voor de lieve woorden over mijn onzekerheid! Ik ben ook wel heel blij en trots dat ik studeer en mijn eigen weg in het leven aan het vinden ben <3 Soms goed om daaraan herinnerd te worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 14:46

Het voornaamste is hoe dan ook dat JIJ gelukkig wordt van de keuzes die je maakt en dat je er met plezier op kan terugkijken. Omdat je er hoe dan ook uit hebt kunnen leren.

Urbanus: prachtig stukje tekst, meer van dat :')

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 15:34

Ohh ik ken ook echt legio stellen waarbij èèn van de twee geen kinderen wou, de andere wel en dat er dus een compromis voor 1 kind werd gesloten.
Ik merk in bijna alle gevallen wrok van twee kanten (en soms zelfs drie)
Degene die geen kinderen neemt het de ander kwalijk dat er toch een kind is, degene die wel kinderen wou neemt het de ander kwalijk dat er maar èèn kind is, en als je pech hebt neemt het kind de ouders kwalijk dat hij/zij danwel enig kind is, danwel een verminderde band heeft met degene die geen kind wou.

Ik vind dat echt moeilijk te begrijpen. Als je er enigzins neutraal instaat kan ik me voorstellen dat je met de keuze van de ander meegaat, maar als je echt een sterke wens/niet wens hebt, dan weet je toch vantevoren dat dat gaat wringen?
En als er dan inderdaad een kind bij komt kijken dan dring je je kind dat dus op. Dat vind ik ook niet eerlijk naar het kind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 15:57

Ik hoorde daarnet de hele tijd iemand een naam roepen door de gang op het werk (ouderenzorg) gevolgd door "hier. Hier. HIEEEERRRRR!" en collega en ik zaten elkaar al aan te kijken met een blik "daar is er weer een losgeslagen koter aan de haal".
Komt er plots een hond voorbij rennen, die dus duidelijk geen zin had in "hier komen" :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:14

Bij kinderen gaat meestal als : stormpje, wil je aub hier komen, mama vind dit niet fijn hoor...

Dat Hieeerrrrr zou waarschijnlijk beter werken :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:26

Ik weet toevallig van iemand die een stel vrienden geeft.
Waarbij zij heel graag kinderen wilde en hij dus niet, ze er nu 1 hebben en zij inderdaad alles alleen mag doen, want zij wilde een kind.
Dus hij doet er niks mee.

Dit lijkt me voor het kind zeker vreselijk.
Maar dan denk ik, had dan gewoon geen kind genomen.
Was uit elkaar gegaan & beide op zoek naar iemand die wel dezelfde gedachten heeft.

Ik vraag mij ook af of zij nog samen zijn al dan niet nog lang samen blijven.
Dit kan niet positief werken voor je relatie lijkt mij

Ik heb zelf ook altijd gezegd je maakt geen compromis over een kind.
Dat gaat namelijk niet. Je heb daar namelijk niet te kiezen voor een jongen of een meisje , gezond of niet, etc.
Er zijn echt veel dingen waar een compromis over te sluiten is, maar een kind zeker niet

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:28

fleurtjeuh schreef:
Roodvos schreef:

:(:) :(:) Y;(
Je mag wel een keer koffie komen drinken :9k ?
Kindvrij, maar niet katvrij vrees ik.

Vrees je?? :?
Dat is een pluspunt!
Heb zelf ook van die monsters, inclusief een mini monster momenteel!

[ [url=m/igdXCx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/o3H98I.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lHVl6o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh, dat was jij met die leuke kitty <3!
Dat was ik even kwijt, en niet iedereen is gecharmeerd van die haarballen met vlijmscherpe nagels :D.
Mijn illustere duo:
Afbeelding
Als ze een kind zien zijn ze direct vertrokken :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 16:29

Wij overleggen hier nog of er een nieuw dier komt. Staan we daar beide niet achter komt dat dier er niet.
Maar bij kinderen, ja laten we het toch maar doen ... :?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:09

Ik vind kinderen echt iets waar je geen compromis over kán sluiten. Het is niet alsof je een bank koopt in een andere kleur dan je graag had gewild. Je zit je hele leven aan dat kolere ding vast. Hoe kun je dat jezelf of een ander aan doen?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:11

Amber_anne schreef:
Kiwiwitje wat een verschrikkelijke avond zeg jeetje, hoe heb je ze er niet uitgezet

T grootste deel heb ik ene oor in andere oor uit gedaan. Maar ik verwacht wel dat we hun minder gaan zien. Met haar hebben we al niks :+
Maar hij is wel een goede vriend. Hij draait vast nog wel iets bij als t kind er eenmaal is. Maar toch ook een paar dingen waar we niet echt begrip voor kunnen hebben -O-

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:14

Met een dier kan ik me er nog iets bij voorstellen... Dat gaat hier ook in overleg, maar ik ben degene die ze wil, ik betaal ze dus ook en ze zijn ook mijn verantwoordelijkheid.
Mijn man wil echt wel bijspringen als ik ziek op de bank lig ofzo, maar in principe is het mijn 'ding'. Maar dat kan je toch niet met een kind doen?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:38

Ik ken iemand die wilde super graag een hond, haar man niet. Vervolgens bleef ze toch doorzeuren om die hond, man akkoord maar dan ga je hem zelf uitlaten(bij de vorige hond deed hij dat altijd savonds). Vrouw akkoord, toen was de hond er en heeft ze de man een gigantisch schuldgevoel aangepraat om toch die hond savonds uit te laten(want ze zou wel verkracht kunnen worden in het donker). Man met tegenzin maar die hond uit gaan laten... Kun je nagaan als dit over een kind ging...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:40

corinep schreef:
Ik ken iemand die wilde super graag een hond, haar man niet. Vervolgens bleef ze toch doorzeuren om die hond, man akkoord maar dan ga je hem zelf uitlaten(bij de vorige hond deed hij dat altijd savonds). Vrouw akkoord, toen was de hond er en heeft ze de man een gigantisch schuldgevoel aangepraat om toch die hond savonds uit te laten(want ze zou wel verkracht kunnen worden in het donker). Man met tegenzin maar die hond uit gaan laten... Kun je nagaan als dit over een kind ging...

Jemig wat een wijf zeg :n

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:42

Beetje hond lust wel een verkrachter...lekker laten wandelen. :D
Moet je geen klein keffertje kopen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 17:45

Schoonbroer zat onlangs te vertellen, op het nieuwe werk van schoonzus, dat de dames elkaar daar dus tips zitten te geven hoe je zwanger kan worden als je vent geen (extra) kind wil. Hij overweegt dan ook ernstig een sterilisatie, alleen werkt de huisarts voorlopig nog niet echt mee. Leeftijd (begin 30) en "weet je wel zeker dat je er maar eentje wil meneer, ik zou daar toch nog wat tijd over laten gaan, we willen niet dat u spijt krijgt".

Zit je ook maar mooi mee :=

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 18:01

Varekaj schreef:
Schoonbroer zat onlangs te vertellen, op het nieuwe werk van schoonzus, dat de dames elkaar daar dus tips zitten te geven hoe je zwanger kan worden als je vent geen (extra) kind wil. Hij overweegt dan ook ernstig een sterilisatie, alleen werkt de huisarts voorlopig nog niet echt mee. Leeftijd (begin 30) en "weet je wel zeker dat je er maar eentje wil meneer, ik zou daar toch nog wat tijd over laten gaan, we willen niet dat u spijt krijgt".

Zit je ook maar mooi mee :=

O wauw.. lekker dan
Zo’n arts schiet je dus ook niks mee op.
Maar dat mensen mekaar gaan vertellen hoe je dus even om je relatie heen gaat.
Vind ik echt not done.